اجاق گاز اخوان استیل مدل GI 15
5431700 موجود
توضیح محصول: <h4>اجاق گاز اخوان استیل مدل GI 15 </h4><p style="text-align: justify;">عمده ی انرژی گاز مصرفی خانواده های ایرانی صرف وسایل گازسوز موجود در آشپزخانه مانند اجاق گاز می شود. اجاق گاز اخوان استیل مدل Gl 15 با گرید انرژی A باعث استفاده ی بهینه از انرژی گاز مصرفی و کم شدن هزینه های خانه خواهد شد. این اجاق گاز چهار شعله در سه سایز بزرگ، کوچک و متوسط دارد. توان حرارتی شعله ی بزرگ 3 کیلووات، دو شعله ی متوسط 1/75 کیلووات و شعله ی کوچک 1 کیلووات است. با توجه به توان حرارتی هر شعله، متوجه توان حرارتی بالای اجاق گاز نسبت به قرار داشتن آن در زیر مجموعه ی گاز های توکار و صفحه ای خواهید شد. صفحه ی اجاق گاز از جنس استیل است. استیل مقاومت زیادی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی دارد. دو شبکه ی نگهدارنده ی سایز بزرگ بر روی صفحه ی اجاق قرار گرفته اند که در ترکیب با استیل، در انواع آشپزخانه های ایرانی هماهنگ می شوند. لکه های چربی و غذا را می توان از روی استیل و چدن به راحتی پاک کرد. چهار ولوم با کالیت مقاوم به حرارت بر روی یک پایه ی نیمه عمودی از صفحه ی اجاق گاز قرار گرفته اند. تجهیز به فندک الکتریکی و ترموکوپل نمونه ای از برتری های اجاق گاز های صفحه ای اخوان به شمار می رود. ترموکوپل قطعه ای در کنار سر شعله ها بوده که جریان گاز را قطع و وصل می کند. به این ترتیب هنگام خاموش شدن ناگهانی شعله بر اثر سر رفتن غذا یا وزش باد، ترموکوپل سریعا جریان گاز خروجی از سر شعله ها را قطع خواهد کرد. با قطع شدن گاز، احتمال خطراتی مانند نشتی گاز و در پی آن خفه گی و گاز گرفتگی را به صفر می رساند. برای روشن کردن شعله ی دلخواه، کافی است ولوم همان شعله را فشرده تا فندک الکتریکی جرقه بزند. ترموکوپل جریان گاز را وصل کرده و شعله آماده ی استفاده خواهد بود. از مشخصات ظاهری که هنگام خرید اجاق گاز باید توجه کامل داشته باشید، ابعاد آن است. طول اجاق گاز مدل Gl15، 58 سانتی متر و عرض آن 50 سانتی متر است. برای برش کانتر آشپزخانه و نصب اجاق گاز، ابعاد الگو همراه با بسته بندی شرکتی محصول برای خریدار از طرف شرکت ارسال خواهد شد. وجود یک سیم برق برای فعال کردن فندک الکتریکی و بست نگهدارنده ی شلنگ گاز نیز نمونه ای از دیگر قطعاتی هستند که همراه اجاق گاز در بسته بندی قرار دارند. </p><p style="text-align: justify;">شرکت اخوان با توجه به کیفیت، تنوع و خدمات گسترده به مشتریان و مصرف کنندگان دارای وجه تمایزی نسبت به سایر برند ها است. اجاق گاز صفحه ای Gl 15 دارنده استاندارد اروپا CE و دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001 می باشد. گارانتی 18 ماه، خدمات نصب و پس از فروش، الگو و دفترچه نصب همراه با خرید این محصول به خریدار تعلق خواهد گرفت.</p>
  • اجاق گاز اخوان استیل مدل GI 15
سایزبندی کالا: 50*58 cm
شرایط گارانتی: 18 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
5,431,700 تومان
شرکت سازنده
اخوان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

اجاق گاز اخوان استیل مدل GI 15

عمده ی انرژی گاز مصرفی خانواده های ایرانی صرف وسایل گازسوز موجود در آشپزخانه مانند اجاق گاز می شود. اجاق گاز اخوان استیل مدل Gl 15 با گرید انرژی A باعث استفاده ی بهینه از انرژی گاز مصرفی و کم شدن هزینه های خانه خواهد شد. این اجاق گاز چهار شعله در سه سایز بزرگ، کوچک و متوسط دارد. توان حرارتی شعله ی بزرگ 3 کیلووات، دو شعله ی متوسط 1/75 کیلووات و شعله ی کوچک 1 کیلووات است. با توجه به توان حرارتی هر شعله، متوجه توان حرارتی بالای اجاق گاز نسبت به قرار داشتن آن در زیر مجموعه ی گاز های توکار و صفحه ای خواهید شد. صفحه ی اجاق گاز از جنس استیل است. استیل مقاومت زیادی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی دارد. دو شبکه ی نگهدارنده ی سایز بزرگ بر روی صفحه ی اجاق قرار گرفته اند که در ترکیب با استیل، در انواع آشپزخانه های ایرانی هماهنگ می شوند. لکه های چربی و غذا را می توان از روی استیل و چدن به راحتی پاک کرد. چهار ولوم با کالیت مقاوم به حرارت بر روی یک پایه ی نیمه عمودی از صفحه ی اجاق گاز قرار گرفته اند. تجهیز به فندک الکتریکی و ترموکوپل نمونه ای از برتری های اجاق گاز های صفحه ای اخوان به شمار می رود. ترموکوپل قطعه ای در کنار سر شعله ها بوده که جریان گاز را قطع و وصل می کند. به این ترتیب هنگام خاموش شدن ناگهانی شعله بر اثر سر رفتن غذا یا وزش باد، ترموکوپل سریعا جریان گاز خروجی از سر شعله ها را قطع خواهد کرد. با قطع شدن گاز، احتمال خطراتی مانند نشتی گاز و در پی آن خفه گی و گاز گرفتگی را به صفر می رساند. برای روشن کردن شعله ی دلخواه، کافی است ولوم همان شعله را فشرده تا فندک الکتریکی جرقه بزند. ترموکوپل جریان گاز را وصل کرده و شعله آماده ی استفاده خواهد بود. از مشخصات ظاهری که هنگام خرید اجاق گاز باید توجه کامل داشته باشید، ابعاد آن است. طول اجاق گاز مدل Gl15، 58 سانتی متر و عرض آن 50 سانتی متر است. برای برش کانتر آشپزخانه و نصب اجاق گاز، ابعاد الگو همراه با بسته بندی شرکتی محصول برای خریدار از طرف شرکت ارسال خواهد شد. وجود یک سیم برق برای فعال کردن فندک الکتریکی و بست نگهدارنده ی شلنگ گاز نیز نمونه ای از دیگر قطعاتی هستند که همراه اجاق گاز در بسته بندی قرار دارند.

شرکت اخوان با توجه به کیفیت، تنوع و خدمات گسترده به مشتریان و مصرف کنندگان دارای وجه تمایزی نسبت به سایر برند ها است. اجاق گاز صفحه ای Gl 15 دارنده استاندارد اروپا CE و دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001 می باشد. گارانتی 18 ماه، خدمات نصب و پس از فروش، الگو و دفترچه نصب همراه با خرید این محصول به خریدار تعلق خواهد گرفت.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا GI 15
شرکت سازنده اخوان
ساخت ایران
نوع کالا توکار
نقاط قوت نظافت آسان
نقاط ضعف بدون قفل کودک
خدمات نصب دارد
گارانتی 18 ماه گارانتی
سایر اطلاعات
مشخصات ظاهری
ابعاد گاز 50*58 cm
ابعاد الگوی برش داخل بسته بندی
رنگ استیل
نوع صفحه استیل
جنس شبکه های نگهدارنده چدن
نمایشگر دیجیتال ندارد
محل قرار گیری پلو پز ندارد
سایر مشخصات یک شعله بزرگ دو شعله متوسط یک شعله کوچک
مشخصات فنی
نوع انرژی مصرفی گاز
گرید انرژی مصرفی A
نوع فندک ایرانی
نوع ترموکوپل ایرانی
نوع ولوم ها باکالیت مقاوم به حرارت
تایمر دیجیتال ندارد
تعداد شعله 4شعله
سایر قابلیت ها دارنده استاندارد اروپا CE و دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001
لوازم همراه
الگوی نصب دارد
دفترچه نصب دارد
بسته بندی شرکت دارد
سایر لوازم دارای سیم برق و بست نگهدارنده

مزایا و معایب:

  • نظافت آسان
  • گرید انرژی A
  • دارای فندک الکتریکی
  • مجهز به ترموکوپل سریع
  • دارنده استاندارد اروپا CE 
  • تمامی تجهزات و قطعات ساخت ایران
  • دارای راندمان بیشتر و آلایندگی کمتر
  • برنده تندیس طلایی کیفیت از سوئیس و آلمان
  • دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001
  • توان حرارتی شعله ها : چپ جلو : کوچک 1kw ، چپ عقب : متوسط 1/75kw ، راست جلو :  متوسط 1/75kw ، راست عقب : بزرگ 3kw 

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه