آهن ربای ايرانی مدل789
9900 موجود
توضیح محصول: <p>آهن ربای ایرانی یکی از <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#176" rel="nofollow" target="_blank">یراق آلات کابینت و کمد</a> است که در میان نجاران و مونتاژکاران محبوبیت بالایی دارد. برای استفاده از آن باید یک قسمت از  آهن‌ربا را روی درب و قسمت دیگر را به بدنه کابینت، کمد، ویترین، میز تلویزیون و ... متصل کنند. آهن‌ربای به کار رفته در این دو قسمت با قدرت گیرندگی و جذب بالایی که دارد باعث بسته شدن درب می­‌شود.</p><h2>معرفی آهن ربای ایرانی مدل 789 و کاربرد آن</h2><p>آهن ربا شیء است که بدون برقراری تماس و تحت یک پدیده فیزیکی، نیرویی بر جسم مقابل ایجاد و آن را به سمت خود جذب می­کند. کاربرد آهن ربا در زندگی و لوازم مصرفی اطراف ما آن قدر زیاد است که در بسیاری از موارد حتی فکرش را هم نمی‌­توانیم کنیم. خوب است بدانید از آهن ربا در کامپیوتر و بلندگو، صنایع غذایی، کشاورزی، معدن، ژنراتور برق، تجهیزات پزشکی و سلامت و حتی در درمان بیماری ها نیز استفاده می­شود.</p><p>ساده ترین کاربرد آهن ربا در منزل که همه دیده اید، استفاده از آن در نوار دور یخچال است. اگر کمی دقت کنید باز هم آهن ربای بیشتری در اطراف تان پیدا می­کنید. در بعضی آشپزخانه ها درب کابینت را که باز کنید چشم تان به آهن‌ربای نصب شده بر روی درب می­‌افتد قصد ما معرفی این آهن‌ربا ایرانی مدل 789 است.</p><h2>از آهن ربای ایرانی مدل 789 چه می­دانید؟</h2><p>آهن ربای ایرانی مدل 789 به آهن ربای ویترینی هم شهرت دارد، دلیل این نامگذاری کاربرد این محصول برای بسته شدن درب ویترین و کابینت­‌ها است البته استفاده از این آهن ربا تنها به کابینت ختم نمی­‌شود، از آهنربای ویترینی در میز تلویزیون کمدها، و سایر لوازم چوبی نیز مورد استفاده می­شود. از مزایای این محصول می­توان به اندازه کوچکش اشاره کرد که با وجود اشغال فضای کم، توان جذب بالایی دارد به گونه ای که قدرت گیرندگی این محصول حدود سه تا پنج کیلوگرم است. با استفاده از این آهنربا درب کابینت به خوبی بسته می­‌شود و فاصله ای بین درب و بدنه باقی نمی­‌ماند، برای همین این یراق محافظ خوبی برای اشیا داخل کابینت از دست کودکان کنجکاو است.</p><h2>با ویژگی های ظاهری آهن ربای کد 789 بیشتر آشنا شوید</h2><p>آهن ربای ویترینی ساخت کشور ایران است و روکشی از جنس پلاستیک دارد. از این محصول برای بسته شدن و ثابت ماندن درب کابینت و دکور استفاده می­‌شود. این محصول از دو بخش تشکیل شده است که یکی به بدنه کابینت یا ویترین ثابت می­‌شود و دیگری را باید به درب متصل کرد. ابعاد هر دو قسمت این کالا 15 در 40 میلیمتر است. این محصول از داخل به درب کابینت وصل می‌­شود و بنابرای تغییری در شکل ظاهری و زیبایی کابینت به وجود نمی‌­آورد.</p><p>برای خرید آهن ربای ایرانی لازم نیست مسافتی طولانی را طی کنید، تنها با یک کلیک ساده می­توانید دسترسی آسانی به این محصول داشته باشید. در <a href="https://familakala.com/" rel="nofollow" target="_blank">فروشگاه فامیلا کالا </a>کلیه یراق، ابزار و تجهیزات آشپزخانه مورد نیازتان موجود است. برای خرید آهن ربای ویترینی که جزو یراق آلات ام دی اف است، باید ابتدا وارد مجموعه یراق آلات شوید و پس از انتخاب آهن ربای ایرانی کد 789 این محصول را خریداری کنید.</p>
  • آهن ربای ايرانی  مدل789
سایزبندی کالا: 40*15 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
9,900 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

آهن ربای ایرانی یکی از یراق آلات کابینت و کمد است که در میان نجاران و مونتاژکاران محبوبیت بالایی دارد. برای استفاده از آن باید یک قسمت از  آهن‌ربا را روی درب و قسمت دیگر را به بدنه کابینت، کمد، ویترین، میز تلویزیون و ... متصل کنند. آهن‌ربای به کار رفته در این دو قسمت با قدرت گیرندگی و جذب بالایی که دارد باعث بسته شدن درب می­‌شود.

معرفی آهن ربای ایرانی مدل 789 و کاربرد آن

آهن ربا شیء است که بدون برقراری تماس و تحت یک پدیده فیزیکی، نیرویی بر جسم مقابل ایجاد و آن را به سمت خود جذب می­کند. کاربرد آهن ربا در زندگی و لوازم مصرفی اطراف ما آن قدر زیاد است که در بسیاری از موارد حتی فکرش را هم نمی‌­توانیم کنیم. خوب است بدانید از آهن ربا در کامپیوتر و بلندگو، صنایع غذایی، کشاورزی، معدن، ژنراتور برق، تجهیزات پزشکی و سلامت و حتی در درمان بیماری ها نیز استفاده می­شود.

ساده ترین کاربرد آهن ربا در منزل که همه دیده اید، استفاده از آن در نوار دور یخچال است. اگر کمی دقت کنید باز هم آهن ربای بیشتری در اطراف تان پیدا می­کنید. در بعضی آشپزخانه ها درب کابینت را که باز کنید چشم تان به آهن‌ربای نصب شده بر روی درب می­‌افتد قصد ما معرفی این آهن‌ربا ایرانی مدل 789 است.

از آهن ربای ایرانی مدل 789 چه می­دانید؟

آهن ربای ایرانی مدل 789 به آهن ربای ویترینی هم شهرت دارد، دلیل این نامگذاری کاربرد این محصول برای بسته شدن درب ویترین و کابینت­‌ها است البته استفاده از این آهن ربا تنها به کابینت ختم نمی­‌شود، از آهنربای ویترینی در میز تلویزیون کمدها، و سایر لوازم چوبی نیز مورد استفاده می­شود. از مزایای این محصول می­توان به اندازه کوچکش اشاره کرد که با وجود اشغال فضای کم، توان جذب بالایی دارد به گونه ای که قدرت گیرندگی این محصول حدود سه تا پنج کیلوگرم است. با استفاده از این آهنربا درب کابینت به خوبی بسته می­‌شود و فاصله ای بین درب و بدنه باقی نمی­‌ماند، برای همین این یراق محافظ خوبی برای اشیا داخل کابینت از دست کودکان کنجکاو است.

با ویژگی های ظاهری آهن ربای کد 789 بیشتر آشنا شوید

آهن ربای ویترینی ساخت کشور ایران است و روکشی از جنس پلاستیک دارد. از این محصول برای بسته شدن و ثابت ماندن درب کابینت و دکور استفاده می­‌شود. این محصول از دو بخش تشکیل شده است که یکی به بدنه کابینت یا ویترین ثابت می­‌شود و دیگری را باید به درب متصل کرد. ابعاد هر دو قسمت این کالا 15 در 40 میلیمتر است. این محصول از داخل به درب کابینت وصل می‌­شود و بنابرای تغییری در شکل ظاهری و زیبایی کابینت به وجود نمی‌­آورد.

برای خرید آهن ربای ایرانی لازم نیست مسافتی طولانی را طی کنید، تنها با یک کلیک ساده می­توانید دسترسی آسانی به این محصول داشته باشید. در فروشگاه فامیلا کالا کلیه یراق، ابزار و تجهیزات آشپزخانه مورد نیازتان موجود است. برای خرید آهن ربای ویترینی که جزو یراق آلات ام دی اف است، باید ابتدا وارد مجموعه یراق آلات شوید و پس از انتخاب آهن ربای ایرانی کد 789 این محصول را خریداری کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا اهنربا ساده
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع کالا اهنربا
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 40*15 میلیمتر
رنگ مشکی
جنس پلاستیکی
نوع کاربرد درب کابینت
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

Image title


مزایا و معایب:

از مزاياي اين محصول سايز كوچك ان است كه فضاي كمي را اشغال مي كند.

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه