اجاق گاز بیمكث شیشه ای مدل MG0040 مشکی
6909500 موجود
توضیح محصول: <h4>اجاق گاز بیمكث شیشه ای مدل MG0040&nbsp; مشکی &nbsp;</h4><p style="text-align: justify;">اجاق گاز شیشه ای مدل MG0040 نمونه ای از اجاق های صفحه ای و توکار بوده که مناسب استفاده در آشپزخانه های کوچک امروزی است. اجاق های صفحه ای علاوه بر مدرن جلوه دادن نمای دکوراسیون آشپزخانه، جای کمتری را نسبت به اجاق های مبله می گیرد. بر روی صفحه ی مشکی رنگ شیشه ای اجاق، پنج شعله قرار گرفته است. شعله ی پلوپز در یک ضلع صفحه ی اجاق و یک شعله ی بزرگ، دو شعله متوسط و یک شعله ی کوچک در یک سمت صفحه قرار گرفته اند. شبکه های نگهدارنده ی چدنی به صورت جداگانه بر روی هر شعله قرار گرفته اند. چدن نقره ای رنگی که در این اجاق به کار رفته ترکیب جالبی با رنگ مشکی صفحه ی اجاق گاز ایجاد کرده است. چدن به راحتی تمیز شده و در مقابل حرارت مستقیم تغییری در شکل آن ایجاد نمی شود. سیستم ترموکوپلی که اجاق به آن مجهز شده بسیار سریع عمل می کند. ترموکوپل قطعه ای در کنار سر شعله بوده که جریان گاز درون سر شعله را قطع و وصل می کند. به عنوان مثال، با سر رفتن غذا و خاموش شدن شعله، ترموکوپل سریعا جریان گاز را قطع کرده و احتمال خطراتی مانند گاز گرفتگی را به صفر می رساند. اجاق گاز مدل MG0040 مجهز به فندک الکتریکی است. با فشردن ولوم های تنظیم شعله به داخل، فندک الکتریکی جرقه زده و ترموکوپل جریان گاز را وصل می کند. به این ترتیب شعله ی دلخواه روشن و آماده ی استفاده خواهد بود. از مشخصات ظاهری اجاق گاز می توان به ابعاد آن اشاره کرد. طول اجاق 90 سانتی متر و عرض آن 51 سانتی متر است. برای برش صفحه ی کانتر کابینت آشپزخانه باید یک الگوی مستطیل شکل با طول 84/5 سانتی متر و عرض 48/5 سانتی متر بریده شود. سر شعله های اجاق گاز MG0040، محصول شرکت Defendi&nbsp; ایتالیا هستند. شرکت Defendi در زمینه ی تولید سرشعله برای اجاق ها در دنیا معروف است. از مزیت های خرید اجاق گازی با سرشعله های مرغوب، کاهش هزینه ی گاز مصرفی و استفاده ی بهینه از گاز ورودی به سر شعله ها خواهد بود. شیر اجاق گاز بیمکث نیز ساخته ی شرکت Copreci اسپانیا بوده که از شرکت های نام آور در زمینه ی عرضه ی شیر و تجهیزات اجاق گاز به شمار می رود. شیر اجاق گاز به عنوان یکی از مهمترین قطعات آن، میزان گاز ورودی به سر شعله را تنظیم کرده و احتمال نشتی گاز را کاهش می دهد. نوع گاز مصرفی اجاق قابلیت تنظیم با دو نوع گاز شهری و گاز سیلندر مایع را دارد. نسبت به نوع گاز مصرفی دلخواه شما، بیمکث همراه با بسته بندی شرکتی اجاق گاز دو عدد بست نگهدارده ی شلنگ گاز ارسال خواهد کرد.</p><p style="text-align: justify;">بیمکث (bimax) طی سال ها پیشتازی در عرصه رقابت با سایر تولیدکنندگان داخلی، با رعایت کیفیت، نوآوری و عملکرد بالا موفق به اخذ گواهینامه های همچونISO 9001 ،&nbsp; ISO 10002، EOTA،&nbsp; ISO شده است. با خرید اجاق گاز صفحه ای و شیشه ای مدل MG0040 می توانید از گارانتی شیشه و گاز به مدت 12 ماه، خدمات نصب و پس از فروش، الگو و دفترچه نصب بهره مند شوید.</p>
  • اجاق گاز بیمكث شیشه ای مدل MG0040  مشکی
سایزبندی کالا: 51×cm90
شرایط گارانتی: 12 ماه گارانتی گاز و شیشه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
بیمکث
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

اجاق گاز بیمكث شیشه ای مدل MG0040  مشکی  

اجاق گاز شیشه ای مدل MG0040 نمونه ای از اجاق های صفحه ای و توکار بوده که مناسب استفاده در آشپزخانه های کوچک امروزی است. اجاق های صفحه ای علاوه بر مدرن جلوه دادن نمای دکوراسیون آشپزخانه، جای کمتری را نسبت به اجاق های مبله می گیرد. بر روی صفحه ی مشکی رنگ شیشه ای اجاق، پنج شعله قرار گرفته است. شعله ی پلوپز در یک ضلع صفحه ی اجاق و یک شعله ی بزرگ، دو شعله متوسط و یک شعله ی کوچک در یک سمت صفحه قرار گرفته اند. شبکه های نگهدارنده ی چدنی به صورت جداگانه بر روی هر شعله قرار گرفته اند. چدن نقره ای رنگی که در این اجاق به کار رفته ترکیب جالبی با رنگ مشکی صفحه ی اجاق گاز ایجاد کرده است. چدن به راحتی تمیز شده و در مقابل حرارت مستقیم تغییری در شکل آن ایجاد نمی شود. سیستم ترموکوپلی که اجاق به آن مجهز شده بسیار سریع عمل می کند. ترموکوپل قطعه ای در کنار سر شعله بوده که جریان گاز درون سر شعله را قطع و وصل می کند. به عنوان مثال، با سر رفتن غذا و خاموش شدن شعله، ترموکوپل سریعا جریان گاز را قطع کرده و احتمال خطراتی مانند گاز گرفتگی را به صفر می رساند. اجاق گاز مدل MG0040 مجهز به فندک الکتریکی است. با فشردن ولوم های تنظیم شعله به داخل، فندک الکتریکی جرقه زده و ترموکوپل جریان گاز را وصل می کند. به این ترتیب شعله ی دلخواه روشن و آماده ی استفاده خواهد بود. از مشخصات ظاهری اجاق گاز می توان به ابعاد آن اشاره کرد. طول اجاق 90 سانتی متر و عرض آن 51 سانتی متر است. برای برش صفحه ی کانتر کابینت آشپزخانه باید یک الگوی مستطیل شکل با طول 84/5 سانتی متر و عرض 48/5 سانتی متر بریده شود. سر شعله های اجاق گاز MG0040، محصول شرکت Defendi  ایتالیا هستند. شرکت Defendi در زمینه ی تولید سرشعله برای اجاق ها در دنیا معروف است. از مزیت های خرید اجاق گازی با سرشعله های مرغوب، کاهش هزینه ی گاز مصرفی و استفاده ی بهینه از گاز ورودی به سر شعله ها خواهد بود. شیر اجاق گاز بیمکث نیز ساخته ی شرکت Copreci اسپانیا بوده که از شرکت های نام آور در زمینه ی عرضه ی شیر و تجهیزات اجاق گاز به شمار می رود. شیر اجاق گاز به عنوان یکی از مهمترین قطعات آن، میزان گاز ورودی به سر شعله را تنظیم کرده و احتمال نشتی گاز را کاهش می دهد. نوع گاز مصرفی اجاق قابلیت تنظیم با دو نوع گاز شهری و گاز سیلندر مایع را دارد. نسبت به نوع گاز مصرفی دلخواه شما، بیمکث همراه با بسته بندی شرکتی اجاق گاز دو عدد بست نگهدارده ی شلنگ گاز ارسال خواهد کرد.

بیمکث (bimax) طی سال ها پیشتازی در عرصه رقابت با سایر تولیدکنندگان داخلی، با رعایت کیفیت، نوآوری و عملکرد بالا موفق به اخذ گواهینامه های همچونISO 9001 ،  ISO 10002، EOTA،  ISO شده است. با خرید اجاق گاز صفحه ای و شیشه ای مدل MG0040 می توانید از گارانتی شیشه و گاز به مدت 12 ماه، خدمات نصب و پس از فروش، الگو و دفترچه نصب بهره مند شوید.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا MG0040
شرکت سازنده بیمکث
ساخت ایران
نوع کالا توکار
نقاط قوت پلوپز پهلو
نقاط ضعف بدون قفل کودک
خدمات نصب دارد
گارانتی 12 ماه گارانتی گاز و شیشه
سایر اطلاعات
مشخصات ظاهری
ابعاد گاز 51*90 cm
ابعاد الگوی برش 84/5*46/5 cm
رنگ مشکی
نوع صفحه شیشه ای
جنس شبکه های نگهدارنده چدن
نمایشگر دیجیتال ندارد
محل قرار گیری پلو پز کنار
سایر مشخصات پلوپز یک شعله بزرگ یک شعله کوچک دو شعله متوسط
مشخصات فنی
نوع انرژی مصرفی گاز
گرید انرژی مصرفی
نوع فندک ایتالیایی
نوع ترموکوپل ایتالیایی
نوع ولوم ها ایتالیایی
تایمر دیجیتال ندارد
تعداد شعله 5 شعله
سایر قابلیت ها شیر و سر شعله های ساخت defendi ایتالیا و copreci اسپانیا
لوازم همراه
الگوی نصب دارد
دفترچه نصب دارد
بسته بندی شرکت دارد
سایر لوازم دارای 2 عدد بست نگهدارنده شلنگ گاز

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در قسمت پایین این متن تصویری را مشاهده می کنید که ابعاد اجاق گاز را در دنیای واقعی نشان می دهد. این اندازه ها بر حسب واحد سانتی متر محاسبه شده اند. همچنین جهت راهنمایی و سهولت کار، الگوی برش صفحه کابینت  به صورت نقطه چین در تصویر نمایش داده شده است.

سایزبندی اجاق گاز بیمكث شیشه ای مدل MG0040  مشکی

مزایا و معایب:

  • مجهز به فندک الکتریکی
  • دارای سیستم ترموکوپل سریع
  • دارای شبکه نگهدارنده چدنی
  • مجهز به شیشه مقاوم به حرارت
  • شیر و سر شعله های ساخت defendi  ایتالیا و copreci اسپانیا

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه