ریل غلتکی سفید 45 سانت
73800 موجود
توضیح محصول: <p>در میان یراق آلات کابینت، ریل‌های غلتکی جزو محصولاتی هستند که چندان در معرض دید نیستند ولی اگر کیفیت بالایی نداشته باشند، نمای ظاهری کابینت و کشوها را به هم ریخته و نامرتب نشان می‌­دهند. ریل غلتکی 45 سانت یکی از استانداردترین ابعاد ریل غلتکی است که برای کشوهای سبک با عمق متوسط، گزینه مناسبی است.</p><h2>ریل غلتکی سفید 45 سانت چه مشخصاتی دارد؟</h2><p>اجازه دهید قبل از معرفی ریل غلتکی 45 سانت، برایتان مختصری از انواع ریل­‌ها بگوییم. خوب است بدانید قبل از ورود ریل­ به بازار برای رفت و آمد کشو، در بخش پهلویی آن شیاری ایجاد می­‌کردند تا کشو قابل حرکت و باز و بسته شدن باشد. این شیارها به مرور زمان فرسوده شده و نه تنها کشو را لق می­‌کرد، بلکه باز و بسته شدن کشو را نیز مختل کرده و قابلیت تعویض هم نداشت.</p><p>با پیشرفت و تنوع تولید یراق آلات و تجهیزات جانبی، انواع متفاوتی از ریل‌­ها برای حرکت راحت ­تر کشوها طراحی شد و معضل تعمیر کشوها را تا حد زیادی حل کرد. انواع ریل‌­ها با جنس، طراحی و کارکرد متفاوت، کشوها و مصرف شان را بسیار تخصصی و حرفه ای تر کرد.</p><p>ریل های غلتکی برای نصب کشوهای سبک، ساده و با وزن کم استفاده می شود. اگر کشوهایی با استحکام بالا، حرکت روان و دارای ضامن اطمینان می­خواهید، باید استفاده از ریل­‌های ساچمه ای را در دستور کار خود قرار دهید. برای کشوهای با وزن سنگین تر از ریل های تاندم باکس استفاده می‌­شود که مجهز به سیستم ترمزدار و حرکت لمسی هستند.</p><h2>ویژگی­‌های ریل غلتکی سفید 45 سانت</h2><p>شاید ریل‌ غلتکی قدرت تحمل کشوهای سنگین را نداشته باشد، ولی استفاده از ریل غلتکی 45 سانت برای کشو میز تحریر یا میز تلویزیون انتخاب ایده‌­آلی است، چون این کشوها علاوه برسبک بودن نیاز به نصب ریل­‌های تخصصی با قیمت بالا را ندارند.</p><p>ریل غلتکی 45 سانت همان طور که ظاهر ساده ای دارد‌، فرآیند نصب آسانی هم دارد. عدم نیاز به ابزارآلات پیچیده برای نصب، مزیت دیگری برای این محصول است که تعویض آن را برای مصزف کننده امکان پذیر می­‌کند. قیمت مناسب هم از عوامل اصلی و پراهمیتی است که این یراق را در ردیف یراق آلات مصرفی پرفروش، قرارداده است.</p><h2>ریل غلتکی 45 سانت  چگونه نصب می‌شود؟</h2><p> اگر به ظاهر ریل غلتکی سفید دقت کنید، نوار فلزی نه چندان بلندی می­بینید که طول 45 و عرض 2 سانتیمتر دارد. ریل کشو و کمد 45 سانت، جنس فلزی داشته و چون با رنگ سفید آبکاری شده است در برابر زنگ زدگی مقاوم است. در انتهای هر نوار قرقره هایی تعبیه شده است که حرکت کشو را برای ورود و خروج به داخل یونیت ساده و روان می­‌کند. سوراخ‌­های تعبیه شده در این نوار، قابلیت تنظیم و تغییر محل اتصال نوار به بدنه را دارد. بهتر است هنگام نصب نوار مخصوص کشو آن را به زیر بدنه به جای پهلو پیچ کنید.</p><p>اگر قصد تعویض این یراق را دارید که فقط کافی است ریل را در محل سوراخ های قبلی پیچ کنید؛ ولی اگر برای بار اول می­‌خواهید ریل غلتکی سفید را نصب کنید، بهتر است به تراز بودن و فاصله موازی لبه یونیت با ریل غلتکی، دقت کافی داشته باشید. ضمن آن که اگر دو نوار را روبروی هم نصب نکنید، کشو شما صاف نبوده و نمای زیبایی نخواهد داشت.</p><p> و در نهایت لازم به توضیح است که خریداران ریل غلتکی 45 سانت بدانند این محصول ساخت کشور چین است که در <a href="https://familakala.com/" target="_blank" rel="nofollow">فروشگاه فامیلا کالا</a> در دسترس مصرف کنندگان عزیز قرار دارد. </p>
  • ریل غلتکی سفید 45 سانت

ریل غلتکی سفید 45 سانت از آن دسته یراق آلاتی است که با قدیمی شدن نه تنها از ارزش و اعتبارش کم نشده بلکه در ردیف ریل های پیشکسوت و پر مصرف قرار گرفته است. این ریل با ساختار فلزی محکم، حرکت نرم و بی صدایی دارد و از همه مهم‌تر قیمت مناسب این یراق است که هم چنان آن را در قله یراق آلات پرمصرف قرار داده است.

سایزبندی کالا: 45 سانت
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

در میان یراق آلات کابینت، ریل‌های غلتکی جزو محصولاتی هستند که چندان در معرض دید نیستند ولی اگر کیفیت بالایی نداشته باشند، نمای ظاهری کابینت و کشوها را به هم ریخته و نامرتب نشان می‌­دهند. ریل غلتکی 45 سانت یکی از استانداردترین ابعاد ریل غلتکی است که برای کشوهای سبک با عمق متوسط، گزینه مناسبی است.

ریل غلتکی سفید 45 سانت چه مشخصاتی دارد؟

اجازه دهید قبل از معرفی ریل غلتکی 45 سانت، برایتان مختصری از انواع ریل­‌ها بگوییم. خوب است بدانید قبل از ورود ریل­ به بازار برای رفت و آمد کشو، در بخش پهلویی آن شیاری ایجاد می­‌کردند تا کشو قابل حرکت و باز و بسته شدن باشد. این شیارها به مرور زمان فرسوده شده و نه تنها کشو را لق می­‌کرد، بلکه باز و بسته شدن کشو را نیز مختل کرده و قابلیت تعویض هم نداشت.

با پیشرفت و تنوع تولید یراق آلات و تجهیزات جانبی، انواع متفاوتی از ریل‌­ها برای حرکت راحت ­تر کشوها طراحی شد و معضل تعمیر کشوها را تا حد زیادی حل کرد. انواع ریل‌­ها با جنس، طراحی و کارکرد متفاوت، کشوها و مصرف شان را بسیار تخصصی و حرفه ای تر کرد.

ریل های غلتکی برای نصب کشوهای سبک، ساده و با وزن کم استفاده می شود. اگر کشوهایی با استحکام بالا، حرکت روان و دارای ضامن اطمینان می­خواهید، باید استفاده از ریل­‌های ساچمه ای را در دستور کار خود قرار دهید. برای کشوهای با وزن سنگین تر از ریل های تاندم باکس استفاده می‌­شود که مجهز به سیستم ترمزدار و حرکت لمسی هستند.

ویژگی­‌های ریل غلتکی سفید 45 سانت

شاید ریل‌ غلتکی قدرت تحمل کشوهای سنگین را نداشته باشد، ولی استفاده از ریل غلتکی 45 سانت برای کشو میز تحریر یا میز تلویزیون انتخاب ایده‌­آلی است، چون این کشوها علاوه برسبک بودن نیاز به نصب ریل­‌های تخصصی با قیمت بالا را ندارند.

ریل غلتکی 45 سانت همان طور که ظاهر ساده ای دارد‌، فرآیند نصب آسانی هم دارد. عدم نیاز به ابزارآلات پیچیده برای نصب، مزیت دیگری برای این محصول است که تعویض آن را برای مصزف کننده امکان پذیر می­‌کند. قیمت مناسب هم از عوامل اصلی و پراهمیتی است که این یراق را در ردیف یراق آلات مصرفی پرفروش، قرارداده است.

ریل غلتکی 45 سانت  چگونه نصب می‌شود؟

 اگر به ظاهر ریل غلتکی سفید دقت کنید، نوار فلزی نه چندان بلندی می­بینید که طول 45 و عرض 2 سانتیمتر دارد. ریل کشو و کمد 45 سانت، جنس فلزی داشته و چون با رنگ سفید آبکاری شده است در برابر زنگ زدگی مقاوم است. در انتهای هر نوار قرقره هایی تعبیه شده است که حرکت کشو را برای ورود و خروج به داخل یونیت ساده و روان می­‌کند. سوراخ‌­های تعبیه شده در این نوار، قابلیت تنظیم و تغییر محل اتصال نوار به بدنه را دارد. بهتر است هنگام نصب نوار مخصوص کشو آن را به زیر بدنه به جای پهلو پیچ کنید.

اگر قصد تعویض این یراق را دارید که فقط کافی است ریل را در محل سوراخ های قبلی پیچ کنید؛ ولی اگر برای بار اول می­‌خواهید ریل غلتکی سفید را نصب کنید، بهتر است به تراز بودن و فاصله موازی لبه یونیت با ریل غلتکی، دقت کافی داشته باشید. ضمن آن که اگر دو نوار را روبروی هم نصب نکنید، کشو شما صاف نبوده و نمای زیبایی نخواهد داشت.

 و در نهایت لازم به توضیح است که خریداران ریل غلتکی 45 سانت بدانند این محصول ساخت کشور چین است که در فروشگاه فامیلا کالا در دسترس مصرف کنندگان عزیز قرار دارد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا ریل غلتکی سفید 45 سانت
شرکت سازنده شرکت های خارجی
ساخت چین
نوع ریل غلتکی
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد ریل در حالت بسته 45 سانتیمتر
ابعاد ریل در حالت باز -
عرض ریل 2 سانتیمتر
جنس فلز
رنگ سفید
کاربرد کشو
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

ریل غلتکی 45 سانت را به سهولت می توان نصب کرد. ابتدا مکان قرار گیری ریل بر روی کشو و بدنه ی کابینت یا کمد را علامت گذاری کنید سپس با استفاده از چند پیچ آن را اتصال دهید.Image title

این ریل غلتکی دارای قیمتی ارزان نسبت به سایر مدل های موجود در بازار است. پس با صرف هزینه ای اندک می توان کشو مورد نظر را باز و بسته کرد.Image title

ریل غلتکی 45 سانت را در موارد فراوانی از جمله کشو کابینت آشپزخانه، کشو کمد دیواری، کشو میز مطالعه، کشو میز تلوزیون می توان به کار برد.

در تصویر زیر ابعاد این ریل غلتکی نشان داده شده است. طول ریل 45 سانتی متر و عرض آن 2 سانتی متر است. این اندازه ها راهنمای خرید ریل کشو برای انتخاب سایز مناسب هستند.    

راهنمای خرید ریل غلتکی سفید 45 سانت در فروشگاه فامیلاکالا



مزایا و معایب:

از معایب این ریل میتوان  به ضعف در تحمل وزن بالا  اشاره کرد.

سوالات و نظرات

comment
مجتبی حیدری

سلام ایا میشود غلتک ریل غلتکی را عوض کرد ؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام خیر متاسفانه امکان تعویض غلتک ریل وجود ندارد.

حسینی

سلام با هر سفارش 2 جفت ارسال میشه ؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام هر سفارش شامل 2 عدد ریل (یک جفت) مناسب نصب بر روی کشو است.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه