اجاق گاز اخوان استیل مدل G 26
3653000 موجود
توضیح محصول: <h4>اجاق گاز اخوان استیل مدل G 26&nbsp; &nbsp;</h4><p style="text-align: justify;">اجاق گاز دو شعله ای اخوان مدل G 26 مناسب آشپزخانه ی اداره ها و ساختمان های شرکتی است. جنس صفحه از استیل ضد زنگ و مقاوم در برابر خوردگی بوده و نظافت آن نیز به آسانی صورت می گیرد. یک شعله ی بزرگ و یک شعله ی کوچک بر روی صفحه ی استیل مستطیل شکل اجاق قرار گرفته اند. توان حرارتی شعله ی بزرگ 3 کیلووات و شعله ی کوچک 1 کیلووات است. بر روی هر شعله، شبکه ی نگهدارنده ای از جنس چدن قرار دارد. شبکه های نگهدارنده که در بازار با نام شعله پخش کن نیز شناخته می شوند، سبب پخش یکنواخت و ملایم حرارت در کف قابلمه ها خواهند شد. دو ولوم ایتالیایی، با کالیت مقاوم به حرارت طراحی شده اند که به آشپز امکان تنظیم شعله را در دمای دلخواه می دهند. از دیگر مشخصات فنی این محصول می توان فندک الکتریکی و ترموکوپل را نام برد. فندک الکتریکی هنگام فشردن ولوم ها جرقه زده و شعله را روشن می کند. سیستم ایمنی اجاق نیز از طریق قطعه ای به نام ترموکوپل کنترل می شود. ترموکوپل در مواقع اضطراری مانند وزش باد یا سر رفتن غذا که شعله خاموش می شود، جریان گاز را سریعا قطع کرده و مانع از وقوع خطراتی مانند گاز گرفتگی و نشتی گاز خواهد شد. از آنجایی که اجاق گاز های صفحه ای به صورت توکار معمولا بر روی کانتر آشپزخانه نصب می شوند، پس هنگام خرید آن ها باید توجه زیادی به تناسب ابعاد اجاق با کانتر آشپزخانه داشت. اجاق گاز صفحه ای G 26 با طولی 30 سانتی متری و عرض 50 سانتی متر، مناسب برای نصب بر روی کانتری با عرض حداقل 55 سانتی متر است. برای اطلاع از نحوه ی نصب اجاق گاز توکار می توانید از دفترچه و الگوی نصب که همراه با بسته بندی شرکتی محصول پس از خرید برای شما ارسال می شود، استفاده کنید. گرید انرژی مصرفی اجاق G 26 در چارت بندی های استاندارد مصرف انرژی در رده ی A قرار دارد. به این ترتیب شاهد کاهش هزینه ی قبض گاز محل کار خود خواهید بود.</p><p style="text-align: justify;">شرکت اخوان همواره با تاکید بر کیفیت محصولات و رضایت مشتری، قدم در عرصه های متعددی همچون تولید <span style="color: rgb(40, 50, 78);"><a href="http://www.familakala.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D9%82-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D8%A7%DB%8C/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#5" rel="nofollow" target="_blank">اجاق گاز صفحه ای</a></span>، <span style="color: rgb(40, 50, 78);"><a href="http://www.familakala.com/%D8%B3%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#8" rel="nofollow" target="_blank">سینک ظرفشویی </a></span>و <span style="color: rgb(40, 50, 78);"><a href="http://www.familakala.com/%D9%87%D9%88%D8%AF/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#7" rel="nofollow" target="_blank">هود آشپزخانه </a></span>گذاشته است. با خرید اجاق گاز استیل G 26 از 18 ماه گارانتی اصل و معتبر شرکتی به همراه خدمات نصب و پس از فروش بهره مند خواهید شد. سیم برق برای فعال کردن فندک الکتریکی و بست نگهدارنده ی شلنگ گاز از لوازمی هستند که با محصول ارسال می شوند.</p>
  • اجاق گاز اخوان استیل مدل G 26
سایزبندی کالا: 30*50 cm
شرایط گارانتی: 18 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
3,653,000 تومان
شرکت سازنده
اخوان
کشور سازنده
ايران

معرفی محصول:

اجاق گاز اخوان استیل مدل G 26   

اجاق گاز دو شعله ای اخوان مدل G 26 مناسب آشپزخانه ی اداره ها و ساختمان های شرکتی است. جنس صفحه از استیل ضد زنگ و مقاوم در برابر خوردگی بوده و نظافت آن نیز به آسانی صورت می گیرد. یک شعله ی بزرگ و یک شعله ی کوچک بر روی صفحه ی استیل مستطیل شکل اجاق قرار گرفته اند. توان حرارتی شعله ی بزرگ 3 کیلووات و شعله ی کوچک 1 کیلووات است. بر روی هر شعله، شبکه ی نگهدارنده ای از جنس چدن قرار دارد. شبکه های نگهدارنده که در بازار با نام شعله پخش کن نیز شناخته می شوند، سبب پخش یکنواخت و ملایم حرارت در کف قابلمه ها خواهند شد. دو ولوم ایتالیایی، با کالیت مقاوم به حرارت طراحی شده اند که به آشپز امکان تنظیم شعله را در دمای دلخواه می دهند. از دیگر مشخصات فنی این محصول می توان فندک الکتریکی و ترموکوپل را نام برد. فندک الکتریکی هنگام فشردن ولوم ها جرقه زده و شعله را روشن می کند. سیستم ایمنی اجاق نیز از طریق قطعه ای به نام ترموکوپل کنترل می شود. ترموکوپل در مواقع اضطراری مانند وزش باد یا سر رفتن غذا که شعله خاموش می شود، جریان گاز را سریعا قطع کرده و مانع از وقوع خطراتی مانند گاز گرفتگی و نشتی گاز خواهد شد. از آنجایی که اجاق گاز های صفحه ای به صورت توکار معمولا بر روی کانتر آشپزخانه نصب می شوند، پس هنگام خرید آن ها باید توجه زیادی به تناسب ابعاد اجاق با کانتر آشپزخانه داشت. اجاق گاز صفحه ای G 26 با طولی 30 سانتی متری و عرض 50 سانتی متر، مناسب برای نصب بر روی کانتری با عرض حداقل 55 سانتی متر است. برای اطلاع از نحوه ی نصب اجاق گاز توکار می توانید از دفترچه و الگوی نصب که همراه با بسته بندی شرکتی محصول پس از خرید برای شما ارسال می شود، استفاده کنید. گرید انرژی مصرفی اجاق G 26 در چارت بندی های استاندارد مصرف انرژی در رده ی A قرار دارد. به این ترتیب شاهد کاهش هزینه ی قبض گاز محل کار خود خواهید بود.

شرکت اخوان همواره با تاکید بر کیفیت محصولات و رضایت مشتری، قدم در عرصه های متعددی همچون تولید اجاق گاز صفحه ای، سینک ظرفشویی و هود آشپزخانه گذاشته است. با خرید اجاق گاز استیل G 26 از 18 ماه گارانتی اصل و معتبر شرکتی به همراه خدمات نصب و پس از فروش بهره مند خواهید شد. سیم برق برای فعال کردن فندک الکتریکی و بست نگهدارنده ی شلنگ گاز از لوازمی هستند که با محصول ارسال می شوند.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا G 26
شرکت سازنده اخوان
ساخت ایران
نوع کالا توکار
نقاط قوت نظافت آسان
نقاط ضعف بدون قفل کودک
خدمات نصب دارد
گارانتی 18 ماه گارانتی
سایر اطلاعات
مشخصات ظاهری
ابعاد گاز 30*50 cm
ابعاد الگوی برش داخل بسته بندی
رنگ استیل
نوع صفحه استیل
جنس شبکه های نگهدارنده چدن
نمایشگر دیجیتال ندارد
محل قرار گیری پلو پز ندارد
سایر مشخصات یک شعله بزرگ یک شعله کوچک
مشخصات فنی
نوع انرژی مصرفی گاز
گرید انرژی مصرفی A
نوع فندک ایتالیایی
نوع ترموکوپل ایتالیایی
نوع ولوم ها باکالیت مقاوم به حرارت
تایمر دیجیتال ندارد
تعداد شعله 2 شعله
سایر قابلیت ها دارنده استاندارد اروپا CE و دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001
لوازم همراه
الگوی نصب دارد
دفترچه نصب دارد
بسته بندی شرکت دارد
سایر لوازم دارای سیم برق و بست نگهدارنده

نقد و بررسی:

مزایا و معایب:

  • نظافت آسان
  • گرید انرژی A
  • دارای فندک الکتریکی
  • مجهز به ترموکوپل سریع
  • دارنده استاندارد اروپا CE
  • تمامی تجهزات و قطعات ساخت ایتالیا
  • برنده تندیس طلایی کیفیت از سوئیس و آلمان
  • دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001
  • توان حرارتی شعله ها :  جلو : کوچک 1kw ، عقب : بزرگ 3kw 

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه