اجاق گاز بیمکث استیل مدل MG0013
7065500 موجود
توضیح محصول: <h4 style="text-align: justify;">اجاق گاز بیمکث استیل مدل MG0013 </h4><p style="text-align: justify;">اجاق گاز صفحه ای مدل MG0013 تولیدی شرکت بیمکث (bimax) با طراحی هوشمندانه می تواند بهترین گزینه برای پخت و پز روزانه ی خانواده ی ایرانی باشد. جنس صفحه ی اجاق گاز استنلس استیل است. لکه های چربی و اثرات به جا مانده از غذا روی صفحه ی استیل اجاق گاز، به راحتی پاک می شوند. این نوع استیل خاصیت خود ترمیمی دارد. با ایجاد خراش بر روی صفحه ی اجاق، کروم موجود در ترکیبات فلزی استنلس استیل با اکسیژن واکنش می دهد. این واکنش شروع به ترمیم محل خراش کرده و به این ترتیب عمر مفید اجاق گاز را افزایش خواهد داد. بر روی صفحه ی استیل اجاق گاز، پنج شعله با چهار سایز قرار گرفته اند. شعله ی پلوپز، تکی در سمت راست صفحه ی اجاق گاز قرار دارد. یک شعله ی بزرگ، دو شعله ی متوسط و یک شعله ی کوچک نیز دو به دو رو به روی همدیگر قرار گرفته اند. ابعاد اجاق گاز مدل MG0013 مناسب نصب درون آشپزخانه هایی با کانتری به عرض 55 سانتی متر و بیشتر است. طول اجاق گاز 86 سانتی متر و عرض آن 51 سانتی متر بوده که به صورت توکار نصب می شود. برای نصب اجاق گاز باید یک الگوی مستطیل شکل با طول 81/9 سانتی متر و عرض 47/4 سانتی متر از صفحه ی کانتر بریده شود. سه شبکه ی نگهدارنده ی چدنی بر رو شعله های این اجاق گاز قرار دارند. یک شبکه ی چدنی مخصوص شعله&nbsp; پلوپز و دو شبکه ی دیگر چهار شعله ی باقی مانده را به صورت دوتایی پوشش می دهند. چدن مقاومت بالایی در برابر حرارت مستقیم دارد و با تغییر درجه ی دما، شکل ظاهری خود را حفظ می کند. هم چنین قابلمه هایی با وزن زیاد و سنگین را تحمل می کند. ولوم های اجاق گاز ایتالیایی بوده و به کمک فندک الکتریکی شعله ی دلخواه را روشن می کنند. این اجاق گاز مجهز به سیستم ایمنی بالا و ترموکوپل بوده که در مواقع بحرانی جریان گاز خروجی از سر شعله ها را قطع می کند. به عنوان مثال هنگام وزش باد یا سر رفتن غذا، با خاموش شدن شعله ترموکوچل سریعا جریان گاز خروجی را قطع خواهد کرد. برای روشن شدن شعله نیز، جریان گاز را وصل کرده و به کمک ولوم و فندک الکتریکی شعله را روشن خواهد کرد. از قطعه های اصلی سازنده ی اجاق، شیر و سرشعله را می توان نام برد. شیر اجاق میزان گاز ورودی به شعله ها را تنظیم کرده و احتمال نشتی گاز را به صفر می رساند. سرشعله نیز حداکثر استفاده از گاز ورودی را خواهد کرد. شیر این اجاق ساخته ی شرکت اسپانیایی Copreci و سر شعله ی آن توسط شرکت ایتالیایی Defendi تولید شده است. نوع گاز مصرفی اجاق گاز صفحه ای مدل MG0013 قابلیت تنظیم با گاز شهری و گاز سیلندری مایع را دارد. برای سهولت در اتصال منبع گاز به اجاق، همراه با بسته بندی شرکتی محصول دو عدد بست نگهدارنده ی شلنگ گاز ارسال می شود. </p><p style="text-align: justify;">برند بیمکث در سال های 1380، 1381 و 1391 به عنوان واحد نمونه استاندارد کشور انتخاب و معرفی شده است. با خرید اجاق گاز استیل مدل MG0013 از گارانتی 12 ماه گاز، خدمات نصب و پس از فروش، دفترچه و الگوی نصب بهره مند شوید.</p>
  • اجاق گاز بیمکث استیل مدل MG0013
سایزبندی کالا: 51*86 cm
شرایط گارانتی: 12 ماه گارانتی گاز
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
بیمکث
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

اجاق گاز بیمکث استیل مدل MG0013

اجاق گاز صفحه ای مدل MG0013 تولیدی شرکت بیمکث (bimax) با طراحی هوشمندانه می تواند بهترین گزینه برای پخت و پز روزانه ی خانواده ی ایرانی باشد. جنس صفحه ی اجاق گاز استنلس استیل است. لکه های چربی و اثرات به جا مانده از غذا روی صفحه ی استیل اجاق گاز، به راحتی پاک می شوند. این نوع استیل خاصیت خود ترمیمی دارد. با ایجاد خراش بر روی صفحه ی اجاق، کروم موجود در ترکیبات فلزی استنلس استیل با اکسیژن واکنش می دهد. این واکنش شروع به ترمیم محل خراش کرده و به این ترتیب عمر مفید اجاق گاز را افزایش خواهد داد. بر روی صفحه ی استیل اجاق گاز، پنج شعله با چهار سایز قرار گرفته اند. شعله ی پلوپز، تکی در سمت راست صفحه ی اجاق گاز قرار دارد. یک شعله ی بزرگ، دو شعله ی متوسط و یک شعله ی کوچک نیز دو به دو رو به روی همدیگر قرار گرفته اند. ابعاد اجاق گاز مدل MG0013 مناسب نصب درون آشپزخانه هایی با کانتری به عرض 55 سانتی متر و بیشتر است. طول اجاق گاز 86 سانتی متر و عرض آن 51 سانتی متر بوده که به صورت توکار نصب می شود. برای نصب اجاق گاز باید یک الگوی مستطیل شکل با طول 81/9 سانتی متر و عرض 47/4 سانتی متر از صفحه ی کانتر بریده شود. سه شبکه ی نگهدارنده ی چدنی بر رو شعله های این اجاق گاز قرار دارند. یک شبکه ی چدنی مخصوص شعله  پلوپز و دو شبکه ی دیگر چهار شعله ی باقی مانده را به صورت دوتایی پوشش می دهند. چدن مقاومت بالایی در برابر حرارت مستقیم دارد و با تغییر درجه ی دما، شکل ظاهری خود را حفظ می کند. هم چنین قابلمه هایی با وزن زیاد و سنگین را تحمل می کند. ولوم های اجاق گاز ایتالیایی بوده و به کمک فندک الکتریکی شعله ی دلخواه را روشن می کنند. این اجاق گاز مجهز به سیستم ایمنی بالا و ترموکوپل بوده که در مواقع بحرانی جریان گاز خروجی از سر شعله ها را قطع می کند. به عنوان مثال هنگام وزش باد یا سر رفتن غذا، با خاموش شدن شعله ترموکوچل سریعا جریان گاز خروجی را قطع خواهد کرد. برای روشن شدن شعله نیز، جریان گاز را وصل کرده و به کمک ولوم و فندک الکتریکی شعله را روشن خواهد کرد. از قطعه های اصلی سازنده ی اجاق، شیر و سرشعله را می توان نام برد. شیر اجاق میزان گاز ورودی به شعله ها را تنظیم کرده و احتمال نشتی گاز را به صفر می رساند. سرشعله نیز حداکثر استفاده از گاز ورودی را خواهد کرد. شیر این اجاق ساخته ی شرکت اسپانیایی Copreci و سر شعله ی آن توسط شرکت ایتالیایی Defendi تولید شده است. نوع گاز مصرفی اجاق گاز صفحه ای مدل MG0013 قابلیت تنظیم با گاز شهری و گاز سیلندری مایع را دارد. برای سهولت در اتصال منبع گاز به اجاق، همراه با بسته بندی شرکتی محصول دو عدد بست نگهدارنده ی شلنگ گاز ارسال می شود.

برند بیمکث در سال های 1380، 1381 و 1391 به عنوان واحد نمونه استاندارد کشور انتخاب و معرفی شده است. با خرید اجاق گاز استیل مدل MG0013 از گارانتی 12 ماه گاز، خدمات نصب و پس از فروش، دفترچه و الگوی نصب بهره مند شوید.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا MG0013
شرکت سازنده بیمکث
ساخت ایران
نوع کالا توکار
نقاط قوت پلوپز پهلو
نقاط ضعف بدون قفل کودک
خدمات نصب دارد
گارانتی 12 ماه گارانتی گاز
سایر اطلاعات
مشخصات ظاهری
ابعاد گاز 51*86 cm
ابعاد الگوی برش 47/4*81/9 cm
رنگ استیل
نوع صفحه استیل
جنس شبکه های نگهدارنده چدن
نمایشگر دیجیتال ندارد
محل قرار گیری پلو پز کنار
سایر مشخصات پلوپز یک شعله بزرگ یک شعله متوسط دو شعله کوچک
مشخصات فنی
نوع انرژی مصرفی گاز
گرید انرژی مصرفی
نوع فندک ایتالیایی
نوع ترموکوپل ایتالیایی
نوع ولوم ها ایتالیایی
تایمر دیجیتال ندارد
تعداد شعله 5 شعله
سایر قابلیت ها شیر و سر شعله های ساخت defendi ایتالیا و copreci اسپانیا
لوازم همراه
الگوی نصب دارد
دفترچه نصب دارد
بسته بندی شرکت دارد
سایر لوازم دارای 2 عدد بست نگهدارنده شلنگ گاز

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در قسمت پایین این متن تصویری را مشاهده می کنید که ابعاد اجاق گاز را در دنیای واقعی نشان می دهد. این اندازه ها بر حسب واحد سانتی متر محاسبه شده اند. همچنین جهت راهنمایی و سهولت کار، الگوی برش صفحه کابینت  به صورت نقطه چین در تصویر نمایش داده شده است.

سایزبندی اجاق گاز بیمکث استیل مدل MG0013

مزایا و معایب:

  • دارای ترموکوپل
  • مجهز به فندک الکتریکی
  • مجهز به شبکه نگهدارنده چدنی
  • شیر و سر شعله ها ساحت defendi ایتالیا و copreci اسپانیا

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه