اجاق گاز بیمکث استیل مدل MG0038
7305500 موجود
توضیح محصول: <h4>اجاق گاز بیمکث استیل مدل MG0038 </h4><p style="text-align: justify;">چند روز در هفته از فر اجاق خود استفاده می کنید؟ یکی از سوال های مهمی که هنگام انتخاب اجاق گاز باید از خود بپرسید میزان کاربرد فر در پخت و پز های روزانه ی شما است. تفاوت مهم بین اجاق گاز های صفحه اى و مبله، قسمت فر موجود در اجاق های مبله بوده که اتفاقا فضای زیادی هم اشغال مى كند. برتری اجاق گاز های صفحه ای نسبت به اجاق های مبله، فضای کمی است که نياز دارند. به این ترتیب به شما امکان استفاده از کابینت های زیر اجاق را می دهند. خرید اجاق گاز های صفحه ای بستگی به میزان استفاده ی شما از فر دارد. اگر از فر های جدا و توکار استفاده می کنید یا نیازی به فر ندارید، اجاق گاز بیمکث مدل MG0038 می تواند بهترین انتخاب شما باشد. این اجاق از انواع اجاق های پنج شعله بوده که بر روی صفحه ای استیل قرار گرفته اند. جنس صفحه ی اجاق گاز MG0038 از استنلس استیل است. این نوع استیل با خاصیت خود ترمیمی، مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد. حدود 10% کروم در ترکیب فلزی این اجاق به کار رفته که در صورت ایجاد خراش، با اکسیژن واکنش می دهد. به این ترتیب باعث ترمیم محل آسيب می شود. همچنین شبکه های نگهدارنده ی مشکی رنگی که که بالای سر شعله ها قرار دارند از جنس چدن هستند. چدن در برابر حرارت مقاوم بوده و به راحتی تمیز می شود. ابعاد اجاق به صورت 89 سانتی متر طول و 51 سانتی متر عرض است. برای نصب اجاق توکار در صفحه ی کابینت، باید یک الگوی مستطیل شکل با طول 85/5 سانتی متر و عرض 48/5 سانتی متر بریده شود. از مزیت اجاق گاز های توکار بیمکث، مجهز بودن آن ها به سیستم ایمنی بالا و قطعه ای به نام ترموکوپل است. تروموکوپل سریعا جریان گاز را قطع و وصل می کند. به عنوان مثال هنگام سر رفتن غذا با خاموش شدن شعله، ترموکوپل جریان گاز را قطع می کند. در این نوع اجاق ها خطر نشتی و گاز گرفتگی به صفر رسیده است. فندک های الکتریکی که در این اجاق نصب شده اند، نیاز شما به استفاده از کبریت یا فندک های دستی را بسیار کم کرده است. با فشردن ولوم ها به داخل، فندک جرقه زده و ترموکوپل با وصل کردن جریان گاز سبب روشن شدن شعله می شود. فندک، ترموکوپل و ولوم های نصب شده در اجاق گاز مدل MG0038 ایتالیایی و مرغوب هستند. سر شعله های استفاده شده در این کالا، ساخته ی شرکت نام آور ایتالیایی Defendi می باشند. از مزیت های خرید اجاق گازی با سر شعله های مرغوب، استفاده ی حداکثر از میزان گاز ورودی است. شیر های این اجاق گاز را شرکت اسپانیایی Copreci را می سازد.</p><p style="text-align: justify;">شرکت بیمکث همراه با بسته بندی شرکتی اجاق گاز مدل MG0038 دو عدد بست نگهدارنده ی شلنگ گاز، دفترچه نصب و الگوی نصب نیز ارسال می کند. از مزیت هایی که با خرید این اجاق می توانید بهره مند شوید گارانتی گاز به مدت 12 ماه و خدمات و نصب و پس از فروش می باشد. به این ترتیب شرکت بیمکث فرصتی استثنایی برای خرید اجاق گاز صفحه ای توکار به شما عرضه کرده است.</p>
  • اجاق گاز بیمکث استیل مدل MG0038
سایزبندی کالا: 51*89 cm
شرایط گارانتی: 12 ماه گارانتی گاز
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
بیمکث
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

اجاق گاز بیمکث استیل مدل MG0038

چند روز در هفته از فر اجاق خود استفاده می کنید؟ یکی از سوال های مهمی که هنگام انتخاب اجاق گاز باید از خود بپرسید میزان کاربرد فر در پخت و پز های روزانه ی شما است. تفاوت مهم بین اجاق گاز های صفحه اى و مبله، قسمت فر موجود در اجاق های مبله بوده که اتفاقا فضای زیادی هم اشغال مى كند. برتری اجاق گاز های صفحه ای نسبت به اجاق های مبله، فضای کمی است که نياز دارند. به این ترتیب به شما امکان استفاده از کابینت های زیر اجاق را می دهند. خرید اجاق گاز های صفحه ای بستگی به میزان استفاده ی شما از فر دارد. اگر از فر های جدا و توکار استفاده می کنید یا نیازی به فر ندارید، اجاق گاز بیمکث مدل MG0038 می تواند بهترین انتخاب شما باشد. این اجاق از انواع اجاق های پنج شعله بوده که بر روی صفحه ای استیل قرار گرفته اند. جنس صفحه ی اجاق گاز MG0038 از استنلس استیل است. این نوع استیل با خاصیت خود ترمیمی، مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد. حدود 10% کروم در ترکیب فلزی این اجاق به کار رفته که در صورت ایجاد خراش، با اکسیژن واکنش می دهد. به این ترتیب باعث ترمیم محل آسيب می شود. همچنین شبکه های نگهدارنده ی مشکی رنگی که که بالای سر شعله ها قرار دارند از جنس چدن هستند. چدن در برابر حرارت مقاوم بوده و به راحتی تمیز می شود. ابعاد اجاق به صورت 89 سانتی متر طول و 51 سانتی متر عرض است. برای نصب اجاق توکار در صفحه ی کابینت، باید یک الگوی مستطیل شکل با طول 85/5 سانتی متر و عرض 48/5 سانتی متر بریده شود. از مزیت اجاق گاز های توکار بیمکث، مجهز بودن آن ها به سیستم ایمنی بالا و قطعه ای به نام ترموکوپل است. تروموکوپل سریعا جریان گاز را قطع و وصل می کند. به عنوان مثال هنگام سر رفتن غذا با خاموش شدن شعله، ترموکوپل جریان گاز را قطع می کند. در این نوع اجاق ها خطر نشتی و گاز گرفتگی به صفر رسیده است. فندک های الکتریکی که در این اجاق نصب شده اند، نیاز شما به استفاده از کبریت یا فندک های دستی را بسیار کم کرده است. با فشردن ولوم ها به داخل، فندک جرقه زده و ترموکوپل با وصل کردن جریان گاز سبب روشن شدن شعله می شود. فندک، ترموکوپل و ولوم های نصب شده در اجاق گاز مدل MG0038 ایتالیایی و مرغوب هستند. سر شعله های استفاده شده در این کالا، ساخته ی شرکت نام آور ایتالیایی Defendi می باشند. از مزیت های خرید اجاق گازی با سر شعله های مرغوب، استفاده ی حداکثر از میزان گاز ورودی است. شیر های این اجاق گاز را شرکت اسپانیایی Copreci را می سازد.

شرکت بیمکث همراه با بسته بندی شرکتی اجاق گاز مدل MG0038 دو عدد بست نگهدارنده ی شلنگ گاز، دفترچه نصب و الگوی نصب نیز ارسال می کند. از مزیت هایی که با خرید این اجاق می توانید بهره مند شوید گارانتی گاز به مدت 12 ماه و خدمات و نصب و پس از فروش می باشد. به این ترتیب شرکت بیمکث فرصتی استثنایی برای خرید اجاق گاز صفحه ای توکار به شما عرضه کرده است.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا MG0038
شرکت سازنده بیمکث
ساخت ایران
نوع کالا توکار
نقاط قوت پلوپز وسط
نقاط ضعف بدون قفل کودک
خدمات نصب دارد
گارانتی 12 ماه گارانتی گاز
سایر اطلاعات
مشخصات ظاهری
ابعاد گاز 51*89 cm
ابعاد الگوی برش 85/5*48/5 cm
رنگ استیل
نوع صفحه استیل
جنس شبکه های نگهدارنده چدن
نمایشگر دیجیتال ندارد
محل قرار گیری پلو پز وسط
سایر مشخصات پلوپز یک شعله بزرگ یک شعله کوچک دو شعله متوسط
مشخصات فنی
نوع انرژی مصرفی گاز
گرید انرژی مصرفی
نوع فندک ایتالیایی
نوع ترموکوپل ایتالیایی
نوع ولوم ها ایتالیایی
تایمر دیجیتال ندارد
تعداد شعله 5 شعله
سایر قابلیت ها شیر و سر شعله های ساخت defendi ایتالیا و copreci اسپانیا
لوازم همراه
الگوی نصب دارد
دفترچه نصب دارد
بسته بندی شرکت دارد
سایر لوازم دارای 2 عدد بست نگهدارنده شلنگ گاز

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در قسمت پایین این متن تصویری را مشاهده می کنید که ابعاد اجاق گاز را در دنیای واقعی نشان می دهد. این اندازه ها بر حسب واحد سانتی متر محاسبه شده اند. همچنین جهت راهنمایی و سهولت کار، الگوی برش صفحه کابینت  به صورت نقطه چین در تصویر نمایش داده شده است.

سایزبندی اجاق گاز بیمکث استیل مدل MG0038

مزایا و معایب:

  • مجهز به فندک الکتریکی
  • دارای سیستم ترموکوپل سریع
  • دارای شبکه نگهدرانده چدنی
  • شیر و سر شعله ها ساحت defendi ایتالیا و copreci اسپانیا

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه