مرتب سازی بر اساس:
ارزانترین

امروزه تولیدکنندگان لوازم و اکسسوری های کابینت به ‌طور مداوم در حال‌ توسعه وسایل و تجهیزات کابینت نظیر سبدهای سوپرمارکت و انواع مختلف سوپری کابینت زمینی نظیر سوپری کابینت زمینی استیل و غیره هستند. آنها همچنین تلاش می‌کنند بهترین قیمت سوپری کابینت زمینی را به مشتریان خود ارائه دهند. اما چرا؟

آپارتمان‌های کنونی غالباً دارای آشپزخانه‌های کوچک به همراه طیف گسترده‌ای از ظروف و لوازم‌ خانگی هستند. با این ‌حال آشپزخانه یکی از معدود محیط‌های موجود در خانه است که باید در آن ‌واحد، چندین عامل نظیر راحتی، وحدت سبک، طراحی ارگونومی و نظم را در آن ترکیب کرد. از سوی دیگر برای اینکه کار آشپز یا خانم خانه‌دار راحت‌تر شود، او باید برای نظافت و همچنین تهیه و طبخ غذا تعداد زیادی ظروف آشپزخانه، لوازم الکترونیکی و لوازم‌ خانگی و مواد شوینده را در محیط آشپزخانه خود داشته باشد‌. از این رو برای اینکه دسترسی به وسایل ضروری و مورد نیاز او آسان باشد و آشپزخانه بهم ‌ریخته به نظر نرسد، توصیه می‌شود همه این لوازم را باید با استفاده از انواع مختلف قفسه و سبدهای سوپرمارکت ریلی کابینت مرتب، منظم و پنهان کند.

همه اینها باعث شده است تا تولیدکنندگان تلاش کنند تا زندگی زنان خانه‌دار را آسان‌تر کرده و به انها در صرفه جویی در زمان کمک کنند. فامیلاکالا نیز به‌ عنوان یک فروشگاه اینترنتی و معتبر ایرانی، طیف گسترده‌ای از تجهیزات کابینت و قفسه و سبد سوپری کابینت زمینی آشپزخانه نظیر ریلی کابینت، آب‌چکان، سوپری کابینت سیب‌زمینی و پیاز، سوپری کابینت زمینی ام دی اف و سبد ريلي سوپرماركت كابينت را به مشتریان خود ارائه می‌کند. این محصولات که با ذکر قیمت سوپری کابینت زمینی و مشخصات آن‌ها به مشتریان عرضه می‌شوند، انواع سوپری کابینت زمینی ارزان، قفسه و سبد سوپرمارکت آشپزخانه و نظم‌دهنده پیاز و سیب‌زمینی را در برمی‌گیرند. پس اگر هنوز پاسخ مناسبی برای سوالِ سوپری کابینت زمینی از کجا بخرم؟ پیدا نکرده‌اید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

سبد سوپری زمینی یا ریل کف چیست؟

سبد سوپرمارکت ریلی یا زمینی یکی از تجهیزات مهم و توکار کابینت است که با داشتن ارتفاع حداکثری ۲۲۰ سبب در دسترس بودن وسایل می‌شود و همچنین امکان نظم دهی به آنها تا عمق زیاد را به شما می‌دهد. همان‌طور که از اسم این سبد مشخص است، ریل یا مکانیسم باز شدن این مدل مانند سبد سوپر ریل پهلو در قسمت انتهایی یا زیرین قفسه قرار دارد که این امر سبب ایجاد فضای مناسب جهت چیدمان وسایل آشپزخانه و انواع اجناس می‌شود. قابلیت نصب به کف کابینت با عمق 42 تا ۹۰ سانتی‌متری و دسترسی آسان به وسایل با توجه به مکانیسم عملکرد ریلی،از دیگر مزایایی است که این سبد برای شما فراهم می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های سوپری کابینت زمینی ریلی می‌توان به تنوع در ابعاد، شکل، طبقه، قابلیت ریل مجزا در هر طبقه و استحکام بالای آن اشاره کرد. همچنین پوشش رنگ‌کاری و آب‌کاری درجه ‌یک به‌ منظور جلوگیری از پوسته‌ پوسته شدن و خوردگی و همچنین امکان نصب و کاربری آسان هم از جمله سایر ویژگی‌های این محصول است.

تقسیم ‌بندی انواع مدل‌های سبد سوپرماركت زمینی

رهایی از شلوغی‌ها و داشتن آشپزخانه‌ای مرتب، کار چندان سختی نیست. شما تنها با استفاده از چندین سبد نظم ‌دهنده ریلی می‌توانید فضای آشپزخانه خود را بهینه کنید و در نهایت فضایی را که به ‌شدت به آن نیاز دارید، داشته باشید‌. از این رو سبدهای ریلی به علت ظاهر و مکانیسم عملکردی فوق ‌العاده‌شان به‌ عنوان یکی از کاربردی تربن سبدهای توکار آشپزخانه به شمار می‌روند.

در حالت کلی سبدهای ریلی را می‌توان بر اساس عواملی چون شکل، تعداد طبقه، جنس و معیارهایی که در ادامه بیان می‌کنیم، تقسیم بندی کرد:

  •  نوع ریل: سوپری کابینت زمینی می‌تواند دارای ریل ساچمه‌ای، دو قلو و یا تاندوم باشد.

  • ابعاد: سبدهای زمینی ریلی دارای ابعاد ارتفاعی ۱۱۰ تا ۲۲۰ سانتی‌متری و عرضی ۳۰ تا ۶۵ سانتی‌متری هستند.

خرید آنلاین سبدهای توکار کابینتی زمینی از بهترین برندها در فامیلاکالا

در ایران برندهای متنوعی از سوپری کابینت زمینی نظیر فراسازان، آدلان، مینی هوپر و غیره موجود است. این نوع سبدها، به ویژه سبدهای سوپری کابینت زمینی استیل، به علت نظم دهی فوق ‌العاده و همچنین امکان مرتب ‌سازی سیب‌ زمینی و پیاز به ‌عنوان صیفی‌جات پر مصرف در هر خانه‌ای، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته‌اند. در این میان فامیلاکالا به ‌عنوان یک فروشگاه آنلاین و با سابقه، طیف گسترده و متنوعی از سبدهای ریلی و زمینی نظیر سبدهای سوپرمارکت آدلان، یونیت و غیره را با ذکر تمامی مشخصات و جزئیات آنها نظیر قیمت سوپری کابینت زمینی، جنس، ابعاد، شکل، تعداد طبقه، برند تولیدکننده و غیره به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از این رو کاربران می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه، به ‌صورت آنلاین و در مدت ‌زمان کوتاهی از تمام جزئیات و ویژگی‌های منحصر به ‌فرد محصولات دلخواهشان مطلع شده و تنها با گذشت چند مرحله، آن را سفارش داده و درب منزل خود در سراسر کشور تحویل بگیرند.

سوالات متداول سبد سوپر ریل کف

سبد ریل کف از چه جنسی ساخته شده است؟
این سبد‌ها از فلز آبکاری شده ساخته‌ شده‌اند که سطح آن به‌ وسیله رنگ الکترواستاتیک، رنگ ‌شده است.

استفاده از سبد‌های ریل کف چه مزایایی دارد؟
مقاومت در برابر دما، رطوبت و وزن زیاد از جمله مزیت‌هایی است که می‌توان برای این سبد‌ها برشمرد.

ارتفاع این سبد‌های ریل کف چقدر است؟
معمولاً ارتفاع این محصولات به این شرح است: سبد کف توری با ارتفاع ۲۰ سانتی‌متر، سبد دو طبقه با ارتفاع ۸۵-۶۵ سانتی‌متر و سبد ۶ طبقه با ارتفاع ۲۲۰-۲۰۰ سانتی‌متری.

سبدهای ریل کف از چه نظر با سبد‌های سوپر یخچالی تفاوت دارند؟
تفاوت این دو نوع سبد‌ در مواردی نظیر عرض و ارتفاع، تعداد طبقات و طریقه نصب آنها به کابینت است.

چه نوع کابینت‌هایی برای نصب سبد‌های ریل کف مناسب هستند؟
به علت ارتفاع کم این سبد‌ها، بهتر است که کابینت‌های کم ارتفاع را برای نصب این محصولات انتخاب کنید.

بیشتر کمتر
تماس مستقیم