تقسیم کننده داخل کشو PVC یونیت 70 سانت دکوچی
255360 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">برقراری نظم داخل کابینت و کشو آشپزخانه باعث می شود که با لذت و آرامش بیشتری به کارهای روزانه ی خود رسیدگی کنیم. می توان با بکارگیری انواع تجهیزات درون کابینتی از فضای موجود در آن ها بهترین استفاده را داشته باشیم. یکی از راهکارها استفاده از تقسیم کننده هایی با سایز مناسب برای کشو کابینت است. اگر یک فضای 70 سانتی و کم ارتفاع در دکوراسیون آشپزخانه ی خود دارید حتما با تعبیه ی یک کشو آن محیط را کاربردی کنید.</p><h2 style="text-align: justify;">آیا امکان تغییر سایز&nbsp;تقسیم کننده پی وی سی وجود دارد؟</h2><p style="text-align: justify;"> تقسیم کننده (جاقاشقی) داخل کشو یونیت 70 سانت می تواند انتخابی مناسب باشد. این جاقاشقی از جنس پلاستیک فشرده تشکیل شده و توسی رنگ است. جنس پلاستیکی تقسیم کننده سبب شده که در رابطه با دوام و زیبایی آن اطمینان داشته باشیم. ابعاد این اکسسوری شامل عرض 67 سانت است که درون کشویی با عرض یا یونیت 70 سانتی متر قرار می گیرد. همچنین ارتفاع 4 سانتی این جاقاشقی امکان قرار گیری آن را درون کشوهای کم ارتفاع فراهم ساخته است. </p><p style="text-align: justify;">عمق تقسیم کننده 49 سانتی متر بوده که به کشویی در کابینت زمینی با عمق 55 سانت نیاز دارد. گاهی پس از خرید یکی از انواع تجهیزات درون کابینتی به چند سانت فضا برای قرار دادن آن نیاز پیدا خواهیم کرد. هریک از ابعاد این جاقاشقی از جمله طول، عرض یا عمق آن را می توان با استفاده از کاتر و به آسانی حدود 3 سانتی متر برش داد. </p><p style="text-align: justify;">این جا قاشقی به 12 بخش تقسیم شده است و پارتیشن بندی آن به صورت مستطیل هایی کوچک و بزرگ هستند. این تفاوت در ابعاد امکان قرار دادن انواع ظروف از جمله کاردهایی با سایز متنوع، قاشق، چنگال، کفگیر و غیره را برایمان فراهم می سازند. قیمت مناسب نیز از مزایای قابل توجه این تقسیم کننده به شمار می رود. لطفا جهت راهنمایی بیشتر در رابطه با نحوه ی استفاده و خرید جاقاشقی داخل کشو سایر بخش های مرتبط با آن را نیز مطالعه فرمایید.&nbsp; &nbsp; &nbsp;</p>
  • تقسیم کننده داخل کشو PVC یونیت 70 سانت دکوچی

سایزبندی کالا: 49*67 سانتیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
268,800 تومان
255,360 تومان
شرکت سازنده
دکوچی
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

برقراری نظم داخل کابینت و کشو آشپزخانه باعث می شود که با لذت و آرامش بیشتری به کارهای روزانه ی خود رسیدگی کنیم. می توان با بکارگیری انواع تجهیزات درون کابینتی از فضای موجود در آن ها بهترین استفاده را داشته باشیم. یکی از راهکارها استفاده از تقسیم کننده هایی با سایز مناسب برای کشو کابینت است. اگر یک فضای 70 سانتی و کم ارتفاع در دکوراسیون آشپزخانه ی خود دارید حتما با تعبیه ی یک کشو آن محیط را کاربردی کنید.

آیا امکان تغییر سایز تقسیم کننده پی وی سی وجود دارد؟

تقسیم کننده (جاقاشقی) داخل کشو یونیت 70 سانت می تواند انتخابی مناسب باشد. این جاقاشقی از جنس پلاستیک فشرده تشکیل شده و توسی رنگ است. جنس پلاستیکی تقسیم کننده سبب شده که در رابطه با دوام و زیبایی آن اطمینان داشته باشیم. ابعاد این اکسسوری شامل عرض 67 سانت است که درون کشویی با عرض یا یونیت 70 سانتی متر قرار می گیرد. همچنین ارتفاع 4 سانتی این جاقاشقی امکان قرار گیری آن را درون کشوهای کم ارتفاع فراهم ساخته است.

عمق تقسیم کننده 49 سانتی متر بوده که به کشویی در کابینت زمینی با عمق 55 سانت نیاز دارد. گاهی پس از خرید یکی از انواع تجهیزات درون کابینتی به چند سانت فضا برای قرار دادن آن نیاز پیدا خواهیم کرد. هریک از ابعاد این جاقاشقی از جمله طول، عرض یا عمق آن را می توان با استفاده از کاتر و به آسانی حدود 3 سانتی متر برش داد.

این جا قاشقی به 12 بخش تقسیم شده است و پارتیشن بندی آن به صورت مستطیل هایی کوچک و بزرگ هستند. این تفاوت در ابعاد امکان قرار دادن انواع ظروف از جمله کاردهایی با سایز متنوع، قاشق، چنگال، کفگیر و غیره را برایمان فراهم می سازند. قیمت مناسب نیز از مزایای قابل توجه این تقسیم کننده به شمار می رود. لطفا جهت راهنمایی بیشتر در رابطه با نحوه ی استفاده و خرید جاقاشقی داخل کشو سایر بخش های مرتبط با آن را نیز مطالعه فرمایید.     

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا تقسیم کننده داخل کشو PVC یونیت 70 سانت
شرکت سازنده دکوچی
ساخت ایران
نوع کاربرد داخل کشو
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 49*67 سانتیمتر
عرض یونیت محل نصب 70 سانتیمتر
ارتفاع یونیت محل نصب -
عمق یونیت محل نصب -
عرض سبد 67 سانتیمتر
ارتفاع سبد 4 سانتیمتر
عمق سبد 49 سانتیمتر
نوع اتصال -
رنگ طوسی
جنس پلاستیک فشرده شده PVC
تعداد طبقات 1
نوع ریل -
محل نصب داخل کشو
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

این تقسیم کننده یکی از انواع تجهیزات مدرن کابینت است که با قرار گرفتن داخل کشو به کوچک و پرمصرف ترین لوازم موجود در آشپزخانه یعنی قاشق، چنگال و کارد نظم می دهد.Image title

در صورتی که این تقسیم کننده حدود چند سانتی متر برای کشو کابینت آشپزخانه بزرگ باشد می توان به سهولت و با استفاده از یک کاتر هر یک از اضلاع آن را برش داد.Image title

بهتر است که به جای کشوهای عمیق و کم کاربرد از کشوهایی با عمق کم در کابینت آشپزخانه ی خود استفاده کنید این مزیت امکان قرار دادن لوازم متنوع تری از جمله این جاقاشقی را به شما می دهد.Image title

مقاومت این تقسیم کننده در برابر گرما و رطوبت نسبت به سایر مدل های موجود در بازار بالاتر است زیرا از جنس پلاستیک فشرده تشکیل شده است.Image title

کشو مناسب جهت قرار گیری این جاقاشقی باید دارای ابعاد 70 سانتی متر عرض (یونیت)، 55 سانت عمق و ارتفاعی بیش از 4 سانتی متر باشد.

راهنمای خرید تقسیم کننده داخل کشو یونیت 70 سانت در فروشگاه فامیلاکالا

برای آشنایی بیشتر با ابعاد این تقسیم کننده در دنیای واقعی همانگونه که در تصویر زیر مشاهده می فرمایید عرض آن 67 سانت بوده، ارتفاع 4 سانت و عمق 49 سانتی متر است.   
راهنمای خرید تقسیم کننده داخل کشو یونیت 70 سانت در فروشگاه فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
نجيبي

سلام وقتتون بخير رنگ سفيد هم داره؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام خیر متاسفانه تقسیم کننده های کشو فاقد رنگ سفید هستند.

مطهره پورعلی

ابعاد کشو چقدر باید باشه حداقل؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام به کشویی با ابعاد 70 سانت عرض و 49 سانت عمق نیاز دارد. البته در صورت نیاز امکان برش این کالا به اندازه 3 سانتی‌متر (از هر طرف) وجود دارد.

غلامپور

سلام تمام وسایل کیف قاشق جهیزیه عروس داخل یونیت جا میشه؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام بستگی به تعداد قاشق و چنگالهای موجود داخل کیف دارد. اما به صورت حدودی در هریک از بخش‌های جاقاشقی یونیت 70 سانت، 12 قاشق یا چنگال قرار می‌گیرد.

خواجه

سلام من عمق کابینتم ۴۷ سانته چطو باید موقع سفارش، اینو بخوام ک لحاظ کنین؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام امکان قرار دادن این جاقاشقی داخل کش شما وجود دارد. مهمترین مورد در انتخاب جاقاشقی عرض کشو است.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه