جک پمپی سارو 120 نیوتن
21000 موجود
توضیح محصول: <h4>جک پمپی سارو 120 نیوتن  </h4><p style="text-align: justify;">برای استفاده ی راحت از کابینت های عریض که برخلاف کابینت های دیگر درب آن ها رو به بالا باز و بسته می شود انواع مختلفی از یراق الات به بازار عرضه شده اند. قطعاتی مانند جک، <span style="color: rgb(40, 50, 78);"><a href="http://www.familakala.com/%D9%84%D9%88%D9%84%D8%A7-%D8%AF%D8%B1%D8%A8/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#181" rel="nofollow" target="_blank">لولا درب</a></span> و دستگیره که در کاربرد و قیمت های متفاوت وجود دارند از تجهیزاتی هستند که در این نوع کابینت ها استفاده می شوند. جک پمپی سارو 120 نیوتن نمونه ای از جک های کابینتی بوده که در ادامه به معرفی و بررسی آن خواهیم پرداخت. جک های پمپی نیروی وارده را چند برابر کرده و سبب سهولت در باز کردن درب خواهند شد. همچنین در بستن درب از ول شدن ناگهانی آن جلوگیری کرده و با سرعتی آهسته آن را می بندند. از دیگر مزیت های جک های کابینت می توان به نصب آسان آن ها اشاره کرد. برای نصب این یراق تنها به پنج عدد پیچ نیاز دارید. در صورت خراب شدن جک ها تعویض آن ها بسیار راحت است به طوری که به کمک یک پیچ گوشتی می توان به راحتی خاری که در انتهای دو سر این جک ها تعبیه شده را آزاد کرد . بدین ترتیب می توانید به سهولت جک را از قسمت انتهایی کار آزاد کرده و نسبت به تعویض جک نو با کهنه اقدام کنید. در ساخت این محصول ترکیبی از فلز و پلاستیک به کار برده شده است. بخش فلزی آن مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی داشته و رنگ سفید قسمت پلاستیکی جک، قابلیت هماهنگی آن با انواع کابینت ها را می دهد.</p>
  • جک پمپی سارو 120 نیوتن
سایزبندی کالا: 27 سانتیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
سارو
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

جک پمپی سارو 120 نیوتن  

برای استفاده ی راحت از کابینت های عریض که برخلاف کابینت های دیگر درب آن ها رو به بالا باز و بسته می شود انواع مختلفی از یراق الات به بازار عرضه شده اند. قطعاتی مانند جک، لولا درب و دستگیره که در کاربرد و قیمت های متفاوت وجود دارند از تجهیزاتی هستند که در این نوع کابینت ها استفاده می شوند. جک پمپی سارو 120 نیوتن نمونه ای از جک های کابینتی بوده که در ادامه به معرفی و بررسی آن خواهیم پرداخت. جک های پمپی نیروی وارده را چند برابر کرده و سبب سهولت در باز کردن درب خواهند شد. همچنین در بستن درب از ول شدن ناگهانی آن جلوگیری کرده و با سرعتی آهسته آن را می بندند. از دیگر مزیت های جک های کابینت می توان به نصب آسان آن ها اشاره کرد. برای نصب این یراق تنها به پنج عدد پیچ نیاز دارید. در صورت خراب شدن جک ها تعویض آن ها بسیار راحت است به طوری که به کمک یک پیچ گوشتی می توان به راحتی خاری که در انتهای دو سر این جک ها تعبیه شده را آزاد کرد . بدین ترتیب می توانید به سهولت جک را از قسمت انتهایی کار آزاد کرده و نسبت به تعویض جک نو با کهنه اقدام کنید. در ساخت این محصول ترکیبی از فلز و پلاستیک به کار برده شده است. بخش فلزی آن مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی داشته و رنگ سفید قسمت پلاستیکی جک، قابلیت هماهنگی آن با انواع کابینت ها را می دهد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا جک پمپی سارو 120 نیوتن
شرکت سازنده سارو
ساخت چین
نوع جک پمپی
نقاط قوت راحتی در باز و بسته کردن
نقاط ضعف -
گارانتی ندارد
مشخصات ظاهری
ابعاد 27 سانتیمتر
رنگ سفید
جنس فلز و پلاستیک
مشخصات فنی
نوع اتصال پیچ
کاربرد باز و بسته کردن درب کابینت
تحمل وزن 120 نیوتن
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

آبچکان داخل کابینت، فضای بالای اجاق گاز صفحه ای و بسیاری از کابینت های دیواری برای ایجاد فضایی مدرن و کاربردی به صورت عریض ساخته می شوند. در ادامه به بررسی یکی از یراق آلات ضروری در استفاده از این نوع کابینت ها به نام جک پمپی سارو 120 نیوتن خواهیم پرداخت.

هنگام خرید جک کابینت دقت داشته باشید که نسبت به عرض کابینت و وزن آن باید جک مناسب را از بین سه مدل 80، 100 و 120 نیوتنی انتخاب کنید. خرید جک کابینت باید متناسب با جنس کابینت، وزن و ابعاد درب آن انجام شود. جک های نیوتن بالا برای درب های سنگین و نیوتن پایین برای درب های سبک استفاده می شوند. جک پمپی سارو 120 نیوتن کاملا مناسب درب هایی عریض و سنگین است.

جک های پمپی که با نام جک های گازی نیز شناخته می شوند، احتمال آسیب به فرد را بسیار کمتر کرده و فشار وارده به آن ها برای باز کردن درب کابینت نسبت به مدل های عادی بسیار کمتر خواهد بود. هنگام باز کردن درب کابینت، جک های پمپی نیروی وارده را چند برابر کرده و سبب سهولت در باز کردن درب خواهند شد. پمپ جک سبب نگهداری درب کابینت و مانع از افتادن آن می شود.

از مزیت های دیگری که می توان به آن اشاره کرد، نصب آسان جک های پمپی (گازی) است. برای نصب این یراق تنها به پنج عدد پیچ نیاز دارید. این محصول با ترکیبی از فلز و پلاستیک ساخته شده است. فلز آن مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی داشته و رنگ سفید قسمت پلاستیکی جک، قابلیت هماهنگی آن با انواع کابینت ها را می دهد.

در صورت خراب شدن جک ها تعویض آن ها بسیار راحت است به طوری که به کمک یک پیچ گوشتی می توان به راحتی خاری که در انتهای دو سر این جک ها تعبیه شده را آزاد کرد . بدین ترتیب می توانید به سهولت جک را از قسمت انتهایی کار آزاد کرده و نسبت به تعویض جک نو با کهنه اقدام کنید.

در خصوص ابعاد این جک باید گفت که طولی 27 سانتی متری دارد و می تواند تا 120 نیوتون وزن درب کابینت را تحمل کند و آن را نگه دارد. ابعاد گفته شده در تصویر زیر برای راهنمایی بیشتر شما قرار داده شده اند.راهنمای خرید جک پمپی سارو 120 نیوتن در فروشگاه فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه