جا دستمالی رومیزی گرد مدل A818
266000 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">در دکوراسیون مدرن خانه های امروزی، خرید یک جا دستمالی می تواند تاثیر زیادی بر محیط بگذارد. زیرا دوران استفاده از وسایل مجلل و بدون کاربرد در خانه ها تمام شده و همه به سمت چیدمان خانه ای ساده با وسایلی پرکاربرد هستند. جا دستمالی رومیزی نیز از جمله وسایلی است که همزمان زیبایی و سادگی و کاربرد طولانی مدت را به همراه دارد. جا دستمالی رومیزی گرد مدل 818A مخصوص دستمال های رولی سایز بزرگ طراحی شده است. یک صفحه ی دایره ای شکل با سه پایه ی گرد کوچک، کف این جا دستمالی قرار گرفته که از برخورد رول دستمال با میز جلوگیری می کند. مفتولی چهار وجهی در وسط دایره ی کفی به صورت عمودی قرار گرفته که رول دستمال درون آن فرو می رود. یک بازوی مفتولی نیم دایره نیز، مانند تکیه گاه رول دستمال عمل می کند. طراحی هنرمندانه ی جا دستمالی مدل 818A به گونه ای است که علاوه بر تاکید بر زیبایی، به بهداشت نیز اهمیت زیادی داده است. زیرا با اتصال یک مفتول دو لایه، برگ آماده ی استفاده ی دستمال رولی لا به لای مفتول قرار گرفته و با کشیدن برگ دستمال، مفتول مانند یک اهرم عمل می کند و برگ از رول دستمال کنده می شود. در این صورت دیگر دست برخوردی با دستمال رولی نداشته و بهداشت کاملا رعایت می شود. طول جا دستمالی رومیزی گرد، 16 سانتی متر است. عرض (قطر صفحه ی دایره ای کف) نیز 16 سانتی متر بوده که به راحتی بر روی میز هایی با سایز های متفاوت گذاشته می شود. ارتفاع جا دستمالی رومیزی 30 سانتی متر است. جنس جا دستمالی گرد مدل 818A فلز آبکاری است. آبکاری کروم به آن وسیله خاصیت مقاومت در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی می دهد. رنگ جا دستمالی استیل است كه قابليت هماهنگى با انواع دكوراسيون را دارد. همچنين با خرید این محصول می توانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید. از دیگر مزیت های مهم جا دستمالی معرفی شده گارانتی 30 ماه آن است كه به نوعی تضمین کننده ی کیفیت بالای این کالا خواهد بود.</p>
  • جا دستمالی رومیزی گرد مدل A818
سایزبندی کالا: 30*16*16 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 30 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
266,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
آدلان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

در دکوراسیون مدرن خانه های امروزی، خرید یک جا دستمالی می تواند تاثیر زیادی بر محیط بگذارد. زیرا دوران استفاده از وسایل مجلل و بدون کاربرد در خانه ها تمام شده و همه به سمت چیدمان خانه ای ساده با وسایلی پرکاربرد هستند. جا دستمالی رومیزی نیز از جمله وسایلی است که همزمان زیبایی و سادگی و کاربرد طولانی مدت را به همراه دارد. جا دستمالی رومیزی گرد مدل 818A مخصوص دستمال های رولی سایز بزرگ طراحی شده است. یک صفحه ی دایره ای شکل با سه پایه ی گرد کوچک، کف این جا دستمالی قرار گرفته که از برخورد رول دستمال با میز جلوگیری می کند. مفتولی چهار وجهی در وسط دایره ی کفی به صورت عمودی قرار گرفته که رول دستمال درون آن فرو می رود. یک بازوی مفتولی نیم دایره نیز، مانند تکیه گاه رول دستمال عمل می کند. طراحی هنرمندانه ی جا دستمالی مدل 818A به گونه ای است که علاوه بر تاکید بر زیبایی، به بهداشت نیز اهمیت زیادی داده است. زیرا با اتصال یک مفتول دو لایه، برگ آماده ی استفاده ی دستمال رولی لا به لای مفتول قرار گرفته و با کشیدن برگ دستمال، مفتول مانند یک اهرم عمل می کند و برگ از رول دستمال کنده می شود. در این صورت دیگر دست برخوردی با دستمال رولی نداشته و بهداشت کاملا رعایت می شود. طول جا دستمالی رومیزی گرد، 16 سانتی متر است. عرض (قطر صفحه ی دایره ای کف) نیز 16 سانتی متر بوده که به راحتی بر روی میز هایی با سایز های متفاوت گذاشته می شود. ارتفاع جا دستمالی رومیزی 30 سانتی متر است. جنس جا دستمالی گرد مدل 818A فلز آبکاری است. آبکاری کروم به آن وسیله خاصیت مقاومت در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی می دهد. رنگ جا دستمالی استیل است كه قابليت هماهنگى با انواع دكوراسيون را دارد. همچنين با خرید این محصول می توانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید. از دیگر مزیت های مهم جا دستمالی معرفی شده گارانتی 30 ماه آن است كه به نوعی تضمین کننده ی کیفیت بالای این کالا خواهد بود.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا جا دستمالی رومیزی گرد مدل A818
شرکت سازنده آدلان
ساخت ایران
نوع کاربرد رومیزی
گارانتی 30 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 30*16*16 سانتیمتر
طول 16 سانتیمتر
عرض 16 سانتیمتر
ارتفاع 30 سانتیمتر
نوع اتصال -
رنگ استیل
جنس فلز آبکاری شده
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

با کوچک تر شدن آشپزخانه های امروزی کمتر کسی از وسایل مجلل، تزیینی و جا گیر برای دکوراسیون خانه استفاده می کند. جا دستمالی رومیزی با طراحی زیبا و کاربردی که مخصوص دستمال های رول بزرگ است، انتخاب مناسبی برای آشپزخانه هاى كوچك خواهد بود.راهنمای خرید جا دستمالی رومیزی گرد A818 در فروشگاه فامیلاکالا
نمای ظاهری و طراحی جا دستمالی رومیزی گرد مدل 818A، استوانه ای شکل و مدرن است. یک صفحه ی دایره ای شکل با سه پایه ی گرد کوچک، کف این جا دستمالی قرار گرفته که از برخورد رول دستمال با میز جلوگیری می کند. مفتولی چهار وجهی در وسط دایره ی کفی به صورت عمودی قرار گرفته که رول دستمال درون آن فرو می رود. یک بازوی مفتولی نیم دایره نیز، مانند تکیه گاه رول دستمال عمل می کند. مفتول دو لایه ای که در امتداد بازوی نیم دایره قرار گرفته مانند یک اهرم عمل می کند. برگ آماده ی استفاده دستمال در بین دو مفتول قرار می گیرد و برگ از رول دستمال کنده می شود.

راهنمای خرید جا دستمالی رومیزی گرد A818 در فروشگاه فامیلاکالا
پوشش جا دستمال رولی رومیزی گرد مدل 818A آبکاری است. مزیت آبکاری کروم ایجاد خاصیت مقاومت در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی در وسایل می باشد. رنگ جا دستمالی نیز استیل بوده که به راحتی در انواع خانه ها با دکوراسیون متفاوت هماهنگ می شود.راهنمای خرید جا دستمالی رومیزی گرد A818 در فروشگاه فامیلاکالاقطر صفحه ی دایره ای شکل کف (طول و عرض) 16 سانتی متر و ارتفاع آن  30 سانتی متر است. ابعاد جا دستمالی در تصویر زیر مشخص شده اند.
راهنمای خرید جا دستمالی رومیزی گرد A818 در فروشگاه فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه