اجاق گاز اخوان شیشه ای مدل GI 97 مشکی
4634100 موجود
توضیح محصول: <h4>اجاق گاز اخوان شیشه ای&nbsp; مدل GI 97 مشکی &nbsp;</h4><p style="text-align: justify;">هنگام خرید لوازم آشپزخانه، توجه به میزان بهره وری کالا از انرژی مصرفی امری ضروری است. برای انتخاب اجاق، بهتر است اجاق ها گازی را به برقی ترجیح دهید. زیرا گاز هزینه های مصرف کننده را نسبت به برق بسیار پایین تر محاسبه می کند. اجاق گاز شیشه ای مدل GI 97 ساخته ی شرکت اخوان بوده و با گرید انرژی سبزرنگ A در بازار عرضه شده است. صفحه ی اجاق گاز از جنس شیشه ی سکوریت شده و مقاوم در برابر حرارت می باشد. سه شعله در سایز های کوچک، بزرگ و پلوپز سنت چیدمان چهارگوش شعله ها در اجاق گاز را شکسته و با یک انحنای زیبا بر روی صفحه قرار گرفته اند. توان حرارتی شعله ی کوچک 1 کیلووات، شعله ی بزرگ 3 کیلووات و وشعله ی پلوپز توانی 3/6 کیلوواتی دارد. بر روی هر شعله یک شبکه ی چدنی قرار داشته که با رنگ مشکی صفحه، تصویری شیک و دلپذیر در ذهن ایجاد می کند. لکه های چربی و غذا به راحتی از روی شیشه و چدن به کار رفته در این اجاق گاز تمیز می شوند. شعله ی پلوپز مجهز به وک و مبدل است. مبدل نوعی چدن است که با پوشش دهی شعله ی پلوپز از گرم شده بیش از حد صفحه ی زیر آن جلوگیری می کند. وک نیز نوعی قابلیت چشم گیر در اجاق گاز های صفحه ای تولیدی شرکت اخوان است. شعله ی پلوپز از دو شعله ی کوچک و بزرگ تشکیل شده که با وک امکان تنظیم پلوپز در حالت شعله ی کوچک، بزرگ و هر دو با هم را می دهد. از مشخصات ظاهری دیگر اجاق گاز صفحه ای مدل GI 97 می توان به ابعاد آن اشاره کرد. طول این اجاق گاز 73 سانتی متر و عرض آن 43 سانتی متر است. برای اطلاع از چگونگی نصب اجاق گاز و ابعاد الگوی برش صفحه ی کانتر آشپزخانه، باید به دفترچه نصب و الگویی که همراه با بسته بندی شرکتی اجاق گاز ارسال می شود، مراجعه نمایید. فندک الکتریکی و ترموکوپل قطعاتی هستند که این اجاق گاز به آن ها مجهز شده است. ترموکوپل در کنار سر شعله ها قرار گرفته و جریان گاز ورودی و خروجی از آن ها را در مواقع ضروری قطع و وصل می کند. از مزیت های این اجاق گاز، سهولت و سرعت در روشن کردن شعله&nbsp; ی دلخواه خواهد بود. به این ترتیب که با فشردن ولوم های تنظیم کننده ای که با کالیت های مقاوم به حرارت تهیه شده اند فندک الکتریکی شروع به جرقه زدن می کند. همزمان ترموکوپل جریان گاز را وصل کرده و شعله روشن می شود. ترموکوپل هنگام سر رفتن غذا یا خاموش شدن ناگهانی شعله، جریان گاز را قطع می کند. در نتیجه احتمال نشتی گاز و به دنبال آن خفه گی و گاز گرفتگی را به صفر رسانده است.</p><p style="text-align: justify;">برنامه ريزي و توسعه گروه اخوان منجر به تنوع بي نظير محصولات خانگي شامل انواع اجاق گاز هاي مبله و رومیزی استيل و شيشه ای شده است. با خرید اجاق گاز شیشه ای مدل GI 97 از گارانتی به مدت 18 ماه و خدمات پس از فروش آن می توانید بهره مند شوید. سیم برق، بست های نگهدارنده ی شلنگ گاز و استفاده از مواد ایرانی مرغوب در ساخت آن نیز همراه با بسته بندی اجاق گاز از طرف شرکت اخوان ارسال خواهد شد.</p>
  • اجاق گاز اخوان شیشه ای  مدل GI 97 مشکی
سایزبندی کالا: 43*73 cm
شرایط گارانتی: 18 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
4,634,100 تومان
شرکت سازنده
اخوان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

اجاق گاز اخوان شیشه ای  مدل GI 97 مشکی  

هنگام خرید لوازم آشپزخانه، توجه به میزان بهره وری کالا از انرژی مصرفی امری ضروری است. برای انتخاب اجاق، بهتر است اجاق ها گازی را به برقی ترجیح دهید. زیرا گاز هزینه های مصرف کننده را نسبت به برق بسیار پایین تر محاسبه می کند. اجاق گاز شیشه ای مدل GI 97 ساخته ی شرکت اخوان بوده و با گرید انرژی سبزرنگ A در بازار عرضه شده است. صفحه ی اجاق گاز از جنس شیشه ی سکوریت شده و مقاوم در برابر حرارت می باشد. سه شعله در سایز های کوچک، بزرگ و پلوپز سنت چیدمان چهارگوش شعله ها در اجاق گاز را شکسته و با یک انحنای زیبا بر روی صفحه قرار گرفته اند. توان حرارتی شعله ی کوچک 1 کیلووات، شعله ی بزرگ 3 کیلووات و وشعله ی پلوپز توانی 3/6 کیلوواتی دارد. بر روی هر شعله یک شبکه ی چدنی قرار داشته که با رنگ مشکی صفحه، تصویری شیک و دلپذیر در ذهن ایجاد می کند. لکه های چربی و غذا به راحتی از روی شیشه و چدن به کار رفته در این اجاق گاز تمیز می شوند. شعله ی پلوپز مجهز به وک و مبدل است. مبدل نوعی چدن است که با پوشش دهی شعله ی پلوپز از گرم شده بیش از حد صفحه ی زیر آن جلوگیری می کند. وک نیز نوعی قابلیت چشم گیر در اجاق گاز های صفحه ای تولیدی شرکت اخوان است. شعله ی پلوپز از دو شعله ی کوچک و بزرگ تشکیل شده که با وک امکان تنظیم پلوپز در حالت شعله ی کوچک، بزرگ و هر دو با هم را می دهد. از مشخصات ظاهری دیگر اجاق گاز صفحه ای مدل GI 97 می توان به ابعاد آن اشاره کرد. طول این اجاق گاز 73 سانتی متر و عرض آن 43 سانتی متر است. برای اطلاع از چگونگی نصب اجاق گاز و ابعاد الگوی برش صفحه ی کانتر آشپزخانه، باید به دفترچه نصب و الگویی که همراه با بسته بندی شرکتی اجاق گاز ارسال می شود، مراجعه نمایید. فندک الکتریکی و ترموکوپل قطعاتی هستند که این اجاق گاز به آن ها مجهز شده است. ترموکوپل در کنار سر شعله ها قرار گرفته و جریان گاز ورودی و خروجی از آن ها را در مواقع ضروری قطع و وصل می کند. از مزیت های این اجاق گاز، سهولت و سرعت در روشن کردن شعله  ی دلخواه خواهد بود. به این ترتیب که با فشردن ولوم های تنظیم کننده ای که با کالیت های مقاوم به حرارت تهیه شده اند فندک الکتریکی شروع به جرقه زدن می کند. همزمان ترموکوپل جریان گاز را وصل کرده و شعله روشن می شود. ترموکوپل هنگام سر رفتن غذا یا خاموش شدن ناگهانی شعله، جریان گاز را قطع می کند. در نتیجه احتمال نشتی گاز و به دنبال آن خفه گی و گاز گرفتگی را به صفر رسانده است.

برنامه ريزي و توسعه گروه اخوان منجر به تنوع بي نظير محصولات خانگي شامل انواع اجاق گاز هاي مبله و رومیزی استيل و شيشه ای شده است. با خرید اجاق گاز شیشه ای مدل GI 97 از گارانتی به مدت 18 ماه و خدمات پس از فروش آن می توانید بهره مند شوید. سیم برق، بست های نگهدارنده ی شلنگ گاز و استفاده از مواد ایرانی مرغوب در ساخت آن نیز همراه با بسته بندی اجاق گاز از طرف شرکت اخوان ارسال خواهد شد.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا GI 97
شرکت سازنده اخوان
ساخت ایران
نوع کالا توکار
نقاط قوت شیشه مقاوم به حرارت
نقاط ضعف بدون قفل کودک
خدمات نصب دارد
گارانتی 18 ماه گارانتی
سایر اطلاعات مجهز به مبدل و وک برای شعله پلوپز
مشخصات ظاهری
ابعاد گاز 43*73 cm
ابعاد الگوی برش داخل بسته بندی
رنگ مشکی
نوع صفحه شیشه ای
جنس شبکه های نگهدارنده چدن
نمایشگر دیجیتال ندارد
محل قرار گیری پلو پز کنار
سایر مشخصات پلوپز یک شعله بزرگ یک شعله کوچک
مشخصات فنی
نوع انرژی مصرفی گاز
گرید انرژی مصرفی A
نوع فندک ایرانی
نوع ترموکوپل ایرانی
نوع ولوم ها باکالیت مقاوم به حرارت
تایمر دیجیتال ندارد
تعداد شعله 3 شعله
سایر قابلیت ها دارنده استاندارد اروپا CE و دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001
لوازم همراه
الگوی نصب دارد
دفترچه نصب دارد
بسته بندی شرکت دارد
سایر لوازم دارای سیم برق و بست نگهدارنده

نقد و بررسی:

مزایا و معایب:

  • نظافت آسان
  • گرید انرژی A
  • دارای فندک الکتریکی
  • مجهز به ترموکوپل سریع
  • دارای وک برای شعله پلوپز
  • دارنده استاندارد اروپا CE
  • دارای شیشه مقاوم به حرارت
  • مجهز به مبدل برای شعله پلوپز 
  • تمامی تجهزات و قطعات ساخت ایرانی
  • برنده تندیس طلایی کیفیت از سوئیس و آلمان
  • دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001
  • توان حرارتی شعله ها :راست کنار : کوچک 1kw ، وسط : بزرگ 3kw ، چپ کنار: پلوپز 3/6kw

سوالات و نظرات

comment
هادی

سلام ابعاد ذکر شده برای اجاق گاز اخوان شیشه ای مدل GI 97 مشکی ، برای صفحه شیشه ای روی اجاق می باشد؟ یا قسمتی که درون کابینت میرود؟

مدیر سایت

سلام کاربر عزیز 

ابعاد داده شده سایز اجاق گاز بوده و الگوی برش صفحه ی کابینت به صورت کامل در دفترچه ی راهنمای همراه محصول ذکر شده است.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه