مرتب سازی بر اساس:
ارزانترین

آشپزخانه قلب خانه است و دیزاین و طراحی آن در زیباتر شدن محیط زندگی ما تاثیر بسیاری دارد. این فضا با توجه به متراژ، نور، رنگ و نقشه کابینت ها به شکل های گوناگونی طراحی می‌شود. اما اپن یا کانتر قسمتی از آن است که هر چند تغییرات زیادی در طول این سالها داشته است اما تقریباً نوعی از آن در هر خانه‌ای به چشم می‌خورد. بنابراین بسیاری از خود می‌پرسند که تجهیزات روی اپن آشپزخانه چی بذارم؟ میله بار روی اپن چیست و قیمت میله بار اپن آشپزخانه چقدر است؟ ما در این مقاله از فامیلاکالا به تمامی این سوالها پاسخ می‌دهیم. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

کدام محصولات از جمله تجهیزات روی اپن آشپزخانه هستند؟ 

همانطور که می‌دانید تجهیزات روی اپن ایرانی و خارجی از جمله تجهیزات و محصولات بسیار زیبا هستند که برای تکمیل دکوراسیون آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات گاهی جنبه تزئینی دارند و گاهی نیز برای پاسخ به یک نیاز خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه به معرفی برخی از انواع تجهیزات روی اپن ام دی اف خواهیم پرداخت.

  • جاشمعی 

یکی از پر کاربردترین تجهیزات روی اپن جا شمعی است. جا شمعی یکی از وسایلی است که در اغلب اوقات برای چیدمان فضاهای مختلف منزل به کار برده می‌شود. زیبایی که جا شمعی به همراه شمع های درون آن به محیط می‌دهد، بی‌نظیر است. استفاده از این محصول همچنین موجب ایجاد یک فضای آرامش بخش می‌شود. از این رو جا شمعی ها دارای تنوع بسیاری هستند و در طرح، رنگ و مدلهای بسیاری به بازار عرضه می‌شوند.

  • جا گیلاسی 

یکی دیگر از تجهیزات روی اپن جا گیلاسی است. این محصول امروزه از محبوبیت بسیاری برخوردار است. جا گیلاسی روی اپن دارای تنوعی بسیاری بوده و در طرح ها، رنگ ها و مدلهای بسیاری توسط برندهای متعددی تولید و به بازار عرضه می‌شود. این سبدها تاثیر به سزایی در زیبایی محیط آشپزخانه می‌گذارند. همانطور که اشاره کردیم طراحی و دکوراسیون آشپزخانه نیاز به دقت بسیاری دارد. از این رو می‌توانیم برای زیبایی هر چه بیشتر از تجهیزات روی اپن جا جامی و یا تجهیزات روی اپن جا بطری به منظور ایجاد فضایی بهتر استفاده کرد. چرا که بطری‌های تزئینی، لیوان و ظرف های گران قیمت برای تزئین آشپزخانه یک انتخاب هوشمندانه هستند. اما توجه داشته باشید که این تجهیزات روی اپن جای جام و بطری همان اندازه که موجب زیبایی محیط می‌شوند، اگر در مکان مناسبی قرار نگیرند، محیط را شلوغ و بی نظم نشان می‌دهند. بر همین اساس برای نصب این تجهیزات باید دقت لازم را به کار بگیرید.

شاید جالب باشد که بدانید نصب جا جامی روی اپن نیازمند یک لوله استیل نگهدارنده است که بسته به نوع و مدل آن می‌تواند قطرهای متفاوتی داشته باشد. به همین خاطر برندهای بسیاری هستند که برای نصب سریع تر این محصول لوله های نگهدارنده استیل را به بازار عرضه می‌کنند.

  • جای بار 

از جمله دیگر تجهیزات روی اپن جای بار است که برای نصب بر روی اپن بسیار مناسب است. سبد بار اپن در صورتی که به درستی طراحی شده باشد می‌تواند محیط بسیار جذابی را در آشپزخانه شما ایجاد کند.

  • میله بار روی اپن

میله بار روی اپن نیز محصول دیگری است که در این دسته بندی قرار می‌گیرد. تزئین میله اپن آشپزخانه اولین چیزی است که باید به آن توجه داشته باشید چرا که نیازمند طراحی خاصی است. البته هر میله بار به نوعی دارای طراحی منحصر به فرد خود است با این حال تزیین میله بار اپن آشپزخانه نیز حائز اهمیت است. این محصول یک سبد چند منظوره به حساب می‌آید که شما می‌توانید آن را با میوه، بطری، لیوان و غیره و با توجه به سليقه خود تزئین کنید. ناگفته نماند که قیمت میله بار اپن آشپزخانه نیز با توجه به ابعاد، جنس و برند محصول متفاوت است.

  • صندلی اپن 

هر چند که صندلی دقیقاً روی اپن قرار نمی‌گیرد اما به کاربردی کردن محیط آن کمک می‌کند. از این رو یکی از مهمترین ارکان دکوراسیون آشپزخانه به حساب می‌آید. بر همین اساس شما می‌توانید با استفاده از صندلی اپن و به کارگیری خلاقیت خود، ایده های جدیدی را برای طراحی محیط اپن اجرایی کنید.

بررسی انواع مدل اپن و تجهیزات مربوط به آنها 

حال که با انواع تجهیزات اپن آشپزخانه از جمله میله بار روی اپن آشنا شدید، بد نیست طراحی های متفاوت اپن‌ها را نیز بشناسید. چرا که هر اپنی تجهیزات روی اپن مربوط به خود را دارد و باید به شکل متفاوتی تزئین و مجهز شود. از این رو در ادامه به بررسی انواع مدل اپن و تجهیزات کابینت و اپنی مربوط به آنها می‌پردازیم.

اپن جزیره ای و تجهیزات روی اپن جزیره ای

این مدل از اپن، بسیار محبوب و کاربردی است و دلیل آن شناور بودن و قابلیت تطبیق جزیره با انواع دکوراسیون است. البته از اپن جزیره ای به عنوان محیطی برای سرو غذا و پذیرایی نیز می‌توان استفاده کرد. از سوی دیگر وسایل بسیاری هستند که برای تزئین جزیره استفاده می‌شوند. به عنوان مثال تجهیزات روی اپن بافت با طرح ها و رنگ های متنوع و تجهیزات روی اپن چوبی مانند مجسمه ها که می‌توانند به صورت ترئینی یا کاربردی روی اپن قرار بگیرند، از جمله این محصولات هستند.

اپن پارتیشن و تجهیزات روی اپن پارتیشن

انتخاب اپن پارتیشن یک مسئله کاملاً سلیقه ای است با این حال این سبک از اپن نیز طرفداران بسیاری دارد. برای اینکه به طور کلی محیط آشپزخانه و اپن از خانه جدا نشود، می‌توان از مدل های شیشه ای پارتیشن نیز استفاده کرد. استفاده وسایلی بسیاری بر روی اپن پارتیشن می‌تواند به زیبایی آن بیفزاید. به عنوان مثال تجهیزات روی اپن پته که طرح بسیار زیبا و اصیلی دارند بسته به سبک دکوراسیون، قابل استفاده بر روی این نوع اپن هستند. همچنین تجهیزات روی اپن حصیری و تجهیزات روی اپن پارچه ای نیز از جمله دیگر محصولات قابل استفاده در این فضا به شمار می‌روند.

اپن باکس و تجهیزات روی اپن باکس 

استفاده از باکس و انواع شلف یکی از جدیدترین سبک های طراحی اپن است. با این حال تجهیزات روی اپن جدید بسیاری وجود دارند که برای این سبک از طراحی اپن قابل استفاده هستند. یکی از جذابترین نوع تجهیزات روی اپن پریز توکار است که برای سبک اپن باکس بسیار کاربردی است. همانطور که می‌دانید طراحی پریزهای توکار به صورتی است که این محصولات در باکس یا کابینت ها به صورت مخفی قرار می‌گیرند. از این رو هرگاه که نیاز به این پریزها باشد، می‌توانید آنها را از جعبه یا آسانسور خود بیرون کشیده و استفاده کنید.

اپن تا‌شو و تجهیزات روی اپن تاشو 

همانطور که از اسم آن مشخص است اپن تاشو قابلیت جمع شدن را دارد و شما هر گاه که به آن نیاز نداشته باشید، می‌توانید آن را تا کرده و در محیطی از کابینت خود قرار دهید. از آنجایی که این اپن حالت جمع شوندگی دارد بدیهی است که باید از بهترین نوع یراق آلات کابینت در آن استفاده شود. این امر کمک می‌کند تا طول عمر اپن افزایش پیدا کند. اما همین حالت تاشوندگی آن، مانع از قرار دادن تجهیزات روی اپن بر روی این فضا می‌شود و شاید تنها بتوان از برخی از مدلهای پریزهای توکار در این فضا بهره گرفت.

خرید اینترنتی انواع تجهیزات روی اپن از فامیلاکالا

در این مطلب به بررسی انواع اپن و تجهیزات مربوط به آن پرداختیم. همانطور که دیدید تنوع این محصولات به قدری بالا است که نمی‌توان جرئیات دقیقی را از قیمت انها ارائه کرد. چرا به طور مثال قیمت میله بار اپن آشپزخانه همانند سبدهای سوپر مارکت به عوامل بسیاری از جمله طرح، رنگ، کاربرد، جنس و مدل وابسته است. با این حال اگر تمایل دارید تا در کوتاهترین زمان نگاهی به مدلهای متنوع تجهیزات روی اپن بیندازید و از قیمت میله بار روی اپن و سایر محصولات این دسته بندی مطلع شوید، تنها کافی است تا همین حالا به فروشگاه اینترنتی فامیلاکالا مراجعه نمایید. شما در فامیلاکالا می‌توانید انواع تجهیزات کابینت، تجهیزات روی اپن، یراق آلات کابینت و هر چیز دیگری که نیاز دارید را با بهترین قیمت تهیه کرده و خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سوالات متداول تجهیزات روی اپن

لوله نگهدارنده روی اپن را در چه جایی از آن باید نصب کرد؟
لوله نگهدارنده روی اپن را به شکل عمودی در بین صفحه پیشخوان کابینت و سقف بالای آن نصب می‌کنند.

در چه مواردی از لوله نگهدارنده روی اپن استفاده می‌شود؟
معمولاً از لوله‌های نگهدارنده برای نصب تجهیزاتی مثل جا بطری‌ها، جا گیلاسی‌ها، جا لیوانی‌ها و جا میوه‌ای‌های مفتولی استفاده می‌شود.

در چه قسمت‌هایی باید پایه و درپوش‌های روی اپن را نصب کرد؟
پایه و درپوش‌های روی اپن معمولاً در ابتدا و انتهای لوله‌های نگهدارنده قرار داده می‌شوند.

نصب پایه و درپوش اپن چه تأثیری بر عملکرد لوله نگهدارنده دارد؟
نصب پایه و درپوش اپن باعث چفت شدن سبد‌ها با لوله نگهدارنده می‌شود و از افتادن آنها جلوگیری می‌کند.

چند مدل جا بطری روی اپن در بازار وجود دارد؟
به طور کلی جا بطری‌های روی اپن دارای سه نوع گرد، مستطیل و مربع هستند.

بیشتر کمتر
تماس مستقیم