مرتب سازی بر اساس:
ارزانترین
اجاق چهار شعله برقی برگامو
ارسال رایگان
اجاق برقی بیمكث مدل MG0022  مشکی
ارسال رایگان
اجاق برقی رومیزی بیمكث مدلMG0021
ارسال رایگان

وجود اجاق به عنوان وسیله ای که از آن برای پخت و پز استفاده می‌شود، در هر آشپزخانه ای ضروری است. از این رو تولید کنندگان همواره در تلاش بوده اند تا این وسیله ضروری را به گونه ای طراحی نمایند که مصرف کنندگان بتوانند با هر منبع انرژی ممکن از آن استفاده نمایند. به همین جهت است که این محصول در انواع مختلف اجاق گازی و اجاق برقی به بازار عرضه شده و در فروشگاه های اینترنتی متعددی نظیر فامیلا کالا به فروش می‌رسد.

اجاق برقی توکار را بیشتر بشناسیم

اجاق های برقی توکار بر خلاف اجاق گاز صفحه ای از انرژی الکتریسته برای تولید گرما و آماده سازی غذا بهره می‌گیرند. به همین جهت معمولاً از این نوع اجاق در اماکنی که دسترسی به گاز شهری وجود ندارد، استفاده می‌شود. همچنین در بیشتر کشورهای اروپایی نیز اجاق های برقی طرفداران بیشتری دارند. چرا که برق یک انرژی پاک است و کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می‌کند. از این رو می‌تواند علاوه بر وسایل برقی معمول، تامین کننده انرژی لازم برای پختن یک غذا نیز باشد.

چند نوع اجاق برقی در بازار موجود است؟

در دسته اجاق های برقی توکار چند نوع محصول وجود دارد. اولین محصول که متداولترین نوع از این اجاق نیز است، اجاق هالوژنی است. این نوع اجاق، قابلیت تنظیم درجه حرارت را دارد و قیمت آن نسبت به سایر انواع اجاق های برقی پایین تر است. نسل جدیدتر اجاق برقی توکار نیز به اجاق های اینداکشن معروف است که مصرف برق پایین تر و البته قیمت بالاتری دارد.
در اجاق های اینداکشن از تکنولوژی القای مغناطیسی استفاده شده است. این تکنولوژی موجب می‌شود تا این اجاق تنها بتواند ظروف مخصوص به خود را گرم کند. در نتیجه وقتی مصرف کننده ظرف را از روی اجاق بردارد، سطح آن کاملاً سرد است در حالی که مواد غذایی درون ظرف به خوبی پخته شده اند.

برترین تولید کنندگان اجاق برقی توکار ایرانی و خارجی

مزایای اجاق های برقی موجب شده است تا این نوع اجاق امروزه در اکثر کشورهای دنیا از جمله ایران مورد استفاده قرار بگیرد. به همین دلیل نیز در فهرست برترین تولید کنندگان اجاق برقی توکار علاوه بر شرکت هایی چون لتو، لامیرا، فرامکو، T&D و زیگما تولید کنندگان معتبر داخلی نظیر بیمکث و تابان نیز قرار دارند.

خرید آسان انواع اجاق برقی در فامیلا کالا

فروشگاه اینترنتی فامیلا کالا این امکان را برای مشتریان خود فراهم ساخته است تا بتوانند در کمترین زمان ممکن انواع اجاق برقی، اجاق گاز استیل توکار و محصولاتی از این دست را با هم مقایسه نمایند. بدین ترتیب مشتری می‌تواند در سریعترین زمان ویژگی های محصول مورد نظر خود را بررسی و آن را خریداری نماید. لازم به ذکر است که محصول خریداری شده در اسرع وقت به سراسر ایران ارسال شده و درب منزل به خریدار تحویل می‌گردد.

بیشتر کمتر
تماس مستقیم