جا بطری روی اپن بهینه مدل دایره 93101
172170 موجود
توضیح محصول: <h4><span style="font-size: 18px;">جا بطری روی اپن بهینه مدل دایره </span></h4><p style="text-align: justify;">طراحی و دکوراسیون آشپزخانه های اپن نیاز به دقت بیشتری دارند. به همین منظور مى توان از بطری های تزیینی، لیوان و ظروف گران قیمتی  برای تزیین آشپزخانه استفاده كرد. البته اين ظروف همان ميزان كه می توانند فضا را زیبا کنند، اگر در مکان مناسبی قرار نگیرند می توانند نمای خانه و آشپزخانه را شلوغ و بهم ریخته نشان دهند. جا بطری روی اپن بهینه در سه مدل گرد، مستطیلی و مربع بهترین انتخاب برای نگهداری بطری های تزیینی خواهد بود. برای اطلاع از نحوه ی نصب جا بطری بر روی اپن، راهنمای نصب را در ادامه مطالعه كنيد. ابتدا باید یک <a href="http://www.familakala.com/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D9%BE%D9%86-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-150-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA.html" rel="nofollow" target="_blank">لوله </a>ی استیل نگهدارنده روی اپن به قطر 3/8 سانتی متر تهیه کرد. شرکت بهینه با عرضه ى لوله ی استیل نگهدارنده ی روی اپن، جهت نصب سریع تر این نوع محصول تزیینی عمل کرده است. طول لوله را نيز متناسب با فاصله ی صفحه ی پیشخوان کابینت تا سقف انتخاب كنيد. اين نكته را به خاطر داشته باشيد كه برای قرار گيرى سبد بر روی لوله و جلوگيرى از افتادن آن نیاز به یک پایه ی پلاستیکی است. پایه پلاستیکی، یک پایه ی دایره ای و توخالی بوده که لوله از درون آن عبور مى كند. اين پايه در محلی که سبد جابطری قرار می گیرد، نگه داشته می شود.در این حالت لوله ی نگهدارنده به صورت عمود بر سبد، بین کابینت و سقف نصب می شود. قطر (طول و عرض) جا بطری دایره ای 43 سانتی متر است. ارتفاع لبه های آن 12/7 سانتی متر بوده که مناسب برای نگهداری انواع بطری با سایز های متفاوت است. جنس جا بطری روی اپن بهینه کاملا از استیل می باشد. استیل مقاومت بالایی در برابر رطوبت و زنگ زدگی دارد. رنگ این محصول نیز استیل است. لوازم استیل رنگ به آسانی با انواع دکوراسیون هماهنگ می شوند. </p><p style="text-align: justify;">شرکت تولید کننده ی انواع لوازم آشپزخانه ی بهینه، سابقه ای طولانی در این عرصه دارد. خرید از یک شرکت معتبر مزایای زیادی از جمله اطمینان خاطر مشتری در قبال هزینه ی مصرف شده و کیفیت کالا ی خریداری شده را به دنبال خواهد داشت. در اين راستا شرکت بهینه با خرید جا بطری روی اپن به شما امکان استفاده از خدمات پس از فروش آن را می دهد. هم چنین به این کالا گارانتی به مدت 24 ماه تعلق گرفته است که مطمئنا رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت.</p>
  • جا بطری روی اپن بهینه مدل دایره 93101
سایزبندی کالا: 43*12/7 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
بازه ارسال: 5 روز کاری
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بهينه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

جا بطری روی اپن بهینه مدل دایره 

طراحی و دکوراسیون آشپزخانه های اپن نیاز به دقت بیشتری دارند. به همین منظور مى توان از بطری های تزیینی، لیوان و ظروف گران قیمتی  برای تزیین آشپزخانه استفاده كرد. البته اين ظروف همان ميزان كه می توانند فضا را زیبا کنند، اگر در مکان مناسبی قرار نگیرند می توانند نمای خانه و آشپزخانه را شلوغ و بهم ریخته نشان دهند. جا بطری روی اپن بهینه در سه مدل گرد، مستطیلی و مربع بهترین انتخاب برای نگهداری بطری های تزیینی خواهد بود. برای اطلاع از نحوه ی نصب جا بطری بر روی اپن، راهنمای نصب را در ادامه مطالعه كنيد. ابتدا باید یک لوله ی استیل نگهدارنده روی اپن به قطر 3/8 سانتی متر تهیه کرد. شرکت بهینه با عرضه ى لوله ی استیل نگهدارنده ی روی اپن، جهت نصب سریع تر این نوع محصول تزیینی عمل کرده است. طول لوله را نيز متناسب با فاصله ی صفحه ی پیشخوان کابینت تا سقف انتخاب كنيد. اين نكته را به خاطر داشته باشيد كه برای قرار گيرى سبد بر روی لوله و جلوگيرى از افتادن آن نیاز به یک پایه ی پلاستیکی است. پایه پلاستیکی، یک پایه ی دایره ای و توخالی بوده که لوله از درون آن عبور مى كند. اين پايه در محلی که سبد جابطری قرار می گیرد، نگه داشته می شود.در این حالت لوله ی نگهدارنده به صورت عمود بر سبد، بین کابینت و سقف نصب می شود. قطر (طول و عرض) جا بطری دایره ای 43 سانتی متر است. ارتفاع لبه های آن 12/7 سانتی متر بوده که مناسب برای نگهداری انواع بطری با سایز های متفاوت است. جنس جا بطری روی اپن بهینه کاملا از استیل می باشد. استیل مقاومت بالایی در برابر رطوبت و زنگ زدگی دارد. رنگ این محصول نیز استیل است. لوازم استیل رنگ به آسانی با انواع دکوراسیون هماهنگ می شوند.

شرکت تولید کننده ی انواع لوازم آشپزخانه ی بهینه، سابقه ای طولانی در این عرصه دارد. خرید از یک شرکت معتبر مزایای زیادی از جمله اطمینان خاطر مشتری در قبال هزینه ی مصرف شده و کیفیت کالا ی خریداری شده را به دنبال خواهد داشت. در اين راستا شرکت بهینه با خرید جا بطری روی اپن به شما امکان استفاده از خدمات پس از فروش آن را می دهد. هم چنین به این کالا گارانتی به مدت 24 ماه تعلق گرفته است که مطمئنا رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا جا بطری روی اپن بهینه مدل دایره
شرکت سازنده بهینه
ساخت ایران
نوع کاربرد روی اپن
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 43*12/7 سانتیمتر
طول 43 سانتیمتر
عرض 43 سانتیمتر
ارتفاع 12/7 سانتیمتر
نوع اتصال لوله و پایه
رنگ استیل
جنس استیل
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

اگر می خواهید در دکوراسیون اپن آشپزخانه ی خود از بطری های تزیینی استفاده کنید پس اولویت را به خرید جا بطری روی اپن بهینه اختصاص دهيد. تجهیزات و سبد های روی اپن، با کمترین هزینه بیشترین تغییرات را در نمای خانه و آشپزخانه به وجود می آورند.

برای نصب جا بطری روی اپن ابتدا باید فاصله ی بین صفحه ی پیشخوان کابینت و سقف را اندازه گیری کرد. سپس لوله نگه دارنده با قطر 3/8 سانتی متر تهیه کنید.طول لوله را متناسب با اندازه ی بین پیشخوان و سقف انتخاب کنید. برای قرار گيرى سبد بر روی لوله و جلوگيرى از افتادن آن نیاز به یک پایه ی پلاستیکی است. پایه پلاستیکی، یک پایه ی دایره ای و توخالی بوده که لوله از درون آن عبور مى كند. اين پايه در محلی که سبد جابطری قرار می گیرد، نگه داشته می شود.در این حالت لوله ی نگهدارنده به صورت عمود بر سبد، بین کابینت و سقف نصب می شود.

جا بطری روی اپن بهینه در سه مدل گرد، مستطیلی و مربع تولید شده است. مزیت تولید جا بطری در طرح های متفاوت، رضايت كليه ى سليقه ها از سبد خریداری شده خواهد بود.

جنس جا بطری کاملا از استیل است. استیل مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی می باشد. رنگ آن نیز استیل بوده که از مزیت های رنگ استیل می توان به مطابقت آن با سایر سبد و تجهیزات روی اپن و انواع کابینت و آشپزخانه ها اشاره کرد.

طول و عرض جا بطری روی اپن بهینه 43 سانتی متر و ارتفاع آن 12/7 سانتی متر است. به دليل ارتفاع بلند اين محصول مى توان بطری هایی با سایز های متفاوت را در آن قرار داد. اين ارتفاع از افتادن بطرى ها جلوگیری می کند.

با خرید جا بطری روی اپن بهینه می توانید از گارانتی به مدت 24 ماه و خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوید. امتیازات گارانتی و خدمات پس از فروش جا بطری روی اپن نوعی تضمین و تایید کننده ی کیفیت بالای آن هستند.

 

 

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه