جک پمپی سارو 100 نیوتن
21000 موجود
توضیح محصول: <h4>جک پمپی سارو 100 نیوتن  </h4><p> </p><p style="text-align: justify;">در خرید یراق آلات آشپزخانه مانند جک کابینت، <span style="color: rgb(40, 50, 78);"><a href="http://www.familakala.com/%D9%84%D9%88%D9%84%D8%A7-%D8%AF%D8%B1%D8%A8/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#181" rel="nofollow" target="_blank">لولا درب</a></span> و <span style="color: rgb(40, 50, 78);"><a href="http://www.familakala.com/%D9%82%D9%81%D9%84-%D9%87%D8%A7/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#1304" rel="nofollow" target="_blank">قفل ها</a></span> باید به عوامل مختلفی مانند وزن درب کابینت، جنس کابینت و میزان کاربرد آن در مصرف های روزانه توجه کنید. در معرفی انواع جک ها باید گفت که مدل های متفاوتی مانند پمپی، اتوبوسی و عادی به بازار عرضه شده اند که در ادامه مشخصات و نحوه ی نصب جک پمپی سارو 100 نیوتن را خواهیم گفت. از مزیت جک های پمپی نسبت به مدل های عادی در کند و نرم تر بودن آن ها است که هنگام باز و بسته کردن درب کابینت مشخص می شود. جک های پمپی نیروی وارده را چند برابر کرده و سبب سهولت در باز کردن درب خواهند شد. همچنین در بستن درب از ول شدن ناگهانی آن جلوگیری کرده و با سرعتی آهسته آن را می بندند. برای حفظ دکوراسیون آشپزخانه و هماهنگی نمای کابینت ها نصب جک می تواند بسیار مفید باشد. این جک ها مشخصا در کابینت هایی که رو به بالا باز می شوند ( مانند درب کابینت های آبچکان یا کابینت های بالای هود آشپزخانه ) تاثیر بسیاری بر سهولت در استفاده خواهند گذاشت. از دیگر مزیت های جک های کابینت می توان به نصب آسان آن ها اشاره کرد. برای نصب این یراق تنها به پنج عدد پیچ نیاز دارید. در صورت خراب شدن جک ها تعویض آن ها بسیار راحت است به طوری که به کمک یک پیچ گوشتی می توان به راحتی خاری که در انتهای دو سر این جک ها تعبیه شده را آزاد کرد . بدین ترتیب می توانید به سهولت جک را از قسمت انتهایی کار آزاد کرده و نسبت به تعویض جک نو با کهنه اقدام کنید. در ساخت این محصول ترکیبی از فلز و پلاستیک به کار برده شده است. بخش فلزی آن مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی داشته و رنگ سفید قسمت پلاستیکی جک، قابلیت هماهنگی آن با انواع کابینت ها را می دهد. </p>
  • جک پمپی سارو 100 نیوتن
سایزبندی کالا: 27 سانتیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
سارو
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

جک پمپی سارو 100 نیوتن 

در خرید یراق آلات آشپزخانه مانند جک کابینت، لولا درب و قفل ها باید به عوامل مختلفی مانند وزن درب کابینت، جنس کابینت و میزان کاربرد آن در مصرف های روزانه توجه کنید. در معرفی انواع جک ها باید گفت که مدل های متفاوتی مانند پمپی، اتوبوسی و عادی به بازار عرضه شده اند که در ادامه مشخصات و نحوه ی نصب جک پمپی سارو 100 نیوتن را خواهیم گفت. از مزیت جک های پمپی نسبت به مدل های عادی در کند و نرم تر بودن آن ها است که هنگام باز و بسته کردن درب کابینت مشخص می شود. جک های پمپی نیروی وارده را چند برابر کرده و سبب سهولت در باز کردن درب خواهند شد. همچنین در بستن درب از ول شدن ناگهانی آن جلوگیری کرده و با سرعتی آهسته آن را می بندند. برای حفظ دکوراسیون آشپزخانه و هماهنگی نمای کابینت ها نصب جک می تواند بسیار مفید باشد. این جک ها مشخصا در کابینت هایی که رو به بالا باز می شوند ( مانند درب کابینت های آبچکان یا کابینت های بالای هود آشپزخانه ) تاثیر بسیاری بر سهولت در استفاده خواهند گذاشت. از دیگر مزیت های جک های کابینت می توان به نصب آسان آن ها اشاره کرد. برای نصب این یراق تنها به پنج عدد پیچ نیاز دارید. در صورت خراب شدن جک ها تعویض آن ها بسیار راحت است به طوری که به کمک یک پیچ گوشتی می توان به راحتی خاری که در انتهای دو سر این جک ها تعبیه شده را آزاد کرد . بدین ترتیب می توانید به سهولت جک را از قسمت انتهایی کار آزاد کرده و نسبت به تعویض جک نو با کهنه اقدام کنید. در ساخت این محصول ترکیبی از فلز و پلاستیک به کار برده شده است. بخش فلزی آن مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی داشته و رنگ سفید قسمت پلاستیکی جک، قابلیت هماهنگی آن با انواع کابینت ها را می دهد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا جک پمپی سارو 100 نیوتن
شرکت سازنده سارو
ساخت چین
نوع جک پمپی
نقاط قوت سهولت در نصب و قیمت مناسب
نقاط ضعف تحمل وزن پایین
گارانتی ندارد
مشخصات ظاهری
ابعاد 27 سانتیمتر
رنگ سفید
جنس فلز و پلاستیک
مشخصات فنی
نوع اتصال پیچ
کاربرد درب کابینت
تحمل وزن 100 نیوتن
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

برای کابینت های آبچکان، کابینت های بالای هود و اجاق گاز صفحه ای که معمولا در راستای طولی کابینت باز می شوند خرید جک می تواند راه حل مناسبی باشد. در ادامه با بررسی جک پمپی سارو 100 نیوتن به مزیت های دیگر آن می پردازیم.



هنگام خرید جک کابینت دقت داشته باشید که نسبت به عرض کابینت و وزن آن باید جک مناسب را از بین سه مدل 80، 100 و 120 نیوتنی انتخاب کنید. خرید جک کابینت باید متناسب با جنس کابینت، وزن و ابعاد درب آن انجام شود. جک های نیوتن بالا برای درب های سنگین و نیوتن پایین برای درب های سبک استفاده می شوند.


جک های پمپی که با نام جک های گازی نیز شناخته می شوند، احتمال آسیب به فرد را بسیار کمتر کرده و فشار وارده به آن ها برای باز کردن درب کابینت نسبت به مدل های عادی بسیار کمتر خواهد بود. هنگام باز کردن درب کابینت، جک های پمپی نیروی وارده را چند برابر کرده و سبب سهولت در باز کردن درب خواهند شد. پمپ جک سبب نگهداری درب کابینت و مانع از افتادن آن می شود.


از مزیت های دیگری که می توان به آن اشاره کرد، نصب آسان جک های پمپی (گازی) است. برای نصب این یراق تنها به پنج عدد پیچ نیاز دارید. این محصول با ترکیبی از فلز و پلاستیک ساخته شده است. فلز آن مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی داشته و رنگ سفید قسمت پلاستیکی جک، قابلیت هماهنگی آن با انواع کابینت ها را می دهد.


در صورت خراب شدن جک ها تعویض آن ها بسیار راحت است به طوری که به کمک یک پیچ گوشتی می توان به راحتی خاری که در انتهای دو سر این جک ها تعبیه شده را آزاد کرد . بدین ترتیب می توانید به سهولت جک را از قسمت انتهایی کار آزاد کرده و نسبت به تعویض جک نو با کهنه اقدام کنید.


در خصوص ابعاد این جک باید گفت که طولی 27 سانتی متری دارد و می تواند تا 100 نیوتون وزن درب کابینت را تحمل کند و آن را نگه دارد. ابعاد گفته شده در تصویر زیر برای راهنمایی بیشتر شما قرار داده شده اند.

راهنمای خرید جک پمپی سارو 100 نیوتن در فروشگاه فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
شهرزاد پتگر

سلا. جک کابینت ما ۱۰۰ n هست طبعا منظور ۱۰۰ نیوتن میباشد. آیا از نظر طول و جای نصب ، همه این جکها شبیه به هم هستند؟ یعنی من خودم میتونم در جای پیچ جک قبلی دوباره جکهای جدید را نصب کنم؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام از نظر ظاهری هیچ تفاوتی بین جک های 80، 90 و 100 نیوتنی وجود ندارد. شرکت‌های تولید کننده یک خار بر روی جک‌ها تعبیه کرده اند که با خارج کردن آ‌ن امکان تعویض وجود دارد. اما اگر پیچ به صورت کامل خارج شده باشد، امکان قرار دادن جک جدید داخل آن وجود ندارد و باید یک پیچ در مکانی جدید بر روی بدنه قرار دهید. 

نصراله عربشاهی

باسلام درخواست نصب جک کابینت در منزل رو دارم

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام لطفا با همکارانمان در واحد فروش تماس بگیرید. 02177440286

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه