جا دستمال آویز بهینه 92102
79200 موجود
توضیح محصول: <p><br></p><h4>جا دستمال آویز بهینه </h4><p style="text-align: justify;">چطور در آشپزخانه ای کوچک امکاناتی بزرگ فراهم کنیم؟ هر کدبانو علاقه دارد که کلیه ی لوازم مورد نیاز به هنگام کار را در آشپزخانه ی خود داشته باشد. راهنمایی که در این زمینه می توان به شما عزیزان داد این است که با دقت بیشتری به فضاهای کم کاربرد آشپزخانه نگاه کرده و لوازمی با قیمت مناسب اما مفید برای آن انتخاب کنید. به عنوان مثال یک <a href="http://www.familakala.com/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A2%D9%88%DB%8C%D8%B2-%D9%88-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-150-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA.html" rel="nofollow" target="_blank">لوله </a>ی 1 یا 1/5 متری بخرید و در فضای 60 سانتی میان کابینت دیواری و زمینی قرار دهید. سپس انواع تجهیزات مدرن آویز مانند جاقاشقی، جااودیه ای، جااسکاچی و غیره را از آن آویزان کنید. این امر علاوه بر استفاده از فضای پرتی و دسترسی آسان، باعث خلوت شدن صفحه ی کابینت نیز خواهد شد. جادستمالی آویز بهینه یکی از زیر مجموعه های پرکاربرد در این گروه است. ابعاد جا دستمالی شامل طول 25/5 سانت، عرض 14 سانت و ارتفاع 22 سانتی متر است. این اکسسوری مستطیل شکل بوده و با دو قلاب به لوله آویز خواهد شد. دو میله ی نگه دارنده  در قسمت پایین جا دستمالی تعبیه شده که دستمال بر روی آن ها قرار می گیرد. طراحی جا دستمالی بهینه به صورتی است که امکان قرار دادن انواع دستمال با سایزهای مختلف درون آن وجود دارد. یک نوار نیز در بخش جلویی جادستمالی قرار گرفته که از افتادن دستمال هنگام استفاده جلوگیری می کند. کلیه ی سطوح جا دستمال آویز بهینه به دلیل آبکاری کروم در مقابل رطوبت موجود در محیط آشپزخانه مقاوم هستند. همچنین پس از خرید این محصول از 24 ماه ضمانت نیز برخوردار خواهید شد.</p>
  • جا دستمال آویز بهینه 92102
سایزبندی کالا: 25/5*14*22 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
بازه ارسال: 5 روز کاری
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بهينه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:


جا دستمال آویز بهینه 

چطور در آشپزخانه ای کوچک امکاناتی بزرگ فراهم کنیم؟ هر کدبانو علاقه دارد که کلیه ی لوازم مورد نیاز به هنگام کار را در آشپزخانه ی خود داشته باشد. راهنمایی که در این زمینه می توان به شما عزیزان داد این است که با دقت بیشتری به فضاهای کم کاربرد آشپزخانه نگاه کرده و لوازمی با قیمت مناسب اما مفید برای آن انتخاب کنید. به عنوان مثال یک لوله ی 1 یا 1/5 متری بخرید و در فضای 60 سانتی میان کابینت دیواری و زمینی قرار دهید. سپس انواع تجهیزات مدرن آویز مانند جاقاشقی، جااودیه ای، جااسکاچی و غیره را از آن آویزان کنید. این امر علاوه بر استفاده از فضای پرتی و دسترسی آسان، باعث خلوت شدن صفحه ی کابینت نیز خواهد شد. جادستمالی آویز بهینه یکی از زیر مجموعه های پرکاربرد در این گروه است. ابعاد جا دستمالی شامل طول 25/5 سانت، عرض 14 سانت و ارتفاع 22 سانتی متر است. این اکسسوری مستطیل شکل بوده و با دو قلاب به لوله آویز خواهد شد. دو میله ی نگه دارنده  در قسمت پایین جا دستمالی تعبیه شده که دستمال بر روی آن ها قرار می گیرد. طراحی جا دستمالی بهینه به صورتی است که امکان قرار دادن انواع دستمال با سایزهای مختلف درون آن وجود دارد. یک نوار نیز در بخش جلویی جادستمالی قرار گرفته که از افتادن دستمال هنگام استفاده جلوگیری می کند. کلیه ی سطوح جا دستمال آویز بهینه به دلیل آبکاری کروم در مقابل رطوبت موجود در محیط آشپزخانه مقاوم هستند. همچنین پس از خرید این محصول از 24 ماه ضمانت نیز برخوردار خواهید شد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا جا دستمال آویز بهینه
شرکت سازنده بهینه
ساخت ایران
نوع کاربرد آویز
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 25/5*14*22 سانتیمتر
طول محل نصب -
ارتفاع محل نصب -
عرض محل نصب -
طول سبد 25/5 سانتیمتر
ارتفاع سبد 22 سانتیمتر
عرض سبد 14 سانتیمتر
نوع اتصال آویز به میله
رنگ استیل
جنس فلز آبکاری شده
تعداد طبقات 1
محل نصب -
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

بررسی جا دستمال آویز بهینه 


برای افزایش سرعت هنگام آشپزی، شست و شو و پخت غذا بهتر است تمامی امکانات و لازم ضروری را در دسترس داشته باشید. اکسسوری های متنوعی در این زمینه تولید شده اند که با خرید آن ها می توانید به راحتی از وسایل مورد نیاز استفاده کنید. جا دستمال آویز بهینه نمونه ای از سبد های ثابت و آویز کابینت عرضه شده در بازار است. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.


برای نصب سبد جا دستمال آویز بهینه ابتدا نیاز به یک لوله ی آویز نگهدارنده دارید تا سبد از آن آویزان شود. شرکت بهینه برای سهولت کار شما در نصب این محصول همزمان لوله آویز و پایه ویژه نگه دارنده ی بهینه یونیت 150 سانت را به بازار عرضه کرده است که از لحاظ ابعاد و قطر کاملا مطابق سبد های آویز تولیدی خود می باشد. ابتدا لوله را به وسیله ی پایه های نگهدارنده به دیوار متصل کرده و سپس سبد جا دستمالی را از طریق دو قلاب بالایی آن از لوله آویزان کنید. به همین سادگی سبد آماده ی استفاده خواهد بود.


جنس بدنه ی سبد جا دسمالی با پوششی از فلز کروم آبکاری شده که نمایی استیل رنگ و براق به محصول می دهد. مزیت رنگ استیل در هماهنگی آن با سایر تجهیزات آشپزخانه، دکوراسیون خارجی و کابینت ها است. پس به راحتی می توانید این سبد را در آشپزخانه ای کوچک یا بزرگ، در کنار کابینت های ام دی اف یا فلزی قرار دهید.


این اکسسوری مستطیل شکل بوده و با دو قلاب به لوله آویز خواهد شد. دو میله ی نگه دارنده  در قسمت پایین جا دستمالی تعبیه شده که دستمال بر روی آن ها قرار می گیرد. طراحی جا دستمالی بهینه به صورتی است که امکان قرار دادن انواع دستمال با سایزهای مختلف درون آن وجود دارد. یک نوار نیز در بخش جلویی جادستمالی قرار گرفته که از افتادن دستمال هنگام استفاده جلوگیری می کند.


ابعاد این سبد به صورت 25/5 سانتی متر طول و 14 سانتی متر عرض است. همچنین ارتفاع آن 22 سانتی متر می باشد. با توجه به این که فاصله ی بین کابینت های بالا و پایین معمولا 40 سانتی متر و بیشتر است، پس سبد آویز به راحتی در این فضا قرار خواهد گرفت.




Image title



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
ندا خسروی

سلام . وقت بخیر ببخشید میلهء آویز هم با این محصول هست یا باید جدا خریداری بشه ؟

مدیر سایت

سلام کاربر عزیز خیر میله کالا به صورت جداگانه و با توجه به اندازه ی دیوار آشپزخانه خریداری می شود. لوله آویز و پایه ویژه نگهدارنده بهینه 100 سانت - لوله آویز و پایه ویژه نگهدارنده بهینه 150 سانت

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه