تقسیم کننده داخل کشو PVC یونیت 90 سانت دکوچی
267235 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">آشپزخانه ی هر منزل محل تردد کلیه ی افراد خانواده از جمله کودکان است. به همین دلیل رعایت ایمنی در این محیط از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. داخل کابینت ها و کشو اغلب لوازم و ظروف خطر آفرین برای اطفال وجود دارد. کشوها را می توان با قرار دادن یکی از انواع تجهیزات درون کابینتی مانند جاقاشقی و گذاشتن کارد ها در قسمت انتهایی آن ایمن بسازید.</p><h2>با&nbsp;تقسیم کننده داخل کشو PVC یونیت 90 سانت آشنا شوید</h2><p style="text-align: justify;"> تقسیم کننده داخل کشو به دلیل وجود بخش هایی با سایزبندی متنوع انتخابی مناسب در این زمینه است. ابعاد این اکسسوری شامل عرض 85 سانت است که درون کشویی با عرض یا یونیت 90 سانتی متر قرار می گیرد. همچنین ارتفاع 4 سانتی این جاقاشقی امکان قرار گیری آن را درون کشوهای کم ارتفاع فراهم ساخته است. عمق تقسیم کننده 49 سانتی متر بوده که به کشویی در کابینت زمینی با عمق 55 سانت نیاز دارد.</p><p style="text-align: justify;"> این جاقاشقی از جنس پلاستیک فشرده تشکیل شده و توسی رنگ است. جنس پلاستیکی تقسیم کننده سبب شده که در رابطه با دوام و زیبایی آن اطمینان داشته باشیم. گاهی پس از خرید یکی از انواع تجهیزات درون کابینتی به چند سانت فضا برای قرار دادن آن نیاز پیدا خواهیم کرد. هریک از ابعاد این جاقاشقی از جمله طول، عرض یا عمق آن را می توان با استفاده از کاتر و به آسانی حدود 3 سانتی متر برش داد.</p><p style="text-align: justify;"> این جا قاشقی به 13 بخش تقسیم شده است و پارتیشن بندی آن به صورت مستطیل هایی کوچک و بزرگ هستند. این تفاوت در ابعاد امکان قرار دادن انواع ظروف از جمله کاردهایی با سایز متنوع، قاشق، چنگال، کفگیر و غیره را برایمان فراهم می سازند. قیمت مناسب نیز از مزایای قابل توجه این تقسیم کننده به شمار می رود. لطفا جهت راهنمایی بیشتر در رابطه با نحوه ی استفاده و خرید جاقاشقی داخل کشو سایر بخش های مرتبط با آن را نیز مطالعه فرمایید.&nbsp; &nbsp; &nbsp;</p>
  • تقسیم کننده داخل کشو PVC یونیت 90 سانت دکوچی

سایزبندی کالا: 49*85 سانتیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
281,300 تومان
267,235 تومان
شرکت سازنده
دکوچی
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

آشپزخانه ی هر منزل محل تردد کلیه ی افراد خانواده از جمله کودکان است. به همین دلیل رعایت ایمنی در این محیط از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. داخل کابینت ها و کشو اغلب لوازم و ظروف خطر آفرین برای اطفال وجود دارد. کشوها را می توان با قرار دادن یکی از انواع تجهیزات درون کابینتی مانند جاقاشقی و گذاشتن کارد ها در قسمت انتهایی آن ایمن بسازید.

با تقسیم کننده داخل کشو PVC یونیت 90 سانت آشنا شوید

تقسیم کننده داخل کشو به دلیل وجود بخش هایی با سایزبندی متنوع انتخابی مناسب در این زمینه است. ابعاد این اکسسوری شامل عرض 85 سانت است که درون کشویی با عرض یا یونیت 90 سانتی متر قرار می گیرد. همچنین ارتفاع 4 سانتی این جاقاشقی امکان قرار گیری آن را درون کشوهای کم ارتفاع فراهم ساخته است. عمق تقسیم کننده 49 سانتی متر بوده که به کشویی در کابینت زمینی با عمق 55 سانت نیاز دارد.

این جاقاشقی از جنس پلاستیک فشرده تشکیل شده و توسی رنگ است. جنس پلاستیکی تقسیم کننده سبب شده که در رابطه با دوام و زیبایی آن اطمینان داشته باشیم. گاهی پس از خرید یکی از انواع تجهیزات درون کابینتی به چند سانت فضا برای قرار دادن آن نیاز پیدا خواهیم کرد. هریک از ابعاد این جاقاشقی از جمله طول، عرض یا عمق آن را می توان با استفاده از کاتر و به آسانی حدود 3 سانتی متر برش داد.

این جا قاشقی به 13 بخش تقسیم شده است و پارتیشن بندی آن به صورت مستطیل هایی کوچک و بزرگ هستند. این تفاوت در ابعاد امکان قرار دادن انواع ظروف از جمله کاردهایی با سایز متنوع، قاشق، چنگال، کفگیر و غیره را برایمان فراهم می سازند. قیمت مناسب نیز از مزایای قابل توجه این تقسیم کننده به شمار می رود. لطفا جهت راهنمایی بیشتر در رابطه با نحوه ی استفاده و خرید جاقاشقی داخل کشو سایر بخش های مرتبط با آن را نیز مطالعه فرمایید.     

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا تقسیم کننده داخل کشو PVC یونیت 90 سانت
شرکت سازنده دکوچی
ساخت ایران
نوع کاربرد داخل کشو
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 49*85 سانتیمتر
عرض یونیت محل نصب 90 سانتیمتر
ارتفاع یونیت محل نصب -
عمق یونیت محل نصب -
عرض سبد 85 سانتیمتر
ارتفاع سبد 4 سانتیمتر
عمق سبد 49 سانتیمتر
نوع اتصال -
رنگ طوسی - سفید
جنس پلاستیک فشرده شده PVC
تعداد طبقات 1
نوع ریل -
محل نصب داخل کشو
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

بخش های مختلفی از لحاظ ابعاد جهت قرار دادن ظروف در این جاقاشقی وجود دارد. برای افزایش ایمنی می توان قسمت انتهایی کالا را به چاقو یا وسایل تیز و برنده اختصاص داد. این امر مانع دسترسی آسان کودک شما به آن ها خواهد شد. Image title

مقاومت این تقسیم کننده در برابر رطوبت و گرما نسبت به سایر مدل های مشابه  موجود در بازار بالاتر بوده زیرا از جنس پلاستیک فشرده تشکیل شده است.Image title

می توان به جای طراحی و ساخت دو یا سه کشو عمیق در کابینت آشپزخانه چند کشو کم عمق را در چیدمان آن به کاربرده و از اکسسوری های کم ارتفاع مانند این جاقاشقی استفاده کرد.Image title

پیش ازخرید جاقاشقی ابعاد کشو کابینت خود را اندازه گیری کنید فضای مورد نیاز برای قراردادن تقسیم کننده عبارت است از عرض یا یونیت 90 سانتی متر، ارتفاع بیش از 4 سانتی متر و عمق 55 سانتی متر.


راهنمای خرید تقسیم کننده داخل کشو یونیت 90 سانت در فروشگاه فامیلاکالا

برای آشنایی بیشتر با ابعاد این تقسیم کننده در دنیای واقعی همانگونه که در تصویر زیر مشاهده می فرمایید عرض آن 85 سانت بوده، ارتفاع 4 سانت و عمق 49 سانتی متر است.   


راهنمای خرید تقسیم کننده داخل کشو یونیت 90 سانت در فروشگاه فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
ثمین

چند روزه ب دستم میرسه ؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام جهت اعلام زمان تحویل ابتدا باید شهر مورد نظر را بدانیم.

مریم رحیمی

رنگ دیگ نداره؟؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام خیر موجود نیست اما جاقاشقی داخل کشو کابینت اوروسی مدل A02 می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه