اجاق گاز بیمكث شیشه ای مدل MG0039 سفید
7485500 موجود
توضیح محصول: <h4>اجاق گاز بیمكث شیشه ای مدل MG0039 سفید &nbsp;</h4><p style="text-align: justify;">در خرید اجاق گاز برای آشپزخانه ای با دکوراسیون مدرن یا کلاسیک، معمولا از خرید اجاق گاز های سفید رنگ&nbsp; خود داری می شود. زیرا تصور عمومی بر این است که تمیز کردن لکه ها از روی صفحه ی سفید رنگ اجاق سخت است. در حالیکه اجاق گازی سفید رنگ، جلوه ی خاصی به آشپزخانه می بخشد و با هر رنگ کابینتی هماهنگی پیدا می کند. اجاق گاز شیشه ای مدل MG0039 که از تولیدات شرکت بیمکث محسوب می شود نمونه ای از اجاق گاز های سفید رنگ موجود در بازار است. جنس صفحه ی اجاق گاز از شیشه ی سکوریت شده می باشد. این نوع شیشه علاوه بر خاصیت نشکن بودن، به راحتی تمیز می شود. با افزایش تنوع مواد شوینده و پاک کننده ی اجاق گاز یا حتی روش های طبیعی مانند جوش شیرین، دیگر لازم نیست نگران تمیز کردن اجاق گاز سفید رنگ خود باشید. پنج شعله ی نصب شده بر روی صفحه ی اجاق گاز، به وسیله ی شبکه های نگهدارنده ی چدنی جداگانه محافظت شده اند. چدن به کار رفته در این اجاق، مزیت دیگری برای آن به حساب می آید. زیرا چدن مرغوب به راحتی تمیز می شود و لکه ها و اثارت غذا از روی آن پاک می شود. همچنین شکل ظاهری چدن در برابر حرارت مستقیم حفظ می شود. هر شعله به وسیله ولوم ایتالیایی مخصوص به خود تنظیم می گردد. اجاق گاز شیشه ای مدل MG0039 مجهز به فندک الکتریکی بوده که شما را در استفاده از کبریت و فندک های دستی بی نیاز خواهد کرد. همچنین سیستم ایمنی بالا و ترموکوپل که بر روی اجاق گاز های صفحه ای این شرکت نصب شده، نمونه ی دیگری از مزیت های آن است. ترموکوپل قطعه ای کوچک در کنار سرشعله ها بوده و جریان گاز را قطع و وصل می کند. به عنوان مثال هنگام وزش باد با خاموش شدن شعله، ترموکوپل جریان گاز خروجی از شعله ها را قطع کرده و احتمال خطراتی مانند گاز گرفتگی و خفه گی را به صفر می رساند. برای روشن کردن شعله ی دلخواه کافی است ولوم تنظیم کننده ی آن را فشار داد تا فندک جرقه بزند. ترموکوپل سریعا جریان گاز را وصل کرده و شعله روشن می شود. ابعاد اجاق گاز MG0039 مناسب نصب بر روی کانتر بسیاری آشپزخانه های امروزی است. طول اجاق 90 سانتی متر و عرض آن 51 سانتی متر بوده که باید توجه داشت عرض کانتر بیشتر از 55 سانتی متر باشد. برای نصب اجاق گاز باید یک الگوی مستطیل شکل با طول 84/5 سانتی متر و عرض 46/5 سانتی متر بریده شود. نوع گاز مصرفی این اجاق گاز قابلیت تنظیم با گاز شهری و گاز سیلندری مایع (LPG) را داراست. همراه با بسته بندی شرکتی این محصول، دو عدد بست نگهدارنده ی شلنگ گاز نیز برای سهولت کار شما در اتصال اجاق به نوع گاز مصرفی دلخواه ارسال می شود. </p><p style="text-align: justify;">بیمکث (bimax) با تکیه برتجربه ای طولانی و با بهره گیری از دانش و تـخصص خود همـواره تلاش بی وقفه ای را در جهت پیشرفت مداوم خود سـازمان داده است. توجه به نیاز مشتری و رضایت آن از مهم ترین اهدافی است که این شرکت همواره در نظر دارد. از جمله خدماتی که مشتری می تواند پس از خرید اجاق گاز مدل MG0039 نیز از آن بهره مند شود گارانتی 12 ماه شیشه و گاز و خدمات پس از فروش آن است. همچنین ارسال دفترچه و الگوی نصب و خدمات نصب که از طرف این شرکت به مشتریان عرضه می شود.</p>
  • اجاق گاز بیمكث شیشه ای مدل MG0039  سفید
سایزبندی کالا: 51×cm90
شرایط گارانتی: 12 ماه گارانتی گاز و شیشه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
بیمکث
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

اجاق گاز بیمكث شیشه ای مدل MG0039 سفید  

در خرید اجاق گاز برای آشپزخانه ای با دکوراسیون مدرن یا کلاسیک، معمولا از خرید اجاق گاز های سفید رنگ  خود داری می شود. زیرا تصور عمومی بر این است که تمیز کردن لکه ها از روی صفحه ی سفید رنگ اجاق سخت است. در حالیکه اجاق گازی سفید رنگ، جلوه ی خاصی به آشپزخانه می بخشد و با هر رنگ کابینتی هماهنگی پیدا می کند. اجاق گاز شیشه ای مدل MG0039 که از تولیدات شرکت بیمکث محسوب می شود نمونه ای از اجاق گاز های سفید رنگ موجود در بازار است. جنس صفحه ی اجاق گاز از شیشه ی سکوریت شده می باشد. این نوع شیشه علاوه بر خاصیت نشکن بودن، به راحتی تمیز می شود. با افزایش تنوع مواد شوینده و پاک کننده ی اجاق گاز یا حتی روش های طبیعی مانند جوش شیرین، دیگر لازم نیست نگران تمیز کردن اجاق گاز سفید رنگ خود باشید. پنج شعله ی نصب شده بر روی صفحه ی اجاق گاز، به وسیله ی شبکه های نگهدارنده ی چدنی جداگانه محافظت شده اند. چدن به کار رفته در این اجاق، مزیت دیگری برای آن به حساب می آید. زیرا چدن مرغوب به راحتی تمیز می شود و لکه ها و اثارت غذا از روی آن پاک می شود. همچنین شکل ظاهری چدن در برابر حرارت مستقیم حفظ می شود. هر شعله به وسیله ولوم ایتالیایی مخصوص به خود تنظیم می گردد. اجاق گاز شیشه ای مدل MG0039 مجهز به فندک الکتریکی بوده که شما را در استفاده از کبریت و فندک های دستی بی نیاز خواهد کرد. همچنین سیستم ایمنی بالا و ترموکوپل که بر روی اجاق گاز های صفحه ای این شرکت نصب شده، نمونه ی دیگری از مزیت های آن است. ترموکوپل قطعه ای کوچک در کنار سرشعله ها بوده و جریان گاز را قطع و وصل می کند. به عنوان مثال هنگام وزش باد با خاموش شدن شعله، ترموکوپل جریان گاز خروجی از شعله ها را قطع کرده و احتمال خطراتی مانند گاز گرفتگی و خفه گی را به صفر می رساند. برای روشن کردن شعله ی دلخواه کافی است ولوم تنظیم کننده ی آن را فشار داد تا فندک جرقه بزند. ترموکوپل سریعا جریان گاز را وصل کرده و شعله روشن می شود. ابعاد اجاق گاز MG0039 مناسب نصب بر روی کانتر بسیاری آشپزخانه های امروزی است. طول اجاق 90 سانتی متر و عرض آن 51 سانتی متر بوده که باید توجه داشت عرض کانتر بیشتر از 55 سانتی متر باشد. برای نصب اجاق گاز باید یک الگوی مستطیل شکل با طول 84/5 سانتی متر و عرض 46/5 سانتی متر بریده شود. نوع گاز مصرفی این اجاق گاز قابلیت تنظیم با گاز شهری و گاز سیلندری مایع (LPG) را داراست. همراه با بسته بندی شرکتی این محصول، دو عدد بست نگهدارنده ی شلنگ گاز نیز برای سهولت کار شما در اتصال اجاق به نوع گاز مصرفی دلخواه ارسال می شود.

بیمکث (bimax) با تکیه برتجربه ای طولانی و با بهره گیری از دانش و تـخصص خود همـواره تلاش بی وقفه ای را در جهت پیشرفت مداوم خود سـازمان داده است. توجه به نیاز مشتری و رضایت آن از مهم ترین اهدافی است که این شرکت همواره در نظر دارد. از جمله خدماتی که مشتری می تواند پس از خرید اجاق گاز مدل MG0039 نیز از آن بهره مند شود گارانتی 12 ماه شیشه و گاز و خدمات پس از فروش آن است. همچنین ارسال دفترچه و الگوی نصب و خدمات نصب که از طرف این شرکت به مشتریان عرضه می شود.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا MG0039
شرکت سازنده بیمکث
ساخت ایران
نوع کالا توکار
نقاط قوت پلوپز وسط
نقاط ضعف بدون قفل کودک
خدمات نصب دارد
گارانتی 12 ماه گارانتی گاز و شیشه
سایر اطلاعات
مشخصات ظاهری
ابعاد گاز 51*90 cm
ابعاد الگوی برش 84/5*46/5 cm
رنگ سفید
نوع صفحه شیشه ای
جنس شبکه های نگهدارنده چدن
نمایشگر دیجیتال ندارد
محل قرار گیری پلو پز وسط
سایر مشخصات یک پلوپز یک شعله متوسط یک شعله بزرگ دو شعله کوچک
مشخصات فنی
نوع انرژی مصرفی گاز
گرید انرژی مصرفی
نوع فندک ایتالیایی
نوع ترموکوپل ایتالیایی
نوع ولوم ها ایتالیایی
تایمر دیجیتال ندارد
تعداد شعله 5 شعله
سایر قابلیت ها شیر و سر شعله های ساخت defendi ایتالیا و copreci اسپانیا
لوازم همراه
الگوی نصب دارد
دفترچه نصب دارد
بسته بندی شرکت دارد
سایر لوازم دارای 2 عدد بست نگهدارنده شلنگ گاز

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در قسمت پایین این متن تصویری را مشاهده می کنید که ابعاد اجاق گاز را در دنیای واقعی نشان می دهد. این اندازه ها بر حسب واحد سانتی متر محاسبه شده اند. همچنین جهت راهنمایی و سهولت کار، الگوی برش صفحه کابینت  به صورت نقطه چین در تصویر نمایش داده شده است.

سایزبندی اجاق گاز بیمكث شیشه ای مدل MG0039  سفید

مزایا و معایب:

  • مجهز به فندک الکتریکی
  • دارای سیستم ترموکوپل سریع
  • دارای شبکه نگهدارنده چدنی
  • مجهز به شیشه مقاوم به حرارت
  • شیر و سر شعله های ساخت defendi  ایتالیا و copreci اسپانیا

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه