اجاق برقی لامیرا سرامیکی مدل VK 30 مشکی
11000000 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">لامیرا یکی از تولیدکنندگان محصولات باکیفیت و مرغوب ایتالیایی است. این محصولات شامل انواع تجهیزات آشپزخانه از جمله <span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/%D9%87%D9%88%D8%AF%20-%20%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87?brand=%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D9%8A%D8%AA%D8%A7%D9%84%D9%8A%D8%A7" rel="nofollow" target="_blank">هود آشپزخانه لامیرا</a></span>&nbsp;، <span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/%D9%81%D8%B1-%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87?brand=%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D9%8A%D8%AA%D8%A7%D9%84%D9%8A%D8%A7" rel="nofollow" target="_blank">فر آشپزخانه</a></span> و&nbsp;غیره می شود. علاوه براین تمام محصولات به همراه گارانتی به شما عرضه می‌شوند.در&nbsp;ادامه&nbsp;ی&nbsp;این&nbsp;متن&nbsp;به&nbsp;معرفی&nbsp;یکی&nbsp;از&nbsp;مدل&nbsp;های&nbsp;زیبای&nbsp;این&nbsp;تولید&nbsp;کننده&nbsp;یعنی&nbsp;اجاق&nbsp;برقی&nbsp;لامیرا&nbsp;مدل VK30&nbsp;می&nbsp;پردازیم.</p><h2 style="text-align: justify;"><strong>مشخصات اجاق برقی لامیرا سرامیکی مدل VK30 </strong></h2><p style="text-align: justify;">این کالا در صنعت لوازم خانگی صفحه‌ایی پر کاربرد است. این اجاق یک صفحه مشکی رنگ دارد&nbsp;که به آن صفحه القایی نیز&nbsp;گفته می ‌شود. اجاق برقی لامیرا از دو شعله تشکیل شده که توان حرارتی بالایی دارند. این دو شعله&nbsp;حرارتی از نظر اندازه به صورت بزرگ و متوسط بوده و هر کدام با توان حرارتی مخصوص به خود برای پخت و پز غذا استفاده می‌شوند. از ویژگی دیگری که باید اشاره کرد، داشتن یک فندک الکترونیکی است تا شما به آسانی با ایجاد حرارت برای گرم کردن یا طبخ غذا استفاده کنید. قفل کودک نیز در اجاق برق لامیرا سرامیکی مدل VK30 مشکی نوعی مزیت محصوب می‌شود تا آسیبی به کودکان نرسد. همچنین تمام طراحی روی این محصول به صورت لمسی و به همراه چراغ هشدار است در نتیجه یک اجاق کاملا حرفه‌ایی با کاربری آسان محسوب می‌شود. گفتنی است صفحه سرامیکی این محصول زیبایی منحصر به فرد را دارد به علاوه که جلایی خاص به فضای آشپزخانه می‌بخشد. </p><h3 style="text-align: justify;"><strong>ابعاد اجاق برقی لامیرا سرامیکی مدل VK30 </strong></h3><p style="text-align: justify;">این محصول (مانند <span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D9%82-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-TD-%D9%85%D8%AF%D9%84-148-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D8%AF%D9%88-%D8%B4%D8%B9%D9%84%D9%87.html" rel="nofollow" target="_blank">اجاق برقی T&amp;D مدل 148 دو شعله</a></span> )&nbsp;به دلیل طراحی خاص خود مورد استقبال آشپزخانه‌های کوچک و اداره‌ها واقع شده است. اگر&nbsp;شما فضایی کافی در آشپزخانه برای گذاشتن یک اجاق گاز بزرگ به همراه مایکروفر ندارید، در این صورت اجاق برقی لامیرا سرامیکی مدل VK30 مشکی را تهیه کرده و امتحان کنید. ابعاد این اجاق طول 51 سانت&nbsp;و عرض 30 سانتی‌متر بوده و&nbsp;ابعاد الگوی برش آن به طول 47 و عرض 27 سانتی‌متر است. </p><p style="text-align: justify;">در نهایت این صفحه توکار فضای کمی اشغال می کند. همزمان می توان از دو قسمت حرارتی آن استفاده کرد و نیازی به استفاده از گاز نیست در نتیجه پخت و پزی ایمن و لذت بخش را تجربه خواهید کرد. </p>
  • اجاق برقی لامیرا سرامیکی مدل VK 30 مشکی

اجاق برقی لامیرا سرامیکی مدل VK 30 مشکی

سایزبندی کالا: 30*51 cm
شرایط گارانتی: 24 ماه گارانتی
خدمات پس از فروش: 24 ماه
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
لامیرا (ايتاليا)
کشور سازنده
ایتالیا

معرفی محصول:

لامیرا یکی از تولیدکنندگان محصولات باکیفیت و مرغوب ایتالیایی است. این محصولات شامل انواع تجهیزات آشپزخانه از جمله هود آشپزخانه لامیرا ، فر آشپزخانه و غیره می شود. علاوه براین تمام محصولات به همراه گارانتی به شما عرضه می‌شوند.در ادامه ی این متن به معرفی یکی از مدل های زیبای این تولید کننده یعنی اجاق برقی لامیرا مدل VK30 می پردازیم.

مشخصات اجاق برقی لامیرا سرامیکی مدل VK30

این کالا در صنعت لوازم خانگی صفحه‌ایی پر کاربرد است. این اجاق یک صفحه مشکی رنگ دارد که به آن صفحه القایی نیز گفته می ‌شود. اجاق برقی لامیرا از دو شعله تشکیل شده که توان حرارتی بالایی دارند. این دو شعله حرارتی از نظر اندازه به صورت بزرگ و متوسط بوده و هر کدام با توان حرارتی مخصوص به خود برای پخت و پز غذا استفاده می‌شوند. از ویژگی دیگری که باید اشاره کرد، داشتن یک فندک الکترونیکی است تا شما به آسانی با ایجاد حرارت برای گرم کردن یا طبخ غذا استفاده کنید. قفل کودک نیز در اجاق برق لامیرا سرامیکی مدل VK30 مشکی نوعی مزیت محصوب می‌شود تا آسیبی به کودکان نرسد. همچنین تمام طراحی روی این محصول به صورت لمسی و به همراه چراغ هشدار است در نتیجه یک اجاق کاملا حرفه‌ایی با کاربری آسان محسوب می‌شود. گفتنی است صفحه سرامیکی این محصول زیبایی منحصر به فرد را دارد به علاوه که جلایی خاص به فضای آشپزخانه می‌بخشد.

ابعاد اجاق برقی لامیرا سرامیکی مدل VK30

این محصول (مانند اجاق برقی T&D مدل 148 دو شعله ) به دلیل طراحی خاص خود مورد استقبال آشپزخانه‌های کوچک و اداره‌ها واقع شده است. اگر شما فضایی کافی در آشپزخانه برای گذاشتن یک اجاق گاز بزرگ به همراه مایکروفر ندارید، در این صورت اجاق برقی لامیرا سرامیکی مدل VK30 مشکی را تهیه کرده و امتحان کنید. ابعاد این اجاق طول 51 سانت و عرض 30 سانتی‌متر بوده و ابعاد الگوی برش آن به طول 47 و عرض 27 سانتی‌متر است.

در نهایت این صفحه توکار فضای کمی اشغال می کند. همزمان می توان از دو قسمت حرارتی آن استفاده کرد و نیازی به استفاده از گاز نیست در نتیجه پخت و پزی ایمن و لذت بخش را تجربه خواهید کرد.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا VK 30
شرکت سازنده لامیرا
ساخت ایتالیا
نوع کالا توکار
نقاط قوت دارای قفل کودک
نقاط ضعف
خدمات نصب دارد
گارانتی 24 ماه گارانتی
سایر اطلاعات دارای چراغ هشدار و صفحه کلید لمسی
مشخصات ظاهری
ابعاد گاز 30*51 cm
ابعاد الگوی برش 27 ×49 cm
رنگ مشکی
نوع صفحه سرامیکی
جنس شبکه های نگهدارنده ندارد
نمایشگر دیجیتال ندارد
محل قرار گیری پلو پز ندارد
سایر مشخصات یک شعله بزرگ یک شعله متوسط
مشخصات فنی
نوع انرژی مصرفی برق
گرید انرژی مصرفی A
نوع فندک ایتالیایی
نوع ترموکوپل ندارد
نوع ولوم ها ندارد
تایمر دیجیتال دارد
تعداد شعله 2 شعله
سایر قابلیت ها
لوازم همراه
الگوی نصب دارد
دفترچه نصب دارد
بسته بندی شرکت دارد
سایر لوازم دارد

نقد و بررسی:

این محصول از صفحه‌ایی سرامیکی ساخته شده است. جنس آن مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد به طوری که در حین استفاده، با پاشیده شدن آب سرد ترک بر نداشته و نمی شکند. همچنین در مقابل جنس استیل یا شیشه راحت تر تمیز می شود. علاوه بر این در برابر غبار و سایش نیز مقاوم است. این اجاق توکار یکی از لوازمی است که به آشپزخانه زیبایی خاصی می‌بخشد. کیفیت و ایمنی آن نیز در کنار جنس براق صفحه، می‌تواند یکی از پیشنهادهای ما برای داشتن آشپزخانه‌ایی مدرن باشد.


روی این دو محصول دو شعله یا دایره حرارتی به اندازه بزرگ و متوسط دیده می‌شود. این صفحه به صورت القایی عمل کرده و با برق حرارت لازم را تامین می‌کند. در کناره این اجاق دکمه‌هایی لمسی دارد که این ویژگی کار با این اجاق را آسان‌تر می کند. اجاق برقی لامیرا سرامیکی مدل VK30 مشکی به صورت توکار در آشپزخانه‌هایی که فضایی برای قرار دادن اجاق گاز ندارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.


با توجه به اهمیت موضوع ایمنی و جلب رضایت مشتریان، تضمین کیفیت محصول و رعایت استانداردهای بین المللی ضروری به نظر می‌رسد. برای جلوگیری از استفاده بیش از اندازه برق در این محصول تمحیداتی انجام شده و انرژی مصرفی را برای آن A در نظر گرفته است. از مزایای دیگر این محصول فندک است تا شما خیلی راحت حتی بدون نیاز به ترموکوپل حرارت را ایجاد کرده و استفاده کنید. همچنین این کالا یک تایمر دیجیتال دارد تا زمانی که می خواهید با استفاده از حرارت غذا را آماده کنید، مشخص شود. حتی در نظر گرفتن زمان کافی برای پخت بدون نیاز به سر زدن حرارت اجاق تنظیم شده و خاموش شود. لازم به ذکر است قفل کودک نیز در اجاق برق لامیرا تنها برای ایمنی کودک تعبیه نشده و شما می‌توانید در زمان تمیز کردن بدنه آن برای جلوگیری از لمس دکمه‌ها از قفل کودک استفاده کنید.


آشپزخانه‌ها همیشه محلی برای قرار دادن وسایل بزرگ مثل یخچال یا ماشین‌لباسشویی را دارند ولی این وسایل فضای زیادی را اشغال می‌کنند به خصوص با گذاشتن یک اجاق  بزرگ در آشپزخانه کوچک تناسب از بین می‌رود. اجاق برقی لامیرا سرامیکی مدل VK30 مشکی ابعادی استاندارد مطابق با محل  نصب دارد. این ابعاد شامل طول 51 سانت و عرض 30 سانتی‌متر است. 

مزایا و معایب:

  • گرید انرژی A
  • مجهز به قفل کودک
  • مجهز به چراغ هشدار
  • صفحه کلید تمام لمسی
  • مجهز به فندک الکتریکی

سوالات و نظرات

comment
فاطمه تقیان

سلام.قیمت اجاق گاز لامیرا مدل vk30 رو میخواستم بدونم

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام لطفا با همکارانمان در بخش فروش تماس بگیرید. 02177440286

ابوالفضل بیانی

سلام، گاز چهار شعله برقی لامیرا قیمت چنده؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام لطفا جهت اطلاع از آخرین قیمت با همکارانمان در واحد فروش تماس بگیرید 02177440286

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه