سبد ثابت و آویز كابینت بهينه (27 محصول)

مرتب سازی بر اساس:
ارزانترین

انواع سبد ثابت و آویز کابینت نظیر آبچکان های داخل کابینتی، جا قاشقی ها، جا دستمالی های آویز و حتی انواع آبچکان رومیزی از جمله محصولاتی هستند که در دسته تجهیزات کابینت طبقه بندی می‌شوند. محصولاتی که بسته به نوع کاربرد خود از مواد اولیه گوناگونی ساخته می‌شوند با این وجود به عنوان یک سبد قابل شستشو اغلب در برابر آب مقاوم هستند. جالب است بدانید که فامیلاکالا این محصولات را در دسته بندی های مختلف به مشتریان ارائه می‎‌کند که برای آشنایی با آنها می‌توانید ادامه این متن را بخوانید.

آشنایی با انواع آبچکان کابینت 

آبچکان ها به عنوان یکی از پر فروش ترین محصولات در دسته بندی تجهیزات کابینت در سه نوع مختلف به بازار عرضه می‌شوند. دسته اول، آبچکان های داخل کابینتی هستند که داخل فضای کابینت و بالای سینک ظرفشویی نصب می‌شوند و خود به دو نوع یک طبقه و دو طبقه تقسیم بندی می‌شوند. دسته دوم یعنی آبچکان های رومیزی، سبدهای شیارداری هستند که در ابعاد کوچک طراحی می‌شوند و روی کابینت یا جزیره، در کنار سینک ظرفشویی قرار می‌گیرند.

نوع سوم از این محصولات یا همان آبچکان های آویز، با یک میله به دیوار متصل می‌شوند. این محصولات که در انواع مختلف دو و سه طبقه به بازار عرضه می‌شوند در هر طبقه دارای یک سینی پلاستیکی هستند که از چکیدن آب ظروف طبقات بالایی به روی ظروف طبقات پایینی جلوگیری می‌کند. این محصولات بیشتر در آشپزخانه هایی که با محدودیت فضا مواجه هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فروش اینترنتی انواع سبدهای آویز در فامیلاکالا

بر خلاف تجهیزات ریلی و کشویی، در سبدهای آویز از هیچ نوع مکانیزم خاصی استفاده نشده است. این دسته از محصولات در دسته بندی سبد ثابت و آویز کابینت، در حقیقت یک سبد مفتولی شکل ساده هستند که بسته به نوع طراحی می‌توانند کاربردهای گوناگونی داشته باشند.

مثلاً برخی از این سبدها جا ادویه های داخل کابینتی هستند و جا حوله ای، سبد آویز حمام، جا ادویه و جا کفگیر آویز و مواردی از این دست نیز در این دسته بندی قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است این محصولات به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی فامیلاکالا و به صورت آنلاین قابل سفارش هستند.

قیمت مناسب انواع سبد ثابت و آویز کابینت در فامیلاکالا

برای خرید انواع سبد ثابت و آویز کابینت با قیمت مناسب، تنها کافی است تا کالای مورد نظر خود را از دسته بندی مربوطه انتخاب نموده و ویژگی های آن را با سایر محصولات مشابه مقایسه کنید. فراموش نکنید که این کالاها، تولیدات برندهای مختلف و معتبر ایرانی و خارجی نظیر بهینه هستند که هر یک از بازه نرخی متفاوتی برخوردار هستند.

با این حال خبر خوب اینجا است که تنوع این محصولات به قدری بالا است که شما می‌توانید در کوتاهترین زمان، کالای مورد نیاز خود از این فروشگاه را با قیمت مناسب خریداری کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل خود دریافت نمایید.

بیشتر کمتر
تماس مستقیم