مرتب سازی بر اساس:
ارزانترین

در یک آشپزخانه کوچک، مهم است که تمام فضای کاری و قابل ‌استفاده موجود در آشپزخانه را در نظر بگیرید و از آن به‌ طور بهینه استفاده کنید. بنابراین استفاده از انواع مختلف سوپری وسط کابینت به ‌منظور ذخیره‌سازی و نظم دهی به وسایل موجود در آشپزخانه در کنار حفظ زیبایی دکوراسیون آن گزینه‌ای است که بهتر است به آن توجه کنید. سبدهای ذخیره‌سازی سوپری وسط کابینت آشپزخانه عموماً دارای جنس، ابعاد و نحوه عملکرد متفاوت هستند. البته این امر کار شما را در انتخاب مدل دلخواهتان و همچنین هماهنگی آن با دکوراسیون و ابعاد کابینتتان آسانتر می‌کند. چرا که این امکان را دارید تا فضای ذخیره‌سازی کابینت‌های آشپزخانه را با استفاده از انواع سبدهای کشویی، سوپری وسط کابینت ام دی اف، ممبران و های گلس افزایش دهید. فراموش نکنید که این سبدها کاربردهای گوناگونی دارند و شما را در سامان‌دهی انواع بطری‌های چاشنی و قوطی‌ها، چنگال‌ها، ظروف و موارد دیگری که در آشپزخانه به آن نیاز دارید، یاری می‌کنند.

در همین راستا فامیلاکالا به‌ عنوان یک فروشگاه اینترنتی آنلاین و با سابقه و به ‌منظور راحتی شما از جستجو و بازار گردی‌های سرسام‌آور، طیفی گسترده از تجهیزات درون کابینتی نظیر سبدهای سوپرمارکت، سوپر يخچالي کابینت و قفسه داخل كابينت آشپزخانه را با ذکر تمام ویژگی‌ها به مشتریان خود ارائه می‌کند. از این رو شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه اطلاعات لازم در خصوص جنس، رنگ و ابعاد انواع سوپری وسط کابینت آشپزخانه را کسب نمایید و همچنین به پاسخ درست سوالاتی نظیر سوپری وسط کابینت از کجا بخرم؟ یا در سوپری وسط کابینت چی بزارم؟ دست یابید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

سوپری وسط کابینت چیست؟

سبد سوپری وسط کابینت یا سبد یخچالی یکی دیگر از یراق‌آلات و تجهیزات کابینت است که به علت داشتن فضا و تقسیم‌بندی‌های مختلف و مجزا به شما امکان مرتب کردن، چیدمان و همچنین نظم دهی به وسایل موجود در آشپزخانه را می‌دهد.

سبدهای وسط یکی از پر کاربردترین و پر فروش‌ترین سبدهای توکار کابینتی به علت داشتن بیشترین سبد و همچنین بافت زهکشی یا توری مانند خود هستند. ناگفته نماند سبدهای وسط یا سبد سوپری یخچال روی‌ هم ‌رفته برای نگهداری انواع مختلف شوینده، ادویه، ظروف و غیره در کابینت آشپزخانه یا انباری مناسب هستند.

تقسیم‌ بندی انواع مدل‌های سبد سوپرماركت وسطی كابينت

در فرآیند چیدمان آشپزخانه، عناصر داخلی و تجهیزات سامان‌دهی باید با توجه به معیارها و ویژگی‌های خاصی نظیر کاربردی بودن، ابعاد و اندازه کابینت‌ها انتخاب شوند. از همین رو طیف گسترده‌ای از سبدهای سوپری وسط کابینت از نظر طراحی، ابعاد، هزینه و سایر پارامترها در بازار موجودند که هر کدام به ‌منظور هدف و عملکرد خاصی طراحی و تولید شده‌اند.

در حالت کلی سبدهای ریل از وسط را بر اساس ابعاد، شکل، جنس و عوامل زیر تقسیم بندی می‌شوند:

  • تعداد طبقه: سبدهای یخچالی می‌توانند از یک تا شش طبقه مجزا با تقسیم ‌بندی‌های افقی مجزا در هر طبقه را داشته باشند.

  • مکانیسم باز و بسته شدن: سبدهای وسط توکار کابینت عموماً دارای مکانیزم عملکردی کشویی، ریلی و یا ثابت هستند.

آشنایی با محبوب‌ترین مدل‌های سوپرماركت كابينت

مزیت بزرگ انواع مختلف سبدهای سوپری وسط کابینت آشپزخانه فولادی و استیل، متمرکز بودن بر روی عملکرد سامان‌دهی است. چرا که این یراق‌آلات و تجهیزات به شما امکان می‌دهند تا ظروف، ادویه و لوازم جانبی آشپزخانه خود را به‌ خوبی سامان‌دهی کنید و همچنین به ‌سرعت آنچه را که به دنبال آن هستید، بیابید.

سبد و قفسه‌های سوپری وسط کابینت استیل به لطف بسته شدن نرم و اسلایدهای استخراج جزئی، نگهداری ظروف و وسایل را راحت‌تر می‌کنند. این محصولات به خاطر داشتن مکانیسم باز و بسته شدن به قاب خروجی اجازه می‌دهند به ‌آرامی و بی‌صدا باز و بسته شود تا از ایجاد هرگونه ضربه جلوگیری کند. از سوی دیگر دهانه باز جلوی سبدهای وسطی و محل قرارگیری‌شان، به شما امکان قرار دادن و یا همچنین برداشتن لوازم دلخواه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌دهد. از جمله دیگر دلایل محبوبیت این محصولات این است که آنها، سبک، آسان برای استفاده، کاربردی و بسیار شیک هستند.

خرید آنلاین سبد سوپری وسط از بهترین برندها در فامیلاکالا

سبدهای سوپری وسط کابینت به دلیل استحکام و کاربردی بودنشان مورد توجه قرار می‌گیرند. آنها تا حد امکان در فضا صرفه‌جویی می‌کنند و بنابراین فضای ذخیره‌سازی را در آشپزخانه شما بهینه می‌کنند. در بازار ایران طیف گسترده‌ای از برندهای تولیدکننده سبدهای سوپری وسط کابینت آشپزخانه نظیر سبدهای سوپرمارکت آدلان، يوني هوپر، آرنا و یونیت را با تنوع در ظاهر و جنس از جمله سوپری وسط کابینت ام دی اف به بازار عرضه می‌کنند.

در این میان فامیلاکالا نیز به ‌عنوان یک فروشگاه اینترنتی و آنلاین معتبر، طیف گسترده و متنوعی از تجهیزات، یراق‌آلات و اکسسوری های کمد و کابینت از قبیل سبدهای ریلی، سوپری وسط کابینت برای آشپزخانه، تاشو و غیره را با ذکر تمامی مشخصات و جزئیات از قبیل تعداد طبقه، جنس و مکانیسم عملکرد به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از این رو شما می‌توانید با مراجعه آسان به این فروشگاه با سابقه، علاوه بر کسب آگاهی در زمینه انواع سبد و ویژگی‌های آنها، در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول دلخواهتان را سفارش داده و آن را با گذشت زمان کوتاهی پس از خرید، درب منزلتان در سراسر کشور تحویل بگیرید.

سوالات متداول سبد سوپر ریل وسط

آیا می‌توان سبد‌های ریل وسط را به درب کابینت متصل کرد؟
بله و قابلیت اتصال سبد‌های ریل وسط به درب کابینت، باعث می‌شود تا این سبد‌ها به هنگام باز و بسته کردن درب، در دسترس شما قرار بگیرند.

چگونه می‌توان تعادل سبد‌های سوپر ریل وسط را حفظ کرد؟
برای حفظ تعادل این سبد‌ها باید آنها را به کف و سقف کابینت وصل کرد تا در زمان استفاده واژگون و یا وارونه نشوند.

آیا می‌توان فاصله میان سبد‌های ریل وسط را تغییر داد؟
بله، قابلیت تغییر ارتفاع سبد‌ها در برخی از مدل‌های ریل وسط وجود دارد و این کار موجب می‌شود تا شما بتوانید محصولاتی با ابعاد مختلف را در انها قرار بدهید.

از چه نوع پوششی برای کف سبد‌های ریل وسط استفاده می‌شود؟
غالباً کف‌پوش‌های کابینتی به ‌عنوان پوشش قابل استفاده در سوپر سبد‌های ریل وسط در نظر گرفته می‌شوند.

چگونه باید کابینت را با وجود سبد‌های سوپر ریل وسط تمیز کرد؟
قابلیت جدا شدن سبد‌ها از چهارچوب، این امکان را به شما می‌دهد تا به ‌راحتی بتوانید کف و اطراف کابینت خود را تمیز کنید.

بیشتر کمتر
تماس مستقیم