جا ادویه و جا کفگیر آویز مدل A213
234500 موجود
توضیح محصول: <p>در هنگام آشپزی، برداشتن جاادویه ای از داخل کابینت های آشپزخانه یا گشتن در کشو ها برای پیدا کردن کفگیر مناسب کمی سخت و وقتگیر است. جاادویه و جا کفگیر آویز 213A امکان استفاده همزمان از ادویه های مصرفی روزانه و شش نوع کفگیر را به شما می دهد. نصب این جاادویه ای به وسیله ی یک لوله ی 6/1 میل صورت می گیرد. اندازه ی لوله بین 100 تا 150 سانتی متر و به اندازه ی مورد نیازتان انتخاب می شود. لوله به صورت افقی زیر کابینت دیواری وصل می شود. جاادویه و جا کفگیر دو قلاب دارد که به لوله آویزان می شود. ابعاد سبد به صورتی است که به راحتی می توان آن را درون آشپزخانه های کوچک قرار داد. طول سبد 35 سانتی متر است. عرض آن 16 سانتی متر و ارتفاعی 28 سانتی متری دارد. شش عدد قلاب برای آویزان کردن کفگیر ها وجود دارد که به سبد جوش خورده اند. درون سبد جا ادویه نیز 4 ظرف ادویه با سایز متوسط قرار می گیرد. جنس جاادویه و جا کفگیر از فلز آبکاری شده است. فلز آن با کروم آبکاری شده که ضد زنگ و پوسیدگی است. این محصول شامل خدمات پس از فروش می باشد. همچنین با خرید آویز 231A می توانید از گارانتی به مدت 30 ماه بهره مند شوید.</p>
  • جا ادویه و جا کفگیر آویز مدل A213
سایزبندی کالا: 28*35*16 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 30 سال
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
234,500 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
آدلان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

در هنگام آشپزی، برداشتن جاادویه ای از داخل کابینت های آشپزخانه یا گشتن در کشو ها برای پیدا کردن کفگیر مناسب کمی سخت و وقتگیر است. جاادویه و جا کفگیر آویز 213A امکان استفاده همزمان از ادویه های مصرفی روزانه و شش نوع کفگیر را به شما می دهد. نصب این جاادویه ای به وسیله ی یک لوله ی 6/1 میل صورت می گیرد. اندازه ی لوله بین 100 تا 150 سانتی متر و به اندازه ی مورد نیازتان انتخاب می شود. لوله به صورت افقی زیر کابینت دیواری وصل می شود. جاادویه و جا کفگیر دو قلاب دارد که به لوله آویزان می شود. ابعاد سبد به صورتی است که به راحتی می توان آن را درون آشپزخانه های کوچک قرار داد. طول سبد 35 سانتی متر است. عرض آن 16 سانتی متر و ارتفاعی 28 سانتی متری دارد. شش عدد قلاب برای آویزان کردن کفگیر ها وجود دارد که به سبد جوش خورده اند. درون سبد جا ادویه نیز 4 ظرف ادویه با سایز متوسط قرار می گیرد. جنس جاادویه و جا کفگیر از فلز آبکاری شده است. فلز آن با کروم آبکاری شده که ضد زنگ و پوسیدگی است. این محصول شامل خدمات پس از فروش می باشد. همچنین با خرید آویز 231A می توانید از گارانتی به مدت 30 ماه بهره مند شوید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا جا ادویه و جا کفگیر آویز A213
شرکت سازنده آدلان
ساخت ایران
نوع کاربرد آویز
گارانتی 30 سال
مشخصات فنی
ابعاد 28*35*16 سانتیمتر
طول محل نصب -
ارتفاع محل نصب -
عرض محل نصب -
طول سبد 35 سانتیمتر
ارتفاع سبد 28 سانتیمتر
عرض سبد 16 سانتیمتر
نوع اتصال آویز
رنگ استیل
جنس فلز آبکاری شده
تعداد طبقات 1
محل نصب آشپزخانه
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

برای چیدمان آشپزخانه های کوچک علاوه بر استفاده از کالاهای مناسب و کاربردی، سلیقه نیز اولویت مهمی محسوب می شود. خرید جا ادویه آویز مدل 210A از جمله وسایلی پرکاربرد و تاثیر گذار بر زیبایی آشپزخانه است. این محصول را می توان به راحتی در پرتی و فضا های كم كاربرد آشپزخانه نصب کرد.جا ادویه و جا کفگیر آویز A213
سبد جا ادویه ای آویز سبب دسترسی آسان به ادویه های مصرفی روزانه می شود. هم چنین از بی نظمی درون کابینت ها که در پی گشتن به دنبال ظرف ادویه ی مورد نظر در هنگام آشپزی شده، جلوگیری می کند. این سبد جا ادویه ای در گروه سبد های یک طبقه قرار می گیرد.
جا ادویه و جا کفگیر آویز A213
بهترین محل نصب جا ادویه آویز در فاصله بین کابینت های زمینی و دیواری است. به این ترتیب می توان از فضای بدون استفاده بین کابینت ها، بهترین بهره را برد و این در حالی است که ظروف جا ادویه در نزدیکترین فاصله به گاز قرار خواهند گرفت. برای نصب سبد جا ادویه آویز ابتدا باید یک لوله آویز تهیه کنید. لوله ی آویز به صورت افقی نصب می شود و طول لوله را متناسب با طول محل نصب آن انتخاب کنید. سپس با استفاده از دو قلاب سبد را از لوله آويزان می شود.
Image title
پوشش جا ادویه آویز مدل 210A آبکاری است. این سبد به وسیله فلز کروم آبکاری شده که از مزیت های آن به حساب می آید. کروم به لوازم خاصیت مقاومت در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی می دهد. رنگ اين جا ادویه ای نیز استیل بوده که در زیبایی آشپزخانه تاثیر گذار است و قابلیت هماهنگی با انواع دکوراسیون را دارد.
Image titleجا ادویه و جا کفگیر آویز A213
طول سبد 40 سانتی متر و عرض آن 16 سانتی متر است. ارتفاع جا ادویه ی آویز نیز 31 سانتی متر بوده که از فاصله ی قلاب ها تا کف سبد محاسبه می شود. ابعاد سبد جا ادویه ای به صورتی است که به راحتی قابل استفاده در انواع آشپزخانه های کوچک، متوسط و بزرگ می باشد. ابعاد سبد جا ادویه ای در تصویر زیر برای راحتی در خرید شما قرار داده شده اند.
Image title


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
افسانه زمان پور

چطور میشه خرید کرد؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام جهت خرید این کالا کافیست بر روی کادر سفارش کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت مبلغ را واریز کنید.

Zahra peykaninejad

سلام ببخشید میله ی بالاشو سر خودش داره؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام خیر به صورت مجزا باید خریداری شود. لوله آویز و پایه ویژه نگهدارنده استیل 100 سانت

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه