دستگیره کمد ریلی مدل H طلایی
310500 موجود
توضیح محصول: <h4>دستگیره کمد ریلی مدل H طلایی</h4><p>این دستگیره ها برای کمد های ریلی(کشوئی) مناسب هستند . زیرا درکمد های ریلی برای باز و بسته کردن درب نیازی به کشیدن به سمت جلو نیست. بنابراین این دستگیره ها که قسمت زیرین آن،  بر روی لبه ی  ام دی اف به صورت قدی قرار می گیرد، و یک لبه باریک از آن بیرون می ماند برای کشیدن به چپ یا راست مناسب است.چون این دستگیره ها قدی (شاخه ای) هستند بنابراین خود نوعی محافظ یا نگهدارنده درب کمد نیز می باشند تا از انحنا و قوس دار شدن درب جلو گیری کنند در متراژهای 2000 و3000 میلیمتری موجود هستند.جنس دستگیره از نوعی شمش آلومینیومی ساخته شده که دارای مقاومت خوبی نیز است.</p><p>این دستگیره یک محصول ایرانی است که حاصل تلاش و تجربه مهندسین و کارگران بومی کشور ایران است.دارای ضمانت و خدمات پس از فروش نیز است.</p><p> پیش از انتخاب دستگیره پیشنهاد می کنیم به قسمت <span style="color: rgb(41, 105, 176);"><a href="http://www.familakala.com/archive/articles/all/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA" rel="nofollow" target="_blank"><strong>مقالات</strong></a> </span>مراجعه کنید. نویسندگان ما اطلاعات بسیار دقیق و مفیدی را برای شما تالیف نموده اند. همچنین برای آگاهی از قیمت انواع مختلف دستگیره ها و مقایسه آن ها با هم می توانید از گزینه های موجود استفاده کنید.</p>
  • دستگیره کمد ریلی مدل H طلایی
سایزبندی کالا: 2000و 3000 میلیمتری
شرایط گارانتی: دارد
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
310,500 تومان
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

دستگیره کمد ریلی مدل H طلایی

این دستگیره ها برای کمد های ریلی(کشوئی) مناسب هستند . زیرا درکمد های ریلی برای باز و بسته کردن درب نیازی به کشیدن به سمت جلو نیست. بنابراین این دستگیره ها که قسمت زیرین آن،  بر روی لبه ی  ام دی اف به صورت قدی قرار می گیرد، و یک لبه باریک از آن بیرون می ماند برای کشیدن به چپ یا راست مناسب است.چون این دستگیره ها قدی (شاخه ای) هستند بنابراین خود نوعی محافظ یا نگهدارنده درب کمد نیز می باشند تا از انحنا و قوس دار شدن درب جلو گیری کنند در متراژهای 2000 و3000 میلیمتری موجود هستند.جنس دستگیره از نوعی شمش آلومینیومی ساخته شده که دارای مقاومت خوبی نیز است.

این دستگیره یک محصول ایرانی است که حاصل تلاش و تجربه مهندسین و کارگران بومی کشور ایران است.دارای ضمانت و خدمات پس از فروش نیز است.

 پیش از انتخاب دستگیره پیشنهاد می کنیم به قسمت مقالات مراجعه کنید. نویسندگان ما اطلاعات بسیار دقیق و مفیدی را برای شما تالیف نموده اند. همچنین برای آگاهی از قیمت انواع مختلف دستگیره ها و مقایسه آن ها با هم می توانید از گزینه های موجود استفاده کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات كلی
نقاط قوت به صورت شاخه ای و متری موجود است.
نقاط ضعف عدم تنوع در شکل ظاهری
نوع دستگیره ریلی
جنس شمش آلومنیومی
رنگ طلایی
تعداد سايز بندی 3 متری
سايز هاِ ی سوراخ نصب -

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

تصاویری که در دسته بندی دستگیره های ریلی برای شما به نمایش گذاشته ایم، برای نمایش در صفحه نمایشگر تهیه شده اند. بنابراین ابعاد نمایش در نمایشگر با ابعاد واقعی متفاوت است.می توانید با توجه به سایزهایی که بر روی تصویر دستگیره نمایش داده ایم به اندازه واقعی دستگیره پی ببرید.

ابعاد دستگیره کمد ریلی مدل H طلایی


مزایا و معایب:

  • مقاوم در برابر قوس گرفتن درب کمد
  • جنس آلومنیومی
  • شاخه ای یا قدی بودن
  • ساخت ایران

سوالات و نظرات

comment
ولي پور

سلام من ميخواستم بدونم اين دستگيره هاي متري با عرض ١/٨هم داره يا نه

مدیر سایت

مدیر سایت

با سلام خدمت شما کاربر گرامی 

در ایران فقط 1/6 وجود داره 

رامین ایلخانی

سلام و عرض ادب سولی داشتم از خدمتتون نصاب کابینت ما از این دستگیره مدل h برای کابینت استقاده کرده و الان ۲تا از نصابای دیگه دیدن میگن این مدل hمختص کابینت نیست و برای کمد استفاده میشه فقط و اشتباه کردن برای درب کابینت نصب کردن محبت میفرمایید راهنمایی کنید

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام بله معمولا از دستگیره ی H برای کمد دیواری ریلی استفاده می شود.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه