دستگیره کابینت و کمد کلاسیک MHH مدل S65 زیتونی
50000 موجود
توضیح محصول: <h4>دستگیره کابینت و کمد کلاسیک MHH مدل S65 زیتونی</h4><p>ایجاد تنوع درطی سالیان متمادی بین سطوح اجتماعی مختلف وجود داشته است. و ابزار و وسیله های متعددی نیز در این زمینه به چشم می خورد. به عنوان مثال می توان به انواع دستگیره سنتی در صنعت دکوراسیون اشاره کرد، دستگیره سنتی مدل S65 همواره علاقمندان خاص خود را داشته، این مدل از دستگیره به علت ظاهر کلون مانند و رنگ طلایی ، با هر نوع دکوراسیون چوبی و ام دی اف سازگار است. می توان از آن برای تغییر دکور کابینت آشپزخانه استفاده کرد، این مدل دستگیره تک سایز و تک پیچ موجود است. می توانید برای نمای بهتر و جلوه بیشتر کار از این دستگیره در دکورهایی با ظاهر قدیمی استفاده کنید. علاوه بر زیبایی به مقاومت و استحکام این دستگیره نیزتوجه شده، جنس آن از زاماک است که ترکیبی از چند فلز دیگر است، و این به معنای دوام و استحکام بیشتر این دستگیره است. دکورهایی که می توانید از این دستگیره در آن استفاده کنید گوناگون است. به عنوان مثال در کمد ها، کابینت، سرویس چوبی اتاق خواب و غیره ... می توان از آن استفاده کرد.</p><p>شرکت M.H.H سازنده مدل های مختلف دستگیره و سالها تجربه در این عرصه می توانید جوابگوی سلیقه های بسیاری در این امور باشد.</p><p>پیش از انتخاب دستگیره پیشنهاد می کنیم به قسمت<span style="color: rgb(41, 105, 176);"><strong> <a href="http://www.familakala.com/archive/articles/all/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA" rel="nofollow" target="_blank">مقالات</a></strong></span> مراجعه کنید. نویسندگان ما اطلاعات دقیق و مفیدی را برای شما تالیف نموده اند. همچنین برای آگاهی از قیمت انواع مختلف دستگیره ها و مقایسه آن ها با هم می توانید از گزینه های موجود استفاده کنید.</p>
  • دستگیره کابینت و کمد کلاسیک MHH مدل S65 زیتونی

دستگیره کابینت و کمد کلاسیک MHH مدل S65 زیتونی

سایزبندی کالا: تک پیچ
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
M H H
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

دستگیره کابینت و کمد کلاسیک MHH مدل S65 زیتونی

ایجاد تنوع درطی سالیان متمادی بین سطوح اجتماعی مختلف وجود داشته است. و ابزار و وسیله های متعددی نیز در این زمینه به چشم می خورد. به عنوان مثال می توان به انواع دستگیره سنتی در صنعت دکوراسیون اشاره کرد، دستگیره سنتی مدل S65 همواره علاقمندان خاص خود را داشته، این مدل از دستگیره به علت ظاهر کلون مانند و رنگ طلایی ، با هر نوع دکوراسیون چوبی و ام دی اف سازگار است. می توان از آن برای تغییر دکور کابینت آشپزخانه استفاده کرد، این مدل دستگیره تک سایز و تک پیچ موجود است. می توانید برای نمای بهتر و جلوه بیشتر کار از این دستگیره در دکورهایی با ظاهر قدیمی استفاده کنید. علاوه بر زیبایی به مقاومت و استحکام این دستگیره نیزتوجه شده، جنس آن از زاماک است که ترکیبی از چند فلز دیگر است، و این به معنای دوام و استحکام بیشتر این دستگیره است. دکورهایی که می توانید از این دستگیره در آن استفاده کنید گوناگون است. به عنوان مثال در کمد ها، کابینت، سرویس چوبی اتاق خواب و غیره ... می توان از آن استفاده کرد.

شرکت M.H.H سازنده مدل های مختلف دستگیره و سالها تجربه در این عرصه می توانید جوابگوی سلیقه های بسیاری در این امور باشد.

پیش از انتخاب دستگیره پیشنهاد می کنیم به قسمت مقالات مراجعه کنید. نویسندگان ما اطلاعات دقیق و مفیدی را برای شما تالیف نموده اند. همچنین برای آگاهی از قیمت انواع مختلف دستگیره ها و مقایسه آن ها با هم می توانید از گزینه های موجود استفاده کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات كلی
نقاط قوت طرح کلون مانند و قدیمی
نقاط ضعف عدم تنوع رنگ
نوع دستگیره کلاسیک
جنس زاماک
رنگ طلایی
تعداد سايز بندی تک سایز
سايز هاِ ی سوراخ نصب تک پیچ

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

تصاویری که در دسته بندی دستگیره های سنتی برای شما به نمایش گذاشته ایم، برای نمایش در صفحه نمایشگر تهیه شده اند. بنابراین ابعاد نمایش در نمایشگر با ابعاد واقعی متفاوت است. آنچه در این تصویر می بینید ابعاد واقعی این دستگیره است:


سایز دستگیره کلاسیک MHH مدل S65

انتخاب پیچ مناسب با MDF و سایز دستگیره

در هنگام خرید دستگیره باید به این نکته توجه  کرد که پیچی که شرکت تولیدکننده این محصول در بسته بندی مخصوص آن قرار داده  است دارای سایز استاندارد 25 میلیمتر است که مخصوص MDF با ضخامت 18 میلیمتر است. شاید در نگاه اول این مساله چندان با اهمیت و ضروری به نظر نیاید اما انتخاب پیچ زمانی مهم است که بدانیم استاندارد ضخامت MDF در ایران 16 میلیمتر است.

هنگام سفارش این نکته را مورد توجه داشته باشید که اگر قصد دارید این دستگیره را برای کابینت (تک لایه) استفاده کنید، پیچ 4×20 (دارای طول 20 میلیمتر) را هم سفارش دهید. ابعاد واقعی این پیچ را در تصویر زیر مشاهده می کنید:سایز پیچ دستگیره 4×20 میلیمتری

اگر قرار است دستگیره بر روی کشوی کابینت (دو لایه) نصب شود، پیچ 4×35 (دارای طول 35 میلیمتر) که در تصویر زیر سایزبندی شده را به سبد خرید خود اضافه کنید: 
سایز پیچ دستگیره 4×35 میلیمتری

برای کمدهایی با MDF ضخیم تر هم پیچ های 4×40 (دارای طول 40 میلیمتر) موجود است: 
سایز پیچ دستگیره 4×40 میلیمتری

توضیحات کامل این پیچ ها را می توانید در قسمت کالاهای مرتبط همین کالا ببینید. پس در هنگام ثبت سفارش کالا از گروه کالایی پیچ و رولپلاک وبسایت فامیلاکالا نیز دیدن کنید.

مزایا و معایب:

  • زیبایی محصول
  • استحکام و مرغوبیت کالا
  • استفاده از فلز زاماک
  • دارای خدمات پس از فروش
  • تک پیچ
  • رنگ طلایی

سوالات و نظرات

comment
نسیم

رنگش طلاییه؟ به نظر تیرس.یا تو عکس تیره افتاده؟ یا رنگش بزنزیه؟

مدیر سایت

سلام کاربر عزیز این دستگیره زیتونی رنگ است.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه