اجاق گازداتیس شیشه ای مدل DG-512ultra سفید
138462975 موجود
توضیح محصول: <h4>اجاق گاز داتیس مدل DG_512 Ultra </h4><p>اگر علاقه شما به پاکیزگی بر انتخاب لوازم آشپزخانه ی منزلتان نیز تاثیر گذار است، یک اجاق سفید رنگ می تواند همان کالای مورد نظر باشد زیرا این رنگ نماد پاکی را در میان سایر رنگ ها دارا است. همچنین مواد شوینده و پاک کننده ی کالاهای سفید رنگ به راحتی در بازار یافت می شود. اجاق گاز مدل DG_512 Ultra  نیز دارای صفحه ای سفید و از جنس شیشه ی سکوریت شده و مقاوم در برابر حرارت است. ابعاد این اجاق 52*89 سانتی متر بوده و نصب آن با برش بروی صفحه کابینت و به صورت توکار انجام می شود. پنج شعله این اجاق دارای مشعل های متفاوتی با سایزهای شعله پلوپز (1عدد)، شعله بزرگ (1عدد)، شعله متوسط (2عدد) و شعله کوچک (1عدد) است. مکان قرار گیری شعله پلوپز نیز در این مدل وسط صفحه است. وجود شیر ترموکوپل دار فوق سریع (Top Time) به همراه بوبین باعث افزایش ایمنی می شود زیرا به هنگام خاموش شدن شعله (مانند سر رفتن غذا) گاز را به سرعت قطع میکند. سر شعله ها از جنس آلومینیوم و آهن لعابی بوده و ولوم های کالا نیز فلزی هستند همچنین به دلیل طراحی مناسب این اجاق، هیچ گونه حرارتی به ولوم ها انتقال نمی یابد. شبکه یا گریل این اجاق گاز از جنس چدن لعابکاری و مقاوم در برابر حرارت است. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به سهولت نظافت، فندک الکتریکی، سطح انرژی A (مصرف پایین گاز) و پیلت ستاره ای با پوشش لعابی اشاره کرد. علاوه بر کلیه مزایای عنوان شده این اجاق گاز دارای قیمت مناسب، 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است.</p><p>کارخانه داتیس در سال 1387 فعالیت خود را در زمینه ی تولید لوازم خانگی از جمله اجاق گاز، هود آشپزخانه، سینک و... آغاز کرد. محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بالا و طراحی زیبا علاوه بر کسب جایگاهی قابل توجه در میان سایر رقبا، موفق به اخذ استانداردها و گواهینامه های داخلی و بین المللی از جمله گواهینامه ی استاندارد صادرات به اروپا و (ISO 9001:2008) شده است.</p>
  • اجاق گازداتیس شیشه ای مدل DG-512ultra سفید
سایزبندی کالا: 52*89 cm
شرایط گارانتی: 24 ماه گارانتی
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
145,750,500 تومان
138,462,975 تومان
شرکت سازنده
داتیس
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

اجاق گاز داتیس مدل DG_512 Ultra

اگر علاقه شما به پاکیزگی بر انتخاب لوازم آشپزخانه ی منزلتان نیز تاثیر گذار است، یک اجاق سفید رنگ می تواند همان کالای مورد نظر باشد زیرا این رنگ نماد پاکی را در میان سایر رنگ ها دارا است. همچنین مواد شوینده و پاک کننده ی کالاهای سفید رنگ به راحتی در بازار یافت می شود. اجاق گاز مدل DG_512 Ultra  نیز دارای صفحه ای سفید و از جنس شیشه ی سکوریت شده و مقاوم در برابر حرارت است. ابعاد این اجاق 52*89 سانتی متر بوده و نصب آن با برش بروی صفحه کابینت و به صورت توکار انجام می شود. پنج شعله این اجاق دارای مشعل های متفاوتی با سایزهای شعله پلوپز (1عدد)، شعله بزرگ (1عدد)، شعله متوسط (2عدد) و شعله کوچک (1عدد) است. مکان قرار گیری شعله پلوپز نیز در این مدل وسط صفحه است. وجود شیر ترموکوپل دار فوق سریع (Top Time) به همراه بوبین باعث افزایش ایمنی می شود زیرا به هنگام خاموش شدن شعله (مانند سر رفتن غذا) گاز را به سرعت قطع میکند. سر شعله ها از جنس آلومینیوم و آهن لعابی بوده و ولوم های کالا نیز فلزی هستند همچنین به دلیل طراحی مناسب این اجاق، هیچ گونه حرارتی به ولوم ها انتقال نمی یابد. شبکه یا گریل این اجاق گاز از جنس چدن لعابکاری و مقاوم در برابر حرارت است. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به سهولت نظافت، فندک الکتریکی، سطح انرژی A (مصرف پایین گاز) و پیلت ستاره ای با پوشش لعابی اشاره کرد. علاوه بر کلیه مزایای عنوان شده این اجاق گاز دارای قیمت مناسب، 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است.

کارخانه داتیس در سال 1387 فعالیت خود را در زمینه ی تولید لوازم خانگی از جمله اجاق گاز، هود آشپزخانه، سینک و... آغاز کرد. محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بالا و طراحی زیبا علاوه بر کسب جایگاهی قابل توجه در میان سایر رقبا، موفق به اخذ استانداردها و گواهینامه های داخلی و بین المللی از جمله گواهینامه ی استاندارد صادرات به اروپا و (ISO 9001:2008) شده است.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا DG-512ultra
شرکت سازنده داتیس
ساخت ایران
نوع کالا توکار
نقاط قوت پلوپز وسط
نقاط ضعف بدون قفل کودک
خدمات نصب دارد
گارانتی 24 ماه گارانتی
سایر اطلاعات شیشه مقاوم به حرارت و ultra clear
مشخصات ظاهری
ابعاد گاز 52*89 cm
ابعاد الگوی برش دارد
رنگ سفید
نوع صفحه شیشه ای
جنس شبکه های نگهدارنده چدن
نمایشگر دیجیتال ندارد
محل قرار گیری پلو پز وسط
سایر مشخصات پلوپز یک شعله بزرگ یک شعله کوچک دو شعله متوسط
مشخصات فنی
نوع انرژی مصرفی گاز
گرید انرژی مصرفی A
نوع فندک ترکیه ای
نوع ترموکوپل اسپانیایی
نوع ولوم ها فلزی
تایمر دیجیتال دارد
تعداد شعله 5 شعله
سایر قابلیت ها مجهز به شیر ترموکوپل سریع و صفحه ضد خش و مبدل (شعله سرد کن)
لوازم همراه
الگوی نصب دارد
دفترچه نصب دارد
بسته بندی شرکت دارد
سایر لوازم دارای 5 ولوم اضافه یک چدن آرام پز یک چدن قهوه جوش سیم برق و بست نگهدارنده

مزایا و معایب:

  • ضد خش 
  • نظافت آسان
  • مجهز به شیر ترموکوپل فوق سریع
  • مجهز به شیشه مقاوم به حرارت
  • مجهز به مبدل (شعله سردکن )
  • مجهز به فندک الکتریکی 
  • مجهز به تایمر دیجیتال 

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه