جا قابلمه فریم دار A302
1694000 موجود
توضیح محصول: <p>در چیدمان لوازم آشپزخانه و سرویس پخت و پز مانند ست های قابلمه معمولا به یک الگو با سهولت در دسترسی و منظم نیاز خواهید داشت. در این راستا انواع متفاوتی از<span style="text-align: justify; color: rgb(40, 50, 78);"><a href="http://www.familakala.com/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%88-%DA%A9%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#153" rel="nofollow" target="_blank"> تجهیزات ریلی و کشویی</a></span> به بازار عرضه شده اند که جا قابلمه فریم دار A302 نمونه ای از این محصولات به شمار می رود. برای جایگیری مناسب قابلمه ها درون کابینت با ترتیب و دسترسی آسان می توانید این سبد ریلی را نصب کنید. در آشپزخانه هایی که از <span style="text-align: justify; color: rgb(40, 50, 78);"><a href="http://www.familakala.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D9%82-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D8%A7%DB%8C/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#5" rel="nofollow" target="_blank">اجاق گاز صفحه ای</a></span> استفاده شده، نصب جا قابلمه ای در فضای زیر آن ایده ای کارآمد و خلاقانه خواهد بود. جنس این محصول با پوششی از فلز کروم آبکاری شده که مقاومتی نسبی در برابر رطوبت و زنگ زدگی به سبد داده است. در خصوص مشخصات ظاهری جا قابلمه ای فریم دار A302 باید گفت که یک سبد مستطیل شکل به عرض 50 سانتی متر و ازتفاع 18 سانتی متر می باشد. برای اطلاع از یونیت کابینت محل نصب این محصول باید توجه داشته باشید که عرض آن 90 سانتی متر باشد تا ریل ها به راحتی جا قابلمه ای را درون فضای کابینت جا به جا کنند. سبد از دو طرف به دو ریل ساچمه ای دو تیکه متصل شده است که با یک فشار ملایم به سمت بیرون خارج خواهد شد. این ریل ها مقاومت بالایی در برابر وزن سنگین قابلمه ها داشته و می توانند حجم زیادی قابلمه را در بر روی سبد نگه دارند. هر ریل به وسیله ی پیچ به دیواره داخلی کابینت وصل خواهد شد. به این ترتیب خریدار به راحتی می تواند سبد را نصب و استفاده کند.</p><p style="text-align: justify;">30 ماه گارانتی معتبر و اصل در پی خرید جا قابلمه فریم دار A302 و  خدمات پس از فروش، خود مهر تایید و تضمینی بر کیفیت کالا خواهد بود.</p>
  • جا قابلمه فریم دار A302
سایزبندی کالا: 86/8*50 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 30 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
1,694,000 تومان
شرکت سازنده
آدلان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

در چیدمان لوازم آشپزخانه و سرویس پخت و پز مانند ست های قابلمه معمولا به یک الگو با سهولت در دسترسی و منظم نیاز خواهید داشت. در این راستا انواع متفاوتی از تجهیزات ریلی و کشویی به بازار عرضه شده اند که جا قابلمه فریم دار A302 نمونه ای از این محصولات به شمار می رود. برای جایگیری مناسب قابلمه ها درون کابینت با ترتیب و دسترسی آسان می توانید این سبد ریلی را نصب کنید. در آشپزخانه هایی که از اجاق گاز صفحه ای استفاده شده، نصب جا قابلمه ای در فضای زیر آن ایده ای کارآمد و خلاقانه خواهد بود. جنس این محصول با پوششی از فلز کروم آبکاری شده که مقاومتی نسبی در برابر رطوبت و زنگ زدگی به سبد داده است. در خصوص مشخصات ظاهری جا قابلمه ای فریم دار A302 باید گفت که یک سبد مستطیل شکل به عرض 50 سانتی متر و ازتفاع 18 سانتی متر می باشد. برای اطلاع از یونیت کابینت محل نصب این محصول باید توجه داشته باشید که عرض آن 90 سانتی متر باشد تا ریل ها به راحتی جا قابلمه ای را درون فضای کابینت جا به جا کنند. سبد از دو طرف به دو ریل ساچمه ای دو تیکه متصل شده است که با یک فشار ملایم به سمت بیرون خارج خواهد شد. این ریل ها مقاومت بالایی در برابر وزن سنگین قابلمه ها داشته و می توانند حجم زیادی قابلمه را در بر روی سبد نگه دارند. هر ریل به وسیله ی پیچ به دیواره داخلی کابینت وصل خواهد شد. به این ترتیب خریدار به راحتی می تواند سبد را نصب و استفاده کند.

30 ماه گارانتی معتبر و اصل در پی خرید جا قابلمه فریم دار A302 و  خدمات پس از فروش، خود مهر تایید و تضمینی بر کیفیت کالا خواهد بود.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا جا قابلمه فریم دار A302
شرکت سازنده آدلان
ساخت ایران
نوع کاربرد داخل کابینتی
گارانتی 30 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 86/8*50 سانتیمتر
عرض یونیت محل نصب 90 سانتیمتر
ارتفاع یونیت محل نصب -
عمق یونیت محل نصب -
عرض سبد 50 سانتیمتر
ارتفاع سبد 18 سانتیمتر
عمق سبد -
نوع اتصال پیچ
رنگ کروم
جنس فلز آبکاری شده
تعداد طبقات 1
نوع ریل ساچمه ای
محل نصب داخل کابینت
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

بررسی جا قابلمه فریم دار A302 

با کوچک شدن فضای آشپزخانه ها، معمولا فضای کافی برای جای دادن قابلمه ها وجود ندارد. برای حل این مشکل و نظم بخشیدن به فضای درون کابینت ها و ایجاد فضایی کاربردی در آشپزخانه، خرید جا قابلمه بهینه فریم دار A302 می تواند انتخاب مناسبی باشد. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

جا قابلمه فریم دار A302 از انواع تجهیزات ریلی و کشویی داخل کابینت بوده که شامل یک سبد مفتولی استیل مستطیل شکل و دو ریل ساچمه ای دو تیکه می باشد. جنس این سبد با پوششی از فلز کروم آبکاری شده است. به این ترتیب نمای ظاهری آن استیل رنگ و براق بوده که به راحتی با سایر تجهیزات آشپزخانه و انواع کابینت ها هماهنگ خواهد شد.

نصب جا قابلمه فریم دار A302 بسیار آسان است. هر یک از دو ریل به وسیله ی پیچ و مهره به دیواره های داخلی کابینت متصل می شوند. این ریل ها مقاومت بالایی در برابر وزن سنگین قابلمه ها داشته و می توانند آن ها را بر روی سبد نگه دارند. در انتها سبد بر روی ریل ها قرار گرفته و آماده ی استفاده خواهد بود.

حرکت سبد جا قابلمه به صورت کشویی و رو به بیرون از کابینت است. این حرکت به وسیله ی دو ریل ساچمه ای که به دو ضلع عرضی (عمق) دیواره ی کابینت متصل شده اند انجام می گیرد. بنابراین شما می توانید به راحتی قابلمه ی مورد نظر خود را از کابینت خارج کنید.

در خصوص شکل ظاهری جا قابلمه باید گفت که کف سبد با مفتول هایی فلزی، نمایی شیار دار ایجاد کرده است. ضلع عرضی جلوی سبد دارای دیواره ای مفتولی بوده که کاملا یک اندازه است. در دیواره های عمقی نیز، ارتفاع لبه ها با یک شیب ملایم افزایش می یابد. این مسئله علاوه بر زیبایی ظاهری، از افتادن و تکان خوردن قابلمه ها جلوگیری خواهد کرد.

هنگام خرید اکسسوری داخل کابینت توجه به ابعاد وسیله و تناسب آن با ابعاد کابینت ضروری است. در جا قابلمه فریم دار A302 عرض سبد 50 سانتی متر و ارتفاع آن 18 سانتی متر است. ابعاد این محصول در تصویر زیر برای راهنمایی بیشتر شما قرار گرفته اند.

طول یونیت محل نصب این محصول  90 سانتی متر است. منظور از طول یونیت محل نصب، یونیت کابینت است که سبد درون آن نصب می شود که برای اندازه گیری طول یونیت می توانید طول درب کابینت مورد نظر را محسابه کنید.

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه