اجاق گاز اخوان استیل مدل G 15
6127800 موجود
توضیح محصول: <h4>اجاق گاز اخوان استیل مدل G 15 &nbsp;</h4><p style="text-align: justify;">با کوچک شدن خانه های امروزی، فضای کمتری به آشپزخانه ها نیز اختصاص داده می شود. در نتیجه برای خرید لوازم و تجهیزات اصلی آشپزخانه مانند اجاق گاز، <span style="color: rgb(40, 50, 78);"><a href="http://www.familakala.com/%D9%87%D9%88%D8%AF/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#7" rel="nofollow" target="_blank">هود آشپزخانه</a></span> و <span style="color: rgb(40, 50, 78);"><a href="http://www.familakala.com/%D8%B3%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#8" rel="nofollow" target="_blank">سینک ظرفشویی</a></span> باید دقت بیشتری کرد. اگر به دنبال خرید <a href="http://www.familakala.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D9%82-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D8%A7%DB%8C/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#5"><span style="color: rgb(40, 50, 78);">اجاق گاز صفحه ای</span></a> برای آشپزخانه ی کوچک خود هستید، پیشنهاد ما به شما اجاق گاز اخوان مدل G 15 خواهد بود. این اجاق با چهار شعله ی مجزا در سایز های بزرگ، متوسط و کوچک می تواند برطرف کننده ی نیاز های روزمره ی خانواده های ایرانی باشد. توان حرارتی شعله ی بزرگ 3 کیلووات، هر شعله ی متوسط 1/75 کیلووات و شعله ی کوچک 1 کیلووات است. جنس بدنه ی صفحه از استیل ضد زنگ و مقاوم در برابر پوسیدگی بوده و نظافت آن به آسانی صورت می گیرد. دو شبکه ی نگهدارنده ی چدنی بالای شعله ها قرار گرفته اند. شبکه های نگهدارنده که با نام شعله پخش کن نیز شناخته می شوند، سبب پخش یکنواخت و ملایم حرارت در کف قابلمه ها خواهند شد. هنگام خرید اجاق گاز های صفحه ای، باید به تناسب ابعاد آن با کانتر آشپزخانه توجه کنید. طول این محصول 58 سانتی متر و عرض آن 50 سانتی متر بوده که قابل نصب بر روی کانتری با عرض حداقل 55 سانتی متر است. برای اطلاع از نحوه ی نصب اجاق توکار، دفترچه و الگوی نصب محصول همراه با بسته بندی شرکتی آن ارسال می شود. گرید انرژی مصرفی G 15 در رده ی A قرار داشته که تاثیر چشمگیری بر کاهش هزینه ی قبض گاز می گذارد. از لحاظ بررسی مشخصات فنی اجاق گاز G 15 می توان قطعاتی مانند ترموکوپل، فندک الکتریکی و ولوم ها را نام برد. ترموکوپل قطعه ای در کنار سر شعله ها بوده که در مواقع اضطراری جریان گاز خروجی از آن ها را قطع می کند. به این ترتیب احتمال نشتی گاز و خفه گی را به صفر می رساند. چهار ولوم با کالیت مقاوم به حرارت، به آشپز امکان تنظیم میزان شعله ی دلخواه را می دهند. همچنین با فشردن ولوم ها، فندک الکتریکی جرقه زده و شعله روشن خواهد شد. </p><p style="text-align: justify;">شرکت اخوان جم، برندی ایرانی و نام آشنا در زمینه ی تولید تجهیزات آشپزخانه است. گواهینامه هایی مانند استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001، استاندارد اروپا CE و برنده تندیس طلایی کیفیت از سوئیس و آلمان نمونه هایی از افتخارات این شرکت در پی تولید متکی بر کیفیت و رضایت مشتری می باشد. با خرید این اجاق گاز صفحه ای از 18 ماه گارانتی، خدمات نصب و پس از فروش بهره مند شوید. سیم برق و بست نگهدارنده ی شلنگ گاز از لوازمی هستند که همراه با بسته بندی شرکتی محصول ارسال خواهند شد.</p>
  • اجاق گاز اخوان استیل مدل G 15
سایزبندی کالا: 50*58 cm
شرایط گارانتی: 18 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
6,127,800 تومان
شرکت سازنده
اخوان
کشور سازنده
ايران

معرفی محصول:

اجاق گاز اخوان استیل مدل G 15  

با کوچک شدن خانه های امروزی، فضای کمتری به آشپزخانه ها نیز اختصاص داده می شود. در نتیجه برای خرید لوازم و تجهیزات اصلی آشپزخانه مانند اجاق گاز، هود آشپزخانه و سینک ظرفشویی باید دقت بیشتری کرد. اگر به دنبال خرید اجاق گاز صفحه ای برای آشپزخانه ی کوچک خود هستید، پیشنهاد ما به شما اجاق گاز اخوان مدل G 15 خواهد بود. این اجاق با چهار شعله ی مجزا در سایز های بزرگ، متوسط و کوچک می تواند برطرف کننده ی نیاز های روزمره ی خانواده های ایرانی باشد. توان حرارتی شعله ی بزرگ 3 کیلووات، هر شعله ی متوسط 1/75 کیلووات و شعله ی کوچک 1 کیلووات است. جنس بدنه ی صفحه از استیل ضد زنگ و مقاوم در برابر پوسیدگی بوده و نظافت آن به آسانی صورت می گیرد. دو شبکه ی نگهدارنده ی چدنی بالای شعله ها قرار گرفته اند. شبکه های نگهدارنده که با نام شعله پخش کن نیز شناخته می شوند، سبب پخش یکنواخت و ملایم حرارت در کف قابلمه ها خواهند شد. هنگام خرید اجاق گاز های صفحه ای، باید به تناسب ابعاد آن با کانتر آشپزخانه توجه کنید. طول این محصول 58 سانتی متر و عرض آن 50 سانتی متر بوده که قابل نصب بر روی کانتری با عرض حداقل 55 سانتی متر است. برای اطلاع از نحوه ی نصب اجاق توکار، دفترچه و الگوی نصب محصول همراه با بسته بندی شرکتی آن ارسال می شود. گرید انرژی مصرفی G 15 در رده ی A قرار داشته که تاثیر چشمگیری بر کاهش هزینه ی قبض گاز می گذارد. از لحاظ بررسی مشخصات فنی اجاق گاز G 15 می توان قطعاتی مانند ترموکوپل، فندک الکتریکی و ولوم ها را نام برد. ترموکوپل قطعه ای در کنار سر شعله ها بوده که در مواقع اضطراری جریان گاز خروجی از آن ها را قطع می کند. به این ترتیب احتمال نشتی گاز و خفه گی را به صفر می رساند. چهار ولوم با کالیت مقاوم به حرارت، به آشپز امکان تنظیم میزان شعله ی دلخواه را می دهند. همچنین با فشردن ولوم ها، فندک الکتریکی جرقه زده و شعله روشن خواهد شد.

شرکت اخوان جم، برندی ایرانی و نام آشنا در زمینه ی تولید تجهیزات آشپزخانه است. گواهینامه هایی مانند استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001، استاندارد اروپا CE و برنده تندیس طلایی کیفیت از سوئیس و آلمان نمونه هایی از افتخارات این شرکت در پی تولید متکی بر کیفیت و رضایت مشتری می باشد. با خرید این اجاق گاز صفحه ای از 18 ماه گارانتی، خدمات نصب و پس از فروش بهره مند شوید. سیم برق و بست نگهدارنده ی شلنگ گاز از لوازمی هستند که همراه با بسته بندی شرکتی محصول ارسال خواهند شد.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا G 15
شرکت سازنده اخوان
ساخت ایران
نوع کالا توکار
نقاط قوت نظافت آسان
نقاط ضعف بدون قفل کودک
خدمات نصب دارد
گارانتی 18 ماه گارانتی
سایر اطلاعات
مشخصات ظاهری
ابعاد گاز 50*58 cm
ابعاد الگوی برش داخل بسته بندی
رنگ استیل
نوع صفحه استیل
جنس شبکه های نگهدارنده چدن
نمایشگر دیجیتال ندارد
محل قرار گیری پلو پز ندارد
سایر مشخصات یک شعله بزرگ دو شعله متوسط یک شعله کوچک
مشخصات فنی
نوع انرژی مصرفی گاز
گرید انرژی مصرفی A
نوع فندک ایتالیایی
نوع ترموکوپل ایتالیایی
نوع ولوم ها باکالیت مقاوم به حرارت
تایمر دیجیتال ندارد
تعداد شعله 4شعله
سایر قابلیت ها دارنده استاندارد اروپا CE و دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001
لوازم همراه
الگوی نصب دارد
دفترچه نصب دارد
بسته بندی شرکت دارد
سایر لوازم دارای سیم برق و بست نگهدارنده

نقد و بررسی:

مزایا و معایب:

  • نظافت آسان
  • گرید انرژی A
  • دارای فندک الکتریکی
  • مجهز به ترموکوپل سریع
  • دارنده استاندارد اروپا CE
  • تمامی تجهزات و قطعات ساخت ایتالیا
  • برنده تندیس طلایی کیفیت از سوئیس و آلمان
  • دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001
  • توان حرارتی شعله ها : چپ جلو : کوچک 1kw ، چپ عقب : متوسط 1/75kw ، راست جلو :  متوسط 1/75kw ، راست عقب : بزرگ 3kw 

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه