دستگیره کمد ریلی مدل H شامپاینی
320900 موجود
توضیح محصول: <h4>دستگیره کمد ریلی مدل H شامپاینی</h4><p>تحولات دنیای امروز در مدل خانه سازی و کوچک شدن محیط زندگی باعث به وجود آمدن تغییراتی در صنعت دکوراسیون شده، که از این تغییرات می توان به کشویی شدن درب کمدهای دیواری اشاره کرد. برای ساخت این کمدها نیاز به دستگیره های خاصی به نام دستگیره شاخه ای وجود دارد. این دستگیره ها به صورت متری بر روی کار نصب می شوند  و به راحتی درب ها بر روی همدیگر قرار می گیرند، البته بدون اینکه با هم تماس داشته باشند و باعث استهلاک شوند.مزیت این دستگیره های ریلی هم به وجود آمدن درب های کشویی است که دیگر محدودیت باز و بسته شدن درب را از بین برده است، و هم اینکه تعادل ورق ام دی اف را تحمل می کند، معمولا" درب کمد دیواری از ورق یک تکه ام دی اف ساخته می شود که باعث سنگینی و قوس افتادن درب می شود اما این دستگیره مانع ایجاد این نوع قوس و انحنا شده است. در متراژ های 2 متری و 3 متری موجوداست.  مقاوم و بادوام است، شرکت ایرانی سازنده این دستگیره ضمانت و خدمات پس از فروش را برعهده دارد.</p><p>این دستگیره یک محصول ایرانی است که حاصل تلاش و تجربه مهندسین و کارگران بومی کشور ایران است.</p><p> پیش از انتخاب دستگیره پیشنهاد می کنیم به قسمت <a href="http://www.familakala.com/archive/articles/all/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA" rel="nofollow" target="_blank"><strong><span style="color: rgb(41, 105, 176);">مقالات</span></strong></a> مراجعه کنید. نویسندگان ما اطلاعات بسیار دقیق و مفیدی را برای شما تالیف نموده اند. همچنین برای آگاهی از قیمت انواع مختلف دستگیره ها و مقایسه آن ها با هم می توانید از گزینه های موجود استفاده کنید.</p>
  • دستگیره کمد ریلی مدل H شامپاینی
سایزبندی کالا: 2000 میلیمتر
شرایط گارانتی: دارد
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
320,900 تومان
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

دستگیره کمد ریلی مدل H شامپاینی

تحولات دنیای امروز در مدل خانه سازی و کوچک شدن محیط زندگی باعث به وجود آمدن تغییراتی در صنعت دکوراسیون شده، که از این تغییرات می توان به کشویی شدن درب کمدهای دیواری اشاره کرد. برای ساخت این کمدها نیاز به دستگیره های خاصی به نام دستگیره شاخه ای وجود دارد. این دستگیره ها به صورت متری بر روی کار نصب می شوند  و به راحتی درب ها بر روی همدیگر قرار می گیرند، البته بدون اینکه با هم تماس داشته باشند و باعث استهلاک شوند.مزیت این دستگیره های ریلی هم به وجود آمدن درب های کشویی است که دیگر محدودیت باز و بسته شدن درب را از بین برده است، و هم اینکه تعادل ورق ام دی اف را تحمل می کند، معمولا" درب کمد دیواری از ورق یک تکه ام دی اف ساخته می شود که باعث سنگینی و قوس افتادن درب می شود اما این دستگیره مانع ایجاد این نوع قوس و انحنا شده است. در متراژ های 2 متری و 3 متری موجوداست.  مقاوم و بادوام است، شرکت ایرانی سازنده این دستگیره ضمانت و خدمات پس از فروش را برعهده دارد.

این دستگیره یک محصول ایرانی است که حاصل تلاش و تجربه مهندسین و کارگران بومی کشور ایران است.

 پیش از انتخاب دستگیره پیشنهاد می کنیم به قسمت مقالات مراجعه کنید. نویسندگان ما اطلاعات بسیار دقیق و مفیدی را برای شما تالیف نموده اند. همچنین برای آگاهی از قیمت انواع مختلف دستگیره ها و مقایسه آن ها با هم می توانید از گزینه های موجود استفاده کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات كلی
نقاط قوت انتخاب دلخواه سایز
نقاط ضعف عدم تنوع در شکل ظاهری
نوع دستگیره ریلی
جنس شمش آلومنیومی
رنگ شامپاینی
تعداد سايز بندی متری
سايز هاِ ی سوراخ نصب

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

تصاویری که در دسته بندی دستگیره های ریلی برای شما به نمایش گذاشته ایم، برای نمایش در صفحه نمایشگر تهیه شده اند. بنابراین ابعاد نمایش در نمایشگر با ابعاد واقعی متفاوت است.می توانید با توجه به سایزهایی که بر روی تصویر دستگیره نمایش داده ایم به اندازه واقعی دستگیره پی ببرید.

Image title


مزایا و معایب:

  • شکل ظاهری دستگیره
  • ریلی بودن آن
  • جنس مرغوب ایرانی
  • نصب آسان
  • به صورت متری عرضه شدن دستگیره

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه