جا لیوان روی اپن بهینه مدل دایره 93501
164790 موجود
توضیح محصول: <h4><span style="font-size: 18px;">جا لیوان روی اپن بهینه مدل دایره </span></h4><p style="text-align: justify;">چگونه لیوان های زینتی را در دکوراسیون آشپزخانه خود به کار بریم؟ اپن آشپزخانه معمولا مشرف به سالن پذیرایی بوده و دقت در دکوراسیون و طراحی مناسب آن ضروری است. قرار دادن وسایل تزیینی و فانتزی بر روی اپن به شرطی زیبا خواهد بود که در جای درست قرار بگیرند. برای استفاده از لیوان های تزیینی در دکوراسیون اپن، می توان سبد جا لیوانی روی اپن بهینه را خریداری کرد. جهت نصب اين سبد جا لیوانی کافی است ابتدا یک <a href="http://www.familakala.com/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D9%BE%D9%86-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-150-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA.html" rel="nofollow" target="_blank">لوله </a>ی نگهدارنده روی اپن تهیه کنید. طول لوله ی نگهدارنده با قطر 3/8 سانتی متر را باید متناسب با فاصله ی بین صفحه ی پیشخوان کابینت و سقف انتخاب کرد. همچنین به یک پایه ی پلاستیکی برای نگهداری سبد بر روی لوله ی نگهدارنده ی روی اپن نیاز است. وسط پایه ی پلاستیکی توخالی است. پایه در قسمتی از لوله که سبد گذاشته می شود، قرار می گیرد. سپس لوله از درون سبد جا لیوانی رد شده و بر روی پایه پلاستیکی قرار مى گيرد. شرکت بهینه برای حل مشکل همخوانی اندازه ی شیار دایره ای توخالی سبد با لوله، لوله ای نگهدارنده مطابق با آن تولید کرده است. جا لیوانی روی اپن بهینه در دو مدل گرد و مستطیلی تولید می شود. قطر (طول و عرض) جا لیوانی دایره ای 38 سانتی متر بوده و ارتفاع آن 21 سانتی متر است. مزیت ارتفاع بلند جا لیوانی روی اپن بهینه این است که انواع لیوان با سایز و ارتفاع متفاوت درون شیار های آن فرو رفته و از افتادن آن ها جلوگیری می کند. در نوع دیگر این جا لیوانی می توان لیوان های دسته دار را از دسته ها آویزان کرد که نمای متفاوتی را به نمایش می گذارند. جنس این جا لیوانی کاملا از استیل است. مزیت جنس استیل مقاومت در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی می باشد. از مشخصات ظاهری جا لیوانی روی اپن بهینه می توان به رنگ استیل آن اشاره کرد. رنگ استیل با هر نوع آشپزخانه و دکوراسیونی هماهنگی پیدا می کند. </p><p style="text-align: justify;">و در آخر باز هم نام آشنای شرکت بهنیه به چشم می خورد. شرکتی با سابقه ی طولانی مدت که با عرضه ی هر محصول خود، تحولی نوین در زمینه ی وسایل آشپزخانه به وجود می آورد. شرکت بهینه همواره کیفیت کالا های تولیدی را برابر با رضایت مشتری قرار داده و پس از فروش نیز همراه مشتریان خود خواهد بود. با خرید جا لیوانی روی اپن بهینه می توان از خدمات پس از فروش آن بهره مند شد. همچنین این محصول دارای 24 ماه گارانتی بوده که به نوعی تضمین کننده ی کیفیت بالای آن است.</p>
  • جا لیوان روی اپن بهینه مدل دایره 93501
سایزبندی کالا: 38*21 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
بازه ارسال: 5 روز کاری
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بهينه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

جا لیوان روی اپن بهینه مدل دایره 

چگونه لیوان های زینتی را در دکوراسیون آشپزخانه خود به کار بریم؟ اپن آشپزخانه معمولا مشرف به سالن پذیرایی بوده و دقت در دکوراسیون و طراحی مناسب آن ضروری است. قرار دادن وسایل تزیینی و فانتزی بر روی اپن به شرطی زیبا خواهد بود که در جای درست قرار بگیرند. برای استفاده از لیوان های تزیینی در دکوراسیون اپن، می توان سبد جا لیوانی روی اپن بهینه را خریداری کرد. جهت نصب اين سبد جا لیوانی کافی است ابتدا یک لوله ی نگهدارنده روی اپن تهیه کنید. طول لوله ی نگهدارنده با قطر 3/8 سانتی متر را باید متناسب با فاصله ی بین صفحه ی پیشخوان کابینت و سقف انتخاب کرد. همچنین به یک پایه ی پلاستیکی برای نگهداری سبد بر روی لوله ی نگهدارنده ی روی اپن نیاز است. وسط پایه ی پلاستیکی توخالی است. پایه در قسمتی از لوله که سبد گذاشته می شود، قرار می گیرد. سپس لوله از درون سبد جا لیوانی رد شده و بر روی پایه پلاستیکی قرار مى گيرد. شرکت بهینه برای حل مشکل همخوانی اندازه ی شیار دایره ای توخالی سبد با لوله، لوله ای نگهدارنده مطابق با آن تولید کرده است. جا لیوانی روی اپن بهینه در دو مدل گرد و مستطیلی تولید می شود. قطر (طول و عرض) جا لیوانی دایره ای 38 سانتی متر بوده و ارتفاع آن 21 سانتی متر است. مزیت ارتفاع بلند جا لیوانی روی اپن بهینه این است که انواع لیوان با سایز و ارتفاع متفاوت درون شیار های آن فرو رفته و از افتادن آن ها جلوگیری می کند. در نوع دیگر این جا لیوانی می توان لیوان های دسته دار را از دسته ها آویزان کرد که نمای متفاوتی را به نمایش می گذارند. جنس این جا لیوانی کاملا از استیل است. مزیت جنس استیل مقاومت در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی می باشد. از مشخصات ظاهری جا لیوانی روی اپن بهینه می توان به رنگ استیل آن اشاره کرد. رنگ استیل با هر نوع آشپزخانه و دکوراسیونی هماهنگی پیدا می کند.

و در آخر باز هم نام آشنای شرکت بهنیه به چشم می خورد. شرکتی با سابقه ی طولانی مدت که با عرضه ی هر محصول خود، تحولی نوین در زمینه ی وسایل آشپزخانه به وجود می آورد. شرکت بهینه همواره کیفیت کالا های تولیدی را برابر با رضایت مشتری قرار داده و پس از فروش نیز همراه مشتریان خود خواهد بود. با خرید جا لیوانی روی اپن بهینه می توان از خدمات پس از فروش آن بهره مند شد. همچنین این محصول دارای 24 ماه گارانتی بوده که به نوعی تضمین کننده ی کیفیت بالای آن است.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا جا لیوان روی اپن بهینه مدل دایره
شرکت سازنده بهینه
ساخت ایران
نوع کاربرد روی اپن
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 21*38 سانتیمتر
طول 38 سانتیمتر
عرض 38 سانتیمتر
ارتفاع 21 سانتیمتر
نوع اتصال لوله و پایه
رنگ استیل
جنس استیل
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

اپن اتصال دهنده ی فضای آشپزخانه با سالن پذیرایی است. در نتیجه هر چه بر روی زیبا و مدرن کردن اپن سلیقه خرج دهیم، مستقیما بر فضای خانه و دکوراسیون آن تاثیر گذاشته ایم. امروزه استقبال زیادی از سبد و تجهیزات روی اپن شده است. زیرا با هزینه ای اندک، به راحتی می توان آن ها را بر روی اپن نصب و تغییر زیادی در خانه به وجود آورد. جا لیوان روی اپن بهینه نمونه ای از این سبد ها به حساب می آید.

برای نصب جا لیوانی ابتدا باید یک لوله نگهدارنده روی اپن تهیه کنید. طول لوله ی نگهدارنده با قطر 3/8 سانتی متر را باید متناسب با فاصله ی بین صفحه ی پیشخوان کابینت و سقف انتخاب کرد. همچنین به یک پایه ی پلاستیکی برای نگهداری سبد بر روی لوله ی نگهدارنده ی روی اپن نیاز است. ميانه ى پایه پلاستیکی توخالی است. پایه در قسمتی از لوله که سبد گذاشته می شود، قرار می گیرد. سپس لوله از درون سبد جا لیوانی رد شده و بر روی پایه پلاستیکی نگه داشته می شود.

جا لیوان روی اپن بهینه در دو مدل گرد و مستطیلی تولید شده است. جنس آن ها کاملا از استیل بوده که از مزیت های این محصول به شمار می رود. زیرا استیل مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی دارد. رنگ جا لیوانی نیز استیل است. رنگ استیل آن قابلیت هماهنگی با سایر تجهیزات و لوله ی نگهدارنده را دارد.

از مزیت های خرید جا لیوان روی اپن بهنیه گارانتی 24 ماه آن است. هم چنین می توانيد از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.

طول و عرض (قطر) جا لیوان روی اپن بهینه مدل دایره ای 38 سانتی متر است. ارتفاع جا لیوان روی اپن نیز 21 سانتی متر بوده که مزیت ارتفاع بلند آن فرو رفتن انواع لیوان با سایز و ارتفاع متفاوت درون بازو های نگهدارنده ی لیوان و جلوگیری از افتادن آن ها است.

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه