اجاق گاز بیمكث شیشه ای مدل MG0024 مشکی
2710800 موجود
توضیح محصول: <h4>اجاق گاز بیمكث شیشه ای مدل MG0024&nbsp; مشکی </h4><p style="text-align: justify;">اجاق گاز شیشه ای صفحه ای توکار مدل MG0024 ساخته ی شرکت بیمکث (bimax) بوده که علاوه بر زیبایی ظاهری از امکانات بالایی مانند ترموکوپل، فندک الکتریکی و شبکه های چدنی برخوردار است. جنس صفحه ی اجاق گاز از شیشه ی سکوریت شده بوده که نوعی شیشه ی نشکن محسوب می شود. از مزیت های شیشه ی سکوریت می توان به مقاومت بالای آن در برابر دمای بالا و سهولت در تمیز کردن آن اشاره کرد. پنج شعله در چهار سایز مختلف بر روی این اجاق گاز نصب شده اند. شعله پلوپز در وسط صفحه قرار گرفته و یک شعله ی بزرگ، دو شعله ی متوسط و یک شعله ی کوچک در اطراف پلوپز قرار دارند. شبکه های نگهدارنده ی چدنی سیاه رنگ به صورت جداگانه برای هر شعله اختصاص یافته اند. در برابر حرارت مستقیم تغییر در ظاهر چدن ایجاد نمی شود. میزان گاز خروجی هر شعله از طریق ولوم ایتالیایی مخصوص به آن تنظیم می شود. همچنین برای سهولت در روشن کردن و بالا بردن سرعت آشپزی، شرکت بیمکث در این اجاق گاز فندک الکتریکی ایتالیایی و مرغوب استفاده کرده است. از مزیت های مهمی که به اجاق گاز شیشه ای مدل MG0024 اختصاص یافته، سیستم ایمنی بالا و ترموکوپل می باشد. ترموکوپل قطعه ای کوچک در کنار سر شعله ها بوده که جریان گاز ورودی به سر شعله ها را در زمان مناسب قطع و وصل می کند. به عنوان مثال هنگام سر رفتن غذا، با خاموش شدن شعله ترموکوپل سریعا عمل کرده و جریان گاز را قطع می کند. به این ترتیب احتمال خطراتی مانند خفه گی و گاز گرفتگی در این اجاق به صفر رسیده است. برای روشن کردن شعله ی دلخواه، کافی است ولوم تنظیم کننده ی مخصوص آن را فشار دهید تا فندک الکتریکی جرقه بزند. در این راستا ترموکوپل به سرعت جریان گاز را وصل کرده و شعله روشن خواهد شد. گاز مصرفی اجاق گاز های صفحه ای تولیدی شرکت بیمکث قابلیت تنظیم با گاز شهری و گاز سیلندری مایع را دارند. از مشخصات ظاهری اجاق گاز می توان به ابعاد آن اشاره کرد. طول اجاق گاز 89 سانتی متر و عرض آن 51 سانتی متر است. برای نصب اجاق بر روی صفحه ی کانتر آشپزخانه، باید یک الگوی مستطیلی با طول 82 سانتی متر و عرض 48 سانتی متر بریده شود. از قطعات دیگری که در اجاق استفاده شده اند می توان به شیر و سرشعله های آن اشاره کرد. شرکت ایتالیایی Defendi و شرکت اسپانیایی Copreci سازنده های شیر و سرشعله ی اجاق گاز در سطح جهانی هستند. شیر های مرغوب استفاده شده در اجاق گاز های بیمکث میزان گاز ورودی به شعله ها را تنظیم می کنند. همچنین سر شعله های ایتالیایی آن از گاز ورودی حداکثر استفاده را کرده و هزینه ی گاز مصرفی شما را بسیار پایین می آورد. </p><p style="text-align: justify;">شرکت بیمکث (bimax) با بیش از 30 سال سابقه درخشان در صنعت لوازم آشپزخانه، با اتخاذ رویکرد خودکفایی ملّی، امروزه به یکی از برترین برندهای تولید لوازم آشپزخانه مبدل شده است. با خرید اجاق گاز شیشه ای مدل MG0024 گارانتی شیشه و گاز به مدت 12 ماه و خدمات پس از فروش به خریدار تعلق می گیرد. همچنین خدمات نصب، دفترچه نصب، الگوی نصب و دو عدد بست نگهدارنده ی شلنگ گاز همراه با بسته بندی شرکتی این کالا برای شما ارسال می شود.</p>
  • اجاق گاز بیمكث شیشه ای مدل MG0024  مشکی
سایزبندی کالا: 51×cm89
شرایط گارانتی: 12 ماه گارانتی گاز و شیشه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
بیمکث
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

اجاق گاز بیمكث شیشه ای مدل MG0024  مشکی

اجاق گاز شیشه ای صفحه ای توکار مدل MG0024 ساخته ی شرکت بیمکث (bimax) بوده که علاوه بر زیبایی ظاهری از امکانات بالایی مانند ترموکوپل، فندک الکتریکی و شبکه های چدنی برخوردار است. جنس صفحه ی اجاق گاز از شیشه ی سکوریت شده بوده که نوعی شیشه ی نشکن محسوب می شود. از مزیت های شیشه ی سکوریت می توان به مقاومت بالای آن در برابر دمای بالا و سهولت در تمیز کردن آن اشاره کرد. پنج شعله در چهار سایز مختلف بر روی این اجاق گاز نصب شده اند. شعله پلوپز در وسط صفحه قرار گرفته و یک شعله ی بزرگ، دو شعله ی متوسط و یک شعله ی کوچک در اطراف پلوپز قرار دارند. شبکه های نگهدارنده ی چدنی سیاه رنگ به صورت جداگانه برای هر شعله اختصاص یافته اند. در برابر حرارت مستقیم تغییر در ظاهر چدن ایجاد نمی شود. میزان گاز خروجی هر شعله از طریق ولوم ایتالیایی مخصوص به آن تنظیم می شود. همچنین برای سهولت در روشن کردن و بالا بردن سرعت آشپزی، شرکت بیمکث در این اجاق گاز فندک الکتریکی ایتالیایی و مرغوب استفاده کرده است. از مزیت های مهمی که به اجاق گاز شیشه ای مدل MG0024 اختصاص یافته، سیستم ایمنی بالا و ترموکوپل می باشد. ترموکوپل قطعه ای کوچک در کنار سر شعله ها بوده که جریان گاز ورودی به سر شعله ها را در زمان مناسب قطع و وصل می کند. به عنوان مثال هنگام سر رفتن غذا، با خاموش شدن شعله ترموکوپل سریعا عمل کرده و جریان گاز را قطع می کند. به این ترتیب احتمال خطراتی مانند خفه گی و گاز گرفتگی در این اجاق به صفر رسیده است. برای روشن کردن شعله ی دلخواه، کافی است ولوم تنظیم کننده ی مخصوص آن را فشار دهید تا فندک الکتریکی جرقه بزند. در این راستا ترموکوپل به سرعت جریان گاز را وصل کرده و شعله روشن خواهد شد. گاز مصرفی اجاق گاز های صفحه ای تولیدی شرکت بیمکث قابلیت تنظیم با گاز شهری و گاز سیلندری مایع را دارند. از مشخصات ظاهری اجاق گاز می توان به ابعاد آن اشاره کرد. طول اجاق گاز 89 سانتی متر و عرض آن 51 سانتی متر است. برای نصب اجاق بر روی صفحه ی کانتر آشپزخانه، باید یک الگوی مستطیلی با طول 82 سانتی متر و عرض 48 سانتی متر بریده شود. از قطعات دیگری که در اجاق استفاده شده اند می توان به شیر و سرشعله های آن اشاره کرد. شرکت ایتالیایی Defendi و شرکت اسپانیایی Copreci سازنده های شیر و سرشعله ی اجاق گاز در سطح جهانی هستند. شیر های مرغوب استفاده شده در اجاق گاز های بیمکث میزان گاز ورودی به شعله ها را تنظیم می کنند. همچنین سر شعله های ایتالیایی آن از گاز ورودی حداکثر استفاده را کرده و هزینه ی گاز مصرفی شما را بسیار پایین می آورد.

شرکت بیمکث (bimax) با بیش از 30 سال سابقه درخشان در صنعت لوازم آشپزخانه، با اتخاذ رویکرد خودکفایی ملّی، امروزه به یکی از برترین برندهای تولید لوازم آشپزخانه مبدل شده است. با خرید اجاق گاز شیشه ای مدل MG0024 گارانتی شیشه و گاز به مدت 12 ماه و خدمات پس از فروش به خریدار تعلق می گیرد. همچنین خدمات نصب، دفترچه نصب، الگوی نصب و دو عدد بست نگهدارنده ی شلنگ گاز همراه با بسته بندی شرکتی این کالا برای شما ارسال می شود.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا MG0024
شرکت سازنده بیمکث
ساخت ایران
نوع کالا توکار
نقاط قوت پلوپز وسط
نقاط ضعف بدون قفل کودک
خدمات نصب دارد
گارانتی 12 ماه گارانتی گاز و شیشه
سایر اطلاعات
مشخصات ظاهری
ابعاد گاز 51*89 cm
ابعاد الگوی برش 45/8*84 cm
رنگ مشکی
نوع صفحه شیشه ای
جنس شبکه های نگهدارنده چدن
نمایشگر دیجیتال ندارد
محل قرار گیری پلو پز وسط
سایر مشخصات پلوپز یک شعله بزرگ یک شعله کوچک دو شعله متوسط
مشخصات فنی
نوع انرژی مصرفی گاز
گرید انرژی مصرفی
نوع فندک ایتالیایی
نوع ترموکوپل ایتالیایی
نوع ولوم ها ایتالیایی
تایمر دیجیتال ندارد
تعداد شعله 5 شعله
سایر قابلیت ها شیر و سر شعله های ساخت defendi ایتالیا و copreci اسپانیا
لوازم همراه
الگوی نصب د ارد
دفترچه نصب دارد
بسته بندی شرکت دارد
سایر لوازم دارای 2 عدد بست نگهدارنده شلنگ گاز

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در قسمت پایین این متن تصویری را مشاهده می کنید که ابعاد اجاق گاز را در دنیای واقعی نشان می دهد. این اندازه ها بر حسب واحد سانتی متر محاسبه شده اند. همچنین جهت راهنمایی و سهولت کار، الگوی برش صفحه کابینت  به صورت نقطه چین در تصویر نمایش داده شده است.

سایزبندی اجاق گاز بیمكث شیشه ای مدل MG0024  مشکی

مزایا و معایب:

  • مجهز به فندک الکتریکی
  • دارای سیستم ترموکوپل سریع
  • دارای شبکه نگهدارنده چدنی
  • مجهز به شیشه مقاوم به حرارت
  • شیر و سر شعله های ساخت defendi  ایتالیا و copreci اسپانیا

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه