مرتب سازی بر اساس:
ارزانترین
تقسیم کننده  چوبی اوراسی مدل A07
ارسال رایگان نصب آسان
تقسیم کننده کشو اوراسی مدل A08
ارسال رایگان نصب آسان

کشوها بخشی از کابینت های آشپزخانه هستند که لوازم زیادی را در خود جای می‌دهند. برخی از بانوان از کشوی آشپزخانه برای نگهداری از قوطی های ادویه، سرویس قاشق و چنگال، دستمال آبگیری و سفره استفاده می‌کنند. اما آیا می‌توان هر چیزی را بدون اینکه نظم و ترتیب خاصی به آن داد درون کشوی آشپزخانه جا داد؟

بدیهی است که جواب منفی است. به همین دلیل هم است که تولید کنندگان، گروهی از محصولات به نام لوازم کشوی آشپزخانه را به بازار عرضه کرده اند که در فروشگاه های بسیاری نظیر فامیلا کالا به فروش می‌رسند.

به چه محصولاتی لوازم کشوی آشپزخانه می‌گویند؟

اصولا هر محصولی که بتوان آن را برای نظم بخشیدن و چیدمان لوازم در کشوهای آشپزخانه استفاده کرد، به نوعی در این دسته طبقه بندی می‌شود. به طور مثال انواع جا قاشق چنگالی، ظروف حبوبات و حتی کشوهای آماده مفتولی شکل جز لوازم کشوی آشپزخانه به شمار می‌آیند.

جا قاشقی؛ کم جا اما کاربردی

یکی از محصولاتی که در دسته تجهیزات ریلی و کشویی طبقه بندی می‌شود، جا قاشقی است. ارگانایزری که جای زیادی را در کشو اشغال نمی‌کند اما کاربرد زیادی دارد و موجب نظم بخشیدن به سرویس های قاشق و چنگال مصرف کنندگان می‌شود. این محصول که از مواد اولیه گوناگونی چون پلاستیک و چوب ساخته می‌شود باید کاملاً با کشوی یونیت در تناسب باشد. در غیر این صورت ممکن است جا قاشقی به هنگام باز و بسته کردن کشو در یونیت حرکت کرده و نظم لوازم را بر هم بزند.

جالب است بدانید این محصول در حال حاضر توسط برندهای مطرح بسیاری نظیر ملونی، اوروسی و یونی هوپر به بازار عرضه می‌شود. از این رو خریدار می‌تواند به راحتی محصول مورد نظر خود را از شرکت سازنده دلخواه خریداری و از آن در کشوی آشپزخانه خود استفاده نماید.

آشنایی با انواع سبد قابلمه فریم دار و جای ظروف

به جز سرویس های قاشق و چنگال، انواع قابلمه و برخی از ظروف را نیز می‌توان در کشوهای بزرگ جا داد. البته تولید کنندگانی نظیر بهینه و فراسازان این محصولات را به صورت سبدهای فریم دار تولید کرده اند تا مصرف کنندگان بتوانند از این کشوهای آماده برای نگهداری از بطری، بشقاب و قابلمه های خود استفاده نمایند.

البته این گروه از محصولات شباهت ویژه ای به سبدهای سوپر مارکت دارند. چرا که برخی از این سبدها نیز برای نگهداری از ظروف، قوطی های ادویه و انواع بطری مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین جهت سبدهای موجود در دسته بندی لوازم کشوی آشپزخانه را نیز می‌توان به نوعی یک سبد سوپری به شمار آورد.

خرید آنلاین انواع لوازم کشوی آشپزخانه در فامیلا کالا

جالب است بدانید علاوه بر لوازم کشوی آشپزخانه محصولات دیگری نیز به بازار عرضه می‌شوند که می‌توان از آنها در انواع کشو بهره گرفت. به طور مثال جای زیورآلات، جا کراواتی کمدی و جا کفشی ریلی محصولاتی هستند که در کشوی کمدهای البسه نصب می‌شوند و شرکت های معتبری آنها را تولید می‌کنند. به همین جهت نیز فامیلا کالا انواع این محصولات را به صورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی خود به کاربران ارائه می‌کند تا مشتریان بتوانند در کوتاهترین زمان، کالای مورد نظر خود را خریداری کنند.

سوالات متداول لوازم کشوی کابینت آشپزخانه

چه نوع یونیتی برای جا بشقابی داخل کابینت مناسب است؟
یونیتی که برای قرار دادن این محصول به آن نیاز داریم، باید دارای ارتفاعی معادل با ۸ سانتی‌متر باشد.

وجه تمایز جا قاشقی‌های قابل تنظیم با سایر جا قاشقی‌ها در چیست؟
در این نوع جا قاشقی‌ها، پارتیشن‌های متحرکی تعبیه ‌شده است که به ‌وسیله آنها می‌توان فضای داخلی این جا قاشقی‌های قابل تنظیم را به ‌اندازه دلخواه خود تغییر داد. در حالی که سایر محصولات این قابلیت را ندارند.

چگونه می‌توان جا قابلمه‌ای فریم دار را در کابینت نصب کرد؟
برای نصب جا قابلمه‌ای فریم دار فقط لازم است که ریل‌ها را با پیچ به دیواره داخلی کابینت‌ خود متصل کنید.

چه نوع کابینتی برای نصب جا قابلمه‌های ریل ساچمه‌ای مناسب‌تر است؟
جا قابلمه‌ای‌های ریل ساچمه‌ای، قابلیت نصب در تمام کابینت‌های فلزی، ‌ام دی اف و هایگلاس را دارند.

وجود ریلهای ترمزدار و آرام‌بند چه تأثیری بر عملکرد جا قابلمه‌ای دارد؟
این ریل‌ها با کاهش سرعت بسته شدن طبقه‌ها از آسیب دیدن بدنه کابینت جلوگیری می‌کند. چرا که در انتهای دستگاه‌های آرام‌بند، پمپ‌هایی تعبیه ‌شده است که سرعت حرکت ریل را کاهش می‌دهد.

بیشتر کمتر
تماس مستقیم