دستگیره کابینت و کمد ساده آلفا مدل 181
70000 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><h4>دستگیره کابینتی ساده آلفا مدل 181</h4><p>عوامل زیادی در زیبایی و تغییر فضای زندگی نقش دارند، تغییر لزوما" نباید بزرگ و ملموس باشد گاهی تغییرات کوچک باعث ایجاد فضایی جدید و زیبایی چندین برابر منزل مان می شوند.هر چه دستگیره ساده تر و کاربردی تر طراحی شده باشد طرفداران بیشتری خواهد داشت زیرا با اینکه این کالا جزئی به نظر می رسد اما کاربرد آن کلیدی و تاثیر گذار است. این دستگیره از نظر شکل ظاهری بسیار خوب طراحی شده، به طوری که هنگام نگه داشتن و کشیدن دستگیره خیلی راحت به خاطر مستطیل و باریک بودن آن به فرد اجازه می دهد تا سنگینی کمد یا کشو را تحمل کند. رنگ این محصول آلومینیومی و جذاب است  که  زیبایی و درخشندگی رابا هم به ارمغان می آورد.تمیزکردن و نظافت هم به راحتی با استفاده از دستمال مرطوب انجام می شود.  در5سایز مختلف 96 و128 و160 و192 و 228 میلیمتری موجود است.کاربرد این دستگیره، در مدل های مختلف کمد، کشو، کابینت ها و دکوراسیون چوبی توصیه می شود. البته نوع استفاده از این دستگیره ساده وزیبا کاملا" شخصی و برعهده خود مصرف کننده است.</p><p>این دستگیره یک محصول ایرانی است که حاصل تلاش و تجربه مهندسین و کارگران بومی کشور ایران است.</p><p> پیش از انتخاب دستگیره پیشنهاد می کنیم به قسمت<span style="color: rgb(41, 105, 176);"> <a href="http://www.familakala.com/archive/articles/all/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA" rel="nofollow" target="_blank"><strong>مقالات</strong></a> </span>مراجعه کنید. نویسندگان ما اطلاعات بسیار دقیق و مفیدی را برای شما تالیف نموده اند. همچنین برای آگاهی از قیمت انواع مختلف دستگیره ها و مقایسه آن ها با هم می توانید از گزینه های موجود استفاده کنید.</p>
  • دستگیره کابینت و کمد ساده آلفا مدل 181
سایزبندی کالا: 96و128و160 و192و228میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
70,000 تومان
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

دستگیره کابینتی ساده آلفا مدل 181

عوامل زیادی در زیبایی و تغییر فضای زندگی نقش دارند، تغییر لزوما" نباید بزرگ و ملموس باشد گاهی تغییرات کوچک باعث ایجاد فضایی جدید و زیبایی چندین برابر منزل مان می شوند.هر چه دستگیره ساده تر و کاربردی تر طراحی شده باشد طرفداران بیشتری خواهد داشت زیرا با اینکه این کالا جزئی به نظر می رسد اما کاربرد آن کلیدی و تاثیر گذار است. این دستگیره از نظر شکل ظاهری بسیار خوب طراحی شده، به طوری که هنگام نگه داشتن و کشیدن دستگیره خیلی راحت به خاطر مستطیل و باریک بودن آن به فرد اجازه می دهد تا سنگینی کمد یا کشو را تحمل کند. رنگ این محصول آلومینیومی و جذاب است  که  زیبایی و درخشندگی رابا هم به ارمغان می آورد.تمیزکردن و نظافت هم به راحتی با استفاده از دستمال مرطوب انجام می شود.  در5سایز مختلف 96 و128 و160 و192 و 228 میلیمتری موجود است.کاربرد این دستگیره، در مدل های مختلف کمد، کشو، کابینت ها و دکوراسیون چوبی توصیه می شود. البته نوع استفاده از این دستگیره ساده وزیبا کاملا" شخصی و برعهده خود مصرف کننده است.

این دستگیره یک محصول ایرانی است که حاصل تلاش و تجربه مهندسین و کارگران بومی کشور ایران است.

 پیش از انتخاب دستگیره پیشنهاد می کنیم به قسمت مقالات مراجعه کنید. نویسندگان ما اطلاعات بسیار دقیق و مفیدی را برای شما تالیف نموده اند. همچنین برای آگاهی از قیمت انواع مختلف دستگیره ها و مقایسه آن ها با هم می توانید از گزینه های موجود استفاده کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات كلی
نقاط قوت طراحی ساده و کاربردی
نقاط ضعف عدم تنوع رنگ
نوع دستگیره ساده
جنس آلومنیومی
رنگ کروم خش دار
تعداد سايز بندی پنج سایز
سايز هاِ ی سوراخ نصب 96و128و1160 و192و228میلیمتر

نقد و بررسی:


توجه به ابعاد واقعی در هنگام  خرید

تصاویری که در دسته بندی دستگیره های ساده برای شما به نمایش گذاشته ایم، برای نمایش در صفحه نمایشگر تهیه شده اند. بنابراین ابعاد نمایش در نمایشگر با ابعاد واقعی متفاوت است. آنچه در این تصویر می بینید ابعاد واقعی این دستگیره است:


دستگیره کابینتی ساده آلفا مدل 181

انتخاب پیچ مناسب با MDF و سایز دستگیره

اکثر خریداران محترم فروشگاه در هنگام سفارش به این نکته توجه نمی کنند که پیچی که در بسته بندی شرکت تولید کننده موجود است دارای سایز استاندارد 25 میلیمتر است که مخصوص MDF با ضخامت 18 میلیمتر است. شاید در نگاه اول این مساله چندان با اهمیت و ضروری به نظر نیاید اما انتخاب پیچ زمانی مهم است که بدانیم استاندارد ضخامت MDF در ایران 16 میلیمتر است.

هنگام سفارش این نکته را مورد توجه داشته باشید که اگر قصد دارید این دستگیره را برای کابینت (تک لایه) استفاده کنید، پیچ 4×20 (دارای طول 20 میلیمتر) را هم سفارش دهید. ابعاد واقعی این پیچ را در تصویر زیر مشاهده می کنید:سایز پیچ دستگیره 4×20 میلیمتری

اگر قرار است دستگیره بر روی کشوی کابینت (دو لایه) نصب شود، پیچ 4×35 (دارای طول 35 میلیمتر) که در تصویر زیر سایزبندی شده را به سبد خرید خود اضافه کنید: 
سایز پیچ دستگیره 4×35 میلیمتری

برای کمدهایی با MDF ضخیم تر هم پیچ های 4×40 (دارای طول 40 میلیمتر) موجود است: 
سایز پیچ دستگیره 4×40 میلیمتری

توضیحات کامل این پیچ ها را می توانید در قسمت کالاهای مرتبط همین کالا ببینید. پس در هنگام ثبت سفارش کالا از گروه کالایی پیچ و رولپلاک وبسایت فامیلاکالا نیز دیدن کنید.

مزایا و معایب:

  • زیبایی محصول
  • استحکام و مرغوبیت کالا
  • استفاده از فلز زاماک
  • دارای خدمات پس از فروش
  • در پنج سایز مختلف
  • رنگ  آلومنیومی ثابت

سوالات و نظرات

comment
ولی الله شاه محمدی

فاصله پیچها جند سانتی متر است

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام فاصله بین پیچ‌ها به ترتیب از کوچکترین سایز عبارتند از: 96 ، 128 ، 160،  192 و 224 میلی‌متر 

بانشی

سلام وقت بخیر این کالا موجود هست ؟ و اینکه ارسال به شیراز هم دارید ؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام بله موجود بوده و  ارسال به کلیه شهرها امکان پذیر است.

فرهاد قربانی

این مدل :مات و براق داره که من براق میخام موجود دارین؟من تهران هستم ارسال دارین؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام بله مدل براق این مدل نیز موجود است اما تولیدی این شرکت نیست. بله ارسال به تهران وجود دارد در صورت نیاز می‌توانید به صورت حضوری به آدرس تهران-اتوبان زین الدین شرق خروجی هنگام تقاطع بلوار آزادگان و هنگام طبقه فوقانی فروشگاه دکو یراق فروشگاه اینترنتی فامیلاکالا مراجعه کنید.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه