تجهیزات ریلی و کشویی بهينه (16 محصول)

مرتب سازی بر اساس:
ارزانترین

تجهیزات ریلی و کشویی، امروزه محبوبترین محصولاتی هستند که برای تکمیل پروسه نصب و دکوراسیون در آشپزخانه ها و اتاق های خواب مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات دامنه وسیعی از تجهیزات کابینت نظیر سبدهای چند منظوره، سطل های زباله داخل کابینتی، لوازم کشو و حتی محصولات مورد نیاز در کمدهای دیواری و اتاق خواب را شامل می‌شوند. اما خبر خوب اینجا است که فامیلا کالا تمامی محصولات مورد نیاز مصرف کنندگان در این دسته بندی ها را با بهترین قیمت ممکن به فروش می‌رساند.

سطل های زباله داخل کابینتی؛ پر فروش ترین کالا در تجهیزات ریلی و کشویی


در لوازم آشپزخانه بسیاری از محصولات نظیر هود مخفی، سینک ظرفشویی و اجاق گاز جزو محصولات پر فروش به شمار می‌آیند. با این حال جالب است بدانید سطل های زباله داخل کابینتی به ویژه نوع چند مخزنه آن نیز از جمله محصولاتی هستند که در سالهای اخیر، بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته اند. این سطل ها که به راحتی به کف یونیت زیر سینک متصل می‌شوند به مصرف کننده اجازه می‌دهند تا به راحتی زباله های تر و خشک خود را تفکیک نموده و قدمی هر چند کوچک، در حفظ محیط زیست خود بردارد.

آشنایی با سبدهای چند منظوره و کاربردی


سبدهای چند منظوره در حقیقت یک نوع سبد سوپرمارکتی هستند که نوع خاص طراحی آنها به مصرف کننده امکان می‌دهد تا از این سبد برای اهداف گوناگون استفاده نماید. به طور مثال برخی از خریداران تجهیزات کابینت، سبد چند منظوره را برای نظم بخشیدن به ظروف خود خریداری می‌کنند و برخی دیگر از آن به عنوان سبد سیب زمینی و پیاز، مواد غذایی خشک و مواردی از این دست استفاده می‌کنند.

کدام تجهیزات ریلی و کشویی جزو لوازم کشوی کابینت آشپزخانه طبقه بندی می‌شوند؟


مسلم است که تجهیزات بسیاری را می‌توان داخل کشوی آشپزخانه ها جا داد اما محصولاتی که در این زمینه به تولید می‌رسند معمولاً محدود هستند. از این رو انواع ارگانایزر و جا قاشقی ساخته شده از چوب یا پلاستیک، سبدهای جا قابلمه ای و حتی کشوهای مخزن دار برنج و حبوبات را می‌توان جزو این دسته از محصولات طبقه بندی کرد.

خرید آسان تجهیزات کمد دیواری و اتاق خواب از فامیلا کالا


اگر قصد دارید تا اتاق خواب خود را به محصولاتی نظیر میز اتو ریلی، جا کفشی، جا شلواری و رگال لباس مجهز کنید بد نیست بدانید که این محصولات را می‌توانید به سادگی در کنار سایر تجهیزات ریلی و کشویی نظیر سبدهای سوپرمارکت از فامیلا کالا خریداری کنید.

فامیلا کالا این محصولات را که توسط برندهای معتبری همچون بهینه و فراسازان به بازار عرضه شده اند به صورت اینترنتی به کاربران خود ارائه می‌کند. در نتیجه مشتری می‌تواند در مدت زمانی کوتاه کالای مورد نظر خود را بررسی نموده، آن را انتخاب نماید و در نهایت کالای انتخاب شده را خریداری کند.

بیشتر کمتر
تماس مستقیم