دستگیره کمد ریلی مدل U
379500 موجود
توضیح محصول: <h4>دستگیره کمد ریلی مدل U</h4><p>درگذشته تلاش برای دستیابی به امکانات و رفاه خیلی مهم بوده و برای رسیدن به آن تلاشهای زیادی صورت گرفته، اما رفته رفته علاوه بر رفاه،  زیبایی پیرامون محیط زندگی نیز برای اکثر آدمها مهم و ضروری به نظر رسید. این اتفاق سبب گوناگونی محصولاتی با یک کاربرد خاص شد. مثل دستگیره که امروزه گوناگونی آن معرف سلیقه های متفاوت است. دستگیره مدل Uبر روی قسمت بالایی داخل کابینت و به صورت متری قرار می گیرد، مثلا" اگر عرض درب کابینت 45 سانتیمتر باشد به همین اندازه دستگیره برای داخل کابینت نیاز است. دستگیره مدل Uمکمل دستگیره مدل L است . مدل Uقسمت داخلی کابینت نصب می شود و دستگیره L بر روی درب کابینت نصب می شود. یعنی یک طرف دستگیره به طور کلی در بدنه کار نصب می شود و سمت دیگربه عنوان دستگیره برای گرفتن و کشیدن استفاده می شود.به صورت متری و در چند رنگ مختلف عرضه می شود،جنس این دستگیره نیز مرغوب، و از فلز آلومنیوم است که دوام خوبی دارد، خدمات پس از فروش نیز ازطرف این شرکت ایرانی پشتیبانی می شود. </p><p>این دستگیره یک محصول ایرانی است که حاصل تلاش و تجربه مهندسین و کارگران بومی کشور ایران است.</p><p> پیش از انتخاب دستگیره پیشنهاد می کنیم به قسمت<span style="color: rgb(41, 105, 176);"> <a href="http://www.familakala.com/archive/articles/all/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA" rel="nofollow" target="_blank"><strong>مقالات</strong></a></span> مراجعه کنید. نویسندگان ما اطلاعات بسیار دقیق و مفیدی را برای شما تالیف نموده اند. همچنین برای آگاهی از قیمت انواع مختلف دستگیره ها و مقایسه آن ها با هم می توانید از گزینه های موجود استفاده کنید.</p>
  • دستگیره کمد ریلی مدل  U
سایزبندی کالا: 420 سانتیمتر
شرایط گارانتی: دارد
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
379,500 تومان
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

دستگیره کمد ریلی مدل U

درگذشته تلاش برای دستیابی به امکانات و رفاه خیلی مهم بوده و برای رسیدن به آن تلاشهای زیادی صورت گرفته، اما رفته رفته علاوه بر رفاه،  زیبایی پیرامون محیط زندگی نیز برای اکثر آدمها مهم و ضروری به نظر رسید. این اتفاق سبب گوناگونی محصولاتی با یک کاربرد خاص شد. مثل دستگیره که امروزه گوناگونی آن معرف سلیقه های متفاوت است. دستگیره مدل Uبر روی قسمت بالایی داخل کابینت و به صورت متری قرار می گیرد، مثلا" اگر عرض درب کابینت 45 سانتیمتر باشد به همین اندازه دستگیره برای داخل کابینت نیاز است. دستگیره مدل Uمکمل دستگیره مدل L است . مدل Uقسمت داخلی کابینت نصب می شود و دستگیره L بر روی درب کابینت نصب می شود. یعنی یک طرف دستگیره به طور کلی در بدنه کار نصب می شود و سمت دیگربه عنوان دستگیره برای گرفتن و کشیدن استفاده می شود.به صورت متری و در چند رنگ مختلف عرضه می شود،جنس این دستگیره نیز مرغوب، و از فلز آلومنیوم است که دوام خوبی دارد، خدمات پس از فروش نیز ازطرف این شرکت ایرانی پشتیبانی می شود.

این دستگیره یک محصول ایرانی است که حاصل تلاش و تجربه مهندسین و کارگران بومی کشور ایران است.

 پیش از انتخاب دستگیره پیشنهاد می کنیم به قسمت مقالات مراجعه کنید. نویسندگان ما اطلاعات بسیار دقیق و مفیدی را برای شما تالیف نموده اند. همچنین برای آگاهی از قیمت انواع مختلف دستگیره ها و مقایسه آن ها با هم می توانید از گزینه های موجود استفاده کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات كلی
نقاط قوت انتخاب سایز به دلخواه
نقاط ضعف عدم تنوع در شکل ظاهری
نوع دستگیره ریلی
جنس زاماک
رنگ شامپاینی
تعداد سايز بندی 4 متر و 20 سانتیمتر
سايز هاِ ی سوراخ نصب

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

تصاویری که در دسته بندی دستگیره های ریلی برای شما به نمایش گذاشته ایم، برای نمایش در صفحه نمایشگر تهیه شده اند. بنابراین ابعاد نمایش در نمایشگر با ابعاد واقعی متفاوت است.می توانید با توجه به سایزهایی که بر روی تصویر دستگیره نمایش داده ایم به اندازه واقعی دستگیره پی ببرید.


دستگیره کمد ریلی مدل U

مزایا و معایب:

  • شکل ظاهری دستگیره
  • ریلی بودن آن
  • جنس مرغوب ایرانی
  • نصب آسان
  • به صورت متری عرضه شدن دستگیره

سوالات و نظرات

comment
آرمان غلامی

سلام. طریقه نصب دستگیره مدل u رو از کجا گیر بیارم

مدیر سایت

مدیر سایت

سلام معمولا این کار را شرکت های طراحی و دکوراسیون داخلی انجام می دهند

محمد

سلام. این دستگیره مدل U و L شاخه چند متری است؟

مدیر سایت

مدیر سایت

با سلام خدمت شما کاربر گرامی

اندازه این محصول 4 متر و 20 سانت می باشد.

محمد

رنگ استیل موجود دارید؟

مدیر سایت

مدیر سایت

با سلام خدمت شما کاربر گرامی

این محصول در رنگ های زیتونی و نقره ای موجود می باشد

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه