دستگیره کمد ریلی مدل شیاردار زیتونی
373800 موجود
توضیح محصول: <h4>دستگیره کمد ریلی مدل شیاردار زیتونی  </h4><p>کمد های ریلی (کشوئی)از نظر کاربرد یکی از راحت ترین انواع کمدها هستند، زیرا برای باز و بسته کردن نیازی به جابه جایی اجسامی که نزدیک درب کمد هستند ندارید. کمد و درب درجای خود هستند و درب جلویی به وسیله کشیدن بر روی درب عقبی قرار می گیرد، و به راحتی می توانید اجسام را داخل یا خارج کنید، دستگیره شیاردار برای این نوع درب ها مناسب است. قسمت شیار دار یا لبه زیرین دستگیره به وسیله دستگاه برش ام دی اف داخل درب کار گذاشته می شود و یک قسمت باریک از دستگیره برای کشیدن درب نمایان می ماند.این دستگیره ها به دستگیره شاخه ای معروف هستند و به صورت متری به فروش می رسند مزیت متری بودن یا شاخه ای این دستگیره در این است که به علت بلند بودن از انحنا و قوس دار شدن درب های بزرگ کمد دیواری ممانعت می کنند. جنس دستگیره هم مقاوم و از شمش آلومنیوم است.</p><p>این دستگیره یک محصول ایرانی است که حاصل تلاش و تجربه مهندسین و کارگران بومی کشور ایران است.دارای ضمانت و خدمات پس از فروش نیز است.</p><p> پیش از انتخاب دستگیره پیشنهاد می کنیم به قسمت <span style="color: rgb(41, 105, 176);"><a href="http://www.familakala.com/archive/articles/all/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA" rel="nofollow" target="_blank"><strong>مقالات</strong></a></span> مراجعه کنید. نویسندگان ما اطلاعات بسیار دقیق و مفیدی را برای شما تالیف نموده اند. همچنین برای آگاهی از قیمت انواع مختلف دستگیره ها و مقایسه آن ها با هم می توانید از گزینه های موجود استفاده کنید.</p>
  • دستگیره کمد ریلی مدل شیاردار زیتونی

دستگیره کمد ریلی مدل شیاردار زیتونی

سایزبندی کالا: 3000 میلیمتر
شرایط گارانتی: دارد
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
373,800 تومان
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

دستگیره کمد ریلی مدل شیاردار زیتونی  

کمد های ریلی (کشوئی)از نظر کاربرد یکی از راحت ترین انواع کمدها هستند، زیرا برای باز و بسته کردن نیازی به جابه جایی اجسامی که نزدیک درب کمد هستند ندارید. کمد و درب درجای خود هستند و درب جلویی به وسیله کشیدن بر روی درب عقبی قرار می گیرد، و به راحتی می توانید اجسام را داخل یا خارج کنید، دستگیره شیاردار برای این نوع درب ها مناسب است. قسمت شیار دار یا لبه زیرین دستگیره به وسیله دستگاه برش ام دی اف داخل درب کار گذاشته می شود و یک قسمت باریک از دستگیره برای کشیدن درب نمایان می ماند.این دستگیره ها به دستگیره شاخه ای معروف هستند و به صورت متری به فروش می رسند مزیت متری بودن یا شاخه ای این دستگیره در این است که به علت بلند بودن از انحنا و قوس دار شدن درب های بزرگ کمد دیواری ممانعت می کنند. جنس دستگیره هم مقاوم و از شمش آلومنیوم است.

این دستگیره یک محصول ایرانی است که حاصل تلاش و تجربه مهندسین و کارگران بومی کشور ایران است.دارای ضمانت و خدمات پس از فروش نیز است.

 پیش از انتخاب دستگیره پیشنهاد می کنیم به قسمت مقالات مراجعه کنید. نویسندگان ما اطلاعات بسیار دقیق و مفیدی را برای شما تالیف نموده اند. همچنین برای آگاهی از قیمت انواع مختلف دستگیره ها و مقایسه آن ها با هم می توانید از گزینه های موجود استفاده کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات كلی
نقاط قوت شاخه ای بودن دستگیره
نقاط ضعف عدم تنوع در طرح
نوع دستگیره ریلی
جنس شمش آلومنیومی
رنگ زیتونی
تعداد سايز بندی 3000 میلیمتر
سايز هاِ ی سوراخ نصب

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

تصاویری که در دسته بندی دستگیره های ریلی برای شما به نمایش گذاشته ایم، برای نمایش در صفحه نمایشگر تهیه شده اند. بنابراین ابعاد نمایش در نمایشگر با ابعاد واقعی متفاوت است.می توانید با توجه به سایزهایی که بر روی تصویر دستگیره نمایش داده ایم به اندازه واقعی دستگیره پی ببرید.ابعاد دستگیره کمد ریلی مدل شیاردار زیتونی


مزایا و معایب:

  • شکل ظاهری دستگیره
  • شاخه ای بودن آن
  • جنس مرغوب ایرانی
  • نصب آسان
  • به صورت متری عرضه شدن دستگیره

سوالات و نظرات

comment
مجتبی وطن زاده

نحوه نصب بی زحمت

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام لطفا با همکارانمان در واحد فنی تماس بگیرید. 021.77440286

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه