دستگیره کمد ریلی شاخه ای مدل H نقره ای 3 متری
304800 موجود
توضیح محصول: <h4>دستگیره کمد ریلی شاخه ای مدل H نقره ای 3 متری  </h4><p> </p><p style="text-align: justify;">امروزه تنوع در تجهیزات خانه و آشپزخانه حتی در کوچکترین قطعات مانند دستگیره ها نیز دیده می شود. دستگیره هایی با سایز، رنگ، جنس و طراحی مختلف که شما نسبت به نوع کابینت یا کمد و میزان بودجه ای که به آن اختصاص داده اید می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در خرید دستگیره برای کمد های ریلی نیز شاهد تنوع زیادی در سایز، جنس و رنگ های آن ها خواهید بود. دستگیره کمد ریلی شاخه ای مدل H نقره ای 3 متری نمونه ای از این دستگیره ها بوده که در ادامه به معرفی آن می پردازیم. این دستگیره از انواع شاخه ای بوده که با کمک لبه ی آن می توانید کمد های ریلی را حرکت دهید. هنگام نصب دستگیره ی شاخه ای مدل H، دو لبه ی پایین آن که هم اندازه و به موازات همدیگر قرار دارند، در طول کابینت و بر روی لبه ی آن قرار می گیرند. لبه ی بالای دستگیره که منحنی و دارای قوس است، به عنوان اهرمی ثابت برای جای دست و کشیدن کمد ریلی عمل می کند. به این ترتیب در حرکت کمد و استفاده از آن دسترسی را آسان خواهد کرد. در خرید دستگیره های کمد ریلی توجه به سایز دستگیره و تناسب آن با ضخامت کمد ضروری است. در محصول معرفی شده، فاصله ی بین لبه ها 15 میلی متر بوده که ورقه های ام دی اف با ضخامت 15 سانتی متر به راحتی درون آن نصب می شوند. جنس فلزی و رنگ بندی آن در طیف کروم، سبب سهولت در ایجاد هماهنگی با انواع کمد ها در رنگ و طرح های مختلف خواهد شد. این محصول در متراژ 3 متری به بازار عرضه شده است. </p><p style="text-align: justify;">پیش از انتخاب دستگیره پیشنهاد می کنیم به قسمت <span style="color: rgb(40, 50, 78);"><a href="http://www.familakala.com/archive/articles/all/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA" rel="nofollow" target="_blank">مقالات</a></span> مراجعه کنید. نویسندگان ما اطلاعات بسیار دقیق و مفیدی را برای شما تالیف نموده اند. همچنین برای آگاهی از قیمت انواع مختلف دستگیره ها و مقایسه آن ها با هم می توانید از گزینه های موجود استفاده کنید.</p>
  • دستگیره کمد ریلی شاخه ای مدل H نقره ای 3 متری

دستگیره کمد ریلی شاخه ای مدل H نقره ای 3 متری

سایزبندی کالا: 3 متری
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
304,800 تومان
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

دستگیره کمد ریلی شاخه ای مدل H نقره ای 3 متری 

امروزه تنوع در تجهیزات خانه و آشپزخانه حتی در کوچکترین قطعات مانند دستگیره ها نیز دیده می شود. دستگیره هایی با سایز، رنگ، جنس و طراحی مختلف که شما نسبت به نوع کابینت یا کمد و میزان بودجه ای که به آن اختصاص داده اید می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در خرید دستگیره برای کمد های ریلی نیز شاهد تنوع زیادی در سایز، جنس و رنگ های آن ها خواهید بود. دستگیره کمد ریلی شاخه ای مدل H نقره ای 3 متری نمونه ای از این دستگیره ها بوده که در ادامه به معرفی آن می پردازیم. این دستگیره از انواع شاخه ای بوده که با کمک لبه ی آن می توانید کمد های ریلی را حرکت دهید. هنگام نصب دستگیره ی شاخه ای مدل H، دو لبه ی پایین آن که هم اندازه و به موازات همدیگر قرار دارند، در طول کابینت و بر روی لبه ی آن قرار می گیرند. لبه ی بالای دستگیره که منحنی و دارای قوس است، به عنوان اهرمی ثابت برای جای دست و کشیدن کمد ریلی عمل می کند. به این ترتیب در حرکت کمد و استفاده از آن دسترسی را آسان خواهد کرد. در خرید دستگیره های کمد ریلی توجه به سایز دستگیره و تناسب آن با ضخامت کمد ضروری است. در محصول معرفی شده، فاصله ی بین لبه ها 15 میلی متر بوده که ورقه های ام دی اف با ضخامت 15 سانتی متر به راحتی درون آن نصب می شوند. جنس فلزی و رنگ بندی آن در طیف کروم، سبب سهولت در ایجاد هماهنگی با انواع کمد ها در رنگ و طرح های مختلف خواهد شد. این محصول در متراژ 3 متری به بازار عرضه شده است.

پیش از انتخاب دستگیره پیشنهاد می کنیم به قسمت مقالات مراجعه کنید. نویسندگان ما اطلاعات بسیار دقیق و مفیدی را برای شما تالیف نموده اند. همچنین برای آگاهی از قیمت انواع مختلف دستگیره ها و مقایسه آن ها با هم می توانید از گزینه های موجود استفاده کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات كلی
نقاط قوت دستگیره کمد ریلی شاخه ای مدل H نقره ای 3 متری
نقاط ضعف -
نوع شاخه ای
جنس فلزی
رنگ کروم
تعداد سايز بندی 3 متری
سايز هاِ ی سوراخ نصب ندارد

نقد و بررسی:

بررسی دستگیره کمد ریلی شاخه ای مدل H نقره ای 3 متری 

در خرید دستگیره برای کمد و کابینت ها، لزوما باید به جنس درب، ضخامت ورقه ی به کار رفته در ساخت درب و نوع کاربرد آن توجه کرد. به عنوان مثال برای کمد های ریلی، کشو ها و کابینت های مختلف انواع متفاوتی از دستگیره ها به بازار عرضه شده اند. در این متن دستگیره ی شاخه ای مدل H نقره ای 3 متری که مخصوص کمد های ریلی می باشد را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

این دستگیره مخصوص کمد های ریلی مانند کمد های دیواری می باشد. جهت حرکت کمد های ریلی در طول محل نصب آن ها بوده و برای دسترسی به فضای داخلی کمد تنها به به یک دستگیره به عنوان اهرمی برای کشیدن درب کمد بر روی ریل ها نیاز خواهید داشت. این دستگیره به صورت طولی و در راستای ضلع عمودی درب کمد نصب می شود. هنگام نصب دستگیره ی شاخه ای مدل H، دو لبه ی پایین آن که هم اندازه و به موازات همدیگر قرار دارند، در طول کابینت و بر روی لبه ی آن قرار می گیرند. لبه ی بالای دستگیره که منحنی و دارای قوس است، به عنوان اهرمی ثابت برای جای دست و کشیدن کمد ریلی عمل می کند. به این ترتیب در حرکت کمد و استفاده از آن دسترسی را آسان خواهد کرد.

در دستگیره کمد ریلی شاخه ای مدل H فاصله ی بین لبه ها 15 میلی متر بوده که ورقه های ام دی اف با ضخامت 15 میلی متر به راحتی درون آن نصب می شوند. حدود 20 میلی متر فاصله در محل لبه ی اهرمی دستگیره وجود دارد که سبب سهولت در قرار دادن انگشتان برای کشیدن کمد و استفاده از آن خواهد شد. ابعاد کلی دستگیره در تصویر زیر برای راهنمایی دقیق شما مشخص شده اند. راهنمای خرید دستگیره کمد ریلی شاخه ای مدل H نقره ای 3 متری در فروشگاه فامیلاکالا

جنس این دستگیره فلزی بوده که از مزیت های محصولات فلزی می توان به مقاومت بالای آن ها در برابر زنگ زدگی و خوردگی اشاره کرد. رنگ بندی آن در طیف کروم، سبب سهولت در ایجاد هماهنگی با انواع کمد ها در رنگ و طرح های مختلف خواهد شد.

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه