اجاق گازداتیس شیشه ای مدل DG-404 مشکی
1851835 موجود
توضیح محصول: <p>اجاق گاز داتیس مدل  DG_404 </p><p>ما ایرانیان به خصلت زیبای مهمان نوازی شهرت داشته و اغلب منازلی پر رفت و آمد داریم. همچنین در فرهنگمان آماده کردن غذا برای مهمان یکی از وظایف میزبان به شمار میرود. هر کدبانوی منزل میداند که شعله ی پلوپز در اجاق گاز مناسب ترین شعله جهت قرار گیری قابلمه ها و یا ظروف بزرگ بوده و به طبخ غذا سرعت می بخشد. پس خرید یک اجاق با دو شعله ی پلوپز می تواند انتخابی کاملا مناسب باشد. اجاق گاز مدلDG_404  دارای ویژگی یاد شده است. این اجاق با ابعاد 47 *78 سانتی متر تولید و عرضه می شود. جنس صفحه ی آن از شیشه ی سکوریت شده و مشکی رنگ بوده که در مقابل حرارت مقاوم است. نظافت این مدل به سهولت و با مواد شوینده موجود در بازار انجام می شود. این اجاق صفحه ای به دلیل نصب توکار فضای کمی اشغال می کند. چهار شعله این اجاق دارای مشعل های متفاوتی با سایزهای شعله پلوپز (2عدد که در وسط و کنار کالا تعبیه شده اند)، شعله بزرگ (1عدد) و شعله کوچک (1عدد) است. وجود شیر ترموکوپل دار فوق سریع (Top Time) به همراه بوبین باعث افزایش ایمنی می شود زیرا به هنگام خاموش شدن شعله (مانند سر رفتن غذا) گاز را به سرعت قطع میکند. سر شعله ها از جنس آلومینیوم و آهن لعابی بوده و ولوم های کالا نیز فلزی هستند همچنین به دلیل طراحی مناسب این اجاق، هیچ گونه حرارتی به ولوم ها انتقال نمی یابد. شبکه یا گریل این اجاق گاز از جنس چدن لعابکاری و مقاوم در برابر حرارت است. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به فندک الکتریکی، <!--StartFragment-->مصرف پایین گاز (سطح انرژی A) <!--EndFragment-->و پیلت گرد با پوشش لعابی اشاره کرد. علاوه بر کلیه مزایای عنوان شده این اجاق گاز دارای قیمت مناسب، 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است.</p><p>کارخانه داتیس در سال 1387 فعالیت خود را در زمینه ی تولید لوازم خانگی از جمله اجاق گاز، هود آشپزخانه، سینک و... آغاز کرد. محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بالا و طراحی زیبا علاوه بر کسب جایگاهی قابل توجه در میان سایر رقبا، موفق به اخذ استانداردها و گواهینامه های داخلی و بین المللی از جمله گواهینامه ی استاندارد صادرات به اروپا و (ISO 9001:2008) شده است.    </p>
  • اجاق گازداتیس شیشه ای مدل DG-404 مشکی
سایزبندی کالا: 47*78 cm
شرایط گارانتی: 24 ماه گارانتی
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
توقف تولید
شرکت سازنده
داتیس
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

اجاق گاز داتیس مدل  DG_404

ما ایرانیان به خصلت زیبای مهمان نوازی شهرت داشته و اغلب منازلی پر رفت و آمد داریم. همچنین در فرهنگمان آماده کردن غذا برای مهمان یکی از وظایف میزبان به شمار میرود. هر کدبانوی منزل میداند که شعله ی پلوپز در اجاق گاز مناسب ترین شعله جهت قرار گیری قابلمه ها و یا ظروف بزرگ بوده و به طبخ غذا سرعت می بخشد. پس خرید یک اجاق با دو شعله ی پلوپز می تواند انتخابی کاملا مناسب باشد. اجاق گاز مدلDG_404  دارای ویژگی یاد شده است. این اجاق با ابعاد 47 *78 سانتی متر تولید و عرضه می شود. جنس صفحه ی آن از شیشه ی سکوریت شده و مشکی رنگ بوده که در مقابل حرارت مقاوم است. نظافت این مدل به سهولت و با مواد شوینده موجود در بازار انجام می شود. این اجاق صفحه ای به دلیل نصب توکار فضای کمی اشغال می کند. چهار شعله این اجاق دارای مشعل های متفاوتی با سایزهای شعله پلوپز (2عدد که در وسط و کنار کالا تعبیه شده اند)، شعله بزرگ (1عدد) و شعله کوچک (1عدد) است. وجود شیر ترموکوپل دار فوق سریع (Top Time) به همراه بوبین باعث افزایش ایمنی می شود زیرا به هنگام خاموش شدن شعله (مانند سر رفتن غذا) گاز را به سرعت قطع میکند. سر شعله ها از جنس آلومینیوم و آهن لعابی بوده و ولوم های کالا نیز فلزی هستند همچنین به دلیل طراحی مناسب این اجاق، هیچ گونه حرارتی به ولوم ها انتقال نمی یابد. شبکه یا گریل این اجاق گاز از جنس چدن لعابکاری و مقاوم در برابر حرارت است. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به فندک الکتریکی، مصرف پایین گاز (سطح انرژی A) و پیلت گرد با پوشش لعابی اشاره کرد. علاوه بر کلیه مزایای عنوان شده این اجاق گاز دارای قیمت مناسب، 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است.

کارخانه داتیس در سال 1387 فعالیت خود را در زمینه ی تولید لوازم خانگی از جمله اجاق گاز، هود آشپزخانه، سینک و... آغاز کرد. محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بالا و طراحی زیبا علاوه بر کسب جایگاهی قابل توجه در میان سایر رقبا، موفق به اخذ استانداردها و گواهینامه های داخلی و بین المللی از جمله گواهینامه ی استاندارد صادرات به اروپا و (ISO 9001:2008) شده است.    

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا DG-404
شرکت سازنده داتیس
ساخت ایران
نوع کالا توکار
نقاط قوت صفحه ضد خش
نقاط ضعف بدون قفل کودک
خدمات نصب دارد
گارانتی 24 ماه گارانتی
سایر اطلاعات شیشه مقاوم به حرارت و دارای دو پلوپز
مشخصات ظاهری
ابعاد گاز 47*78 cm
ابعاد الگوی برش دارد
رنگ مشکی
نوع صفحه شیشه ای
جنس شبکه های نگهدارنده چدن
نمایشگر دیجیتال ندارد
محل قرار گیری پلو پز وسط و کنار
سایر مشخصات دو پلوپز یک شعله بزرگ و یک شعله کوچک
مشخصات فنی
نوع انرژی مصرفی گاز
گرید انرژی مصرفی A
نوع فندک ترکیه ای
نوع ترموکوپل اسپانیایی
نوع ولوم ها فلزی
تایمر دیجیتال دارد
تعداد شعله 4 شعله
سایر قابلیت ها مجهز به شیر ترموکوپل سریع و صفحه ضد خش و مبدل (شعله سرد کن)
لوازم همراه
الگوی نصب دارد
دفترچه نصب دارد
بسته بندی شرکت دارد
سایر لوازم دارای ولوم اضافه یک چدن آرام پز یک چدن قهوه جوش سیم برق و بست نگهدارنده

مزایا و معایب:

  • ضد خش 
  • نظافت آسان
  • مجهز به شیر ترموکوپل فوق سریع
  • مجهز به شیشه مقاوم به حرارت
  • مجهز به مبدل (شعله سردکن )
  • مجهز به فندک الکتریکی 
  • مجهز به تایمر دیجیتال 

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه