مرتب سازی بر اساس:
ارزانترین

با افزایش تقاضای برای مسکن در شهرهای بزرگ، ساخت آپارتمان‌های کوچک با فضای کم افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل بسیاری از افراد نمی‌توانند تمامی لوازم منزل خود را در جای مناسب آن قرار دهند. این یک معضل بزرگ برای خانم‌های خانه‌دار است. زیرا باعث بهم ریختگی آشپزخانه آن‌ها و سخت پیدا کردن لوازم مورد نیازشان شده است. مواردی از این دست موجب شد تا ایده استفاده از سوپری ایستاده کابینت یا سبد سوپری یخچالی در آشپزخانه ها شکل بگیرد. کابینت سوپری کنار یخچال، یک نوع سبد سوپری است که امکان قرار دادن تمامی لوازم آشپزخانه به صورت منظم و با دسترسی سریع و راحت به آن‌ها را فراهم می‌کند‌. فروشگاه فامیلا کالا، بهترین فروشگاه عرضه‌کننده یراق آلات آشپزخانه مانند سبد ریلی سوپر یخچالی، سطل زباله کابینتی و تجهیزات ریلی کابینت است که می‌توانید با مراجعه به آن و بر اساس نیاز خود، سبدهای سوپرمارکت دلخواهتان را خریداری کنید. البته پیش از آن بهتر است با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا شما را بیشتر با این محصولات آشنا کنیم.

پنتری چیست؟

به طور قطع برای اینکه بتوان مواد غذایی و خوراکي‌های مختلف را در آشپزخانه نگهداری کرد باید فضایی را به آنها اختصاص داد. این فضا در آشپزخانه به طور اختصاصی پنتری نامیده می‌شود و می‌توان حبوبات، ماکارونی، آرد، ژله و غیره را در آن ذخیره کرد. پنتری به طور معمول می‌تواند در گوشه یخچال، گاز یا زیر پله‌ها جاي بگيرد که مواد غذایی خشک را نگهداری كند. گفتنی است این فضا دارای مدل‌های مختلفی است که پنتری کنار یخچالی یکی از پر طرفدارترین آن است.

چرا باید از کابینت سوپری کنار یخچال استفاده کنیم؟

امروزه با تغییر سبک زندگی و شاغل بودن بسیاری از افراد، امکان انجام خریدهای هفتگی وجود ندارد و بسیاری از شاغلین ترجیح می‌دهند که خریدهای خود را به صورت ماهیانه انجام دهند‌‌. با وجود اینکه خریدهای زیاد، برای اکثر افراد به ویژه خانم‌ها لذت‌بخش است اما بسیاری را با مشکل کمبود جا مواجه می‌کند و نمی‌دانند چگونه خریدهای خود را داخل کابینت قرار دهند. شاید برخی گمان کنند که آشپزخانه‌های بزرگ با این مشکل مواجه نیستند اما حتی وجود فضای زیاد نیز اگر نتواند باعث دسترسی سریع و راحت به اقلام مختلف شود، فایده‌ای ندارد. این مشکل موجب شده است تا در سالهای اخیر خرید سوپری کابینت مانند سوپری کابینت ام دی اف، طرفداران زیادی پیدا ‌کند.

آشنایی با سوپری ایستاده کابینت

با خرید يخچال سوپري ايستاده می‌توانید به آشپزخانه خود، نظم زیادی دهید‌. این نوع کابینت سوپری کنار یخچال، دارای مدل‌های گوناگونی است که هر یک از آن‌ها ابعاد مختلفی دارند. البته سوپری یخچالی کابینت با توجه به نوع کاربرد و اندازه کابینت، به دو دسته سوپری کابینت زمینی و سوپری ایستاده کابینت تقسیم می‌شود که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

معرفی انواع سوپر ایستاده کابینت

امروزه نام سوپری کابینت یخچالی یا کابینت سوپری بسیار شنیده می‌شود‌. معمولاً کابینت‌ سازان این مدل از کابینت را بر اساس سفارش مشتری می‌سازند اما نمونه های آماده این محصولات یا در واقع همان سبدهای بدون یونیت آنها نیز در بازار موجود است‌. همچنین امکان طراحی سبد سوپری ریلی کابینت هم برای کابینت آشپزخانه وجود دارد. به طور کلی دو مدل سوپری ایستاده کابینت در بازار وجود دارد: سوپر وسط کابینت و سوپر یخچالی.

کابینت سوپری کنار یخچال

امروزه سوپری کنار یخچال به عنوان یکی از کاربردی‌ترین انواع اکسسوری کابینت معرفی می‌شود. در این سبد سوپری یخچالی همان‌طور که از نامش مشخص است سبدها همانند یخچال روبروی هم چیده شده اند. از این رو و بر اساس چیدمان این نوع سوپر مارکت، تعدادی از سبدهای آن بر روی درب کابینت و تعدادی از سبدها نیز درون یونیت جای می‌گیرند.

زمانی که درب کابینت باز می‌شود، سبدهای روی آن به وضوح به چشم می‌خورند. همچنین تمامی محتویاتی که داخل سبد سوپری یخچالی چیده شده اند، نیز به راحتی قابل دسترس هستند. از آنجایی که به طور معمول، این نوع سبد سوپر مارکت را در کابینت کنار یخچال نصب می‌کنند، با استفاده از این سبد سوپر یخچالی می‌توان یک مارکت کابینتی را ایجاد کرد‌. بدین ترتیب تمامی مواد غذایی خشک و اقلامی که به شرایط دمایی خاصی نیاز ندارند در قفسه‌های سبد ریلی سوپر یخچالی قرار می‌گیرد. همین امر نیز موجب شده است تا سبد سوپری یخچالی یکی از اکسسوری‌های کابینتی مورد علاقه اکثر خانم‌ها باشد.

سوپر وسط کابینت 

یکی دیگر از نظم ‌دهنده‌های داخل کابینت که مکانیزم آن ریلی بوده، سبد سوپر وسط کابینت است. این نوع سبد سوپری یخچالی برای کابینت‌های قدی و کابینت سوپری کنار یخچال بسیار مناسب است. بدنه سوپری وسط کابینت به وسیله دو ریل تعبیه شده در آن، به وسط بالا و پایین یونیت نصب می‌شود و سبدهای سوپر وسط کابینت با فاصله بسیار منظمی بر روی کلاف آن جای می‌گیرند. از این رو زمانی که درب کابینت را به سمت بیرون می‌کشید، این نوع سوپر کابینت یخچالی به شکل ریلی ظاهر می‌شود و می‌توانید اقلام مورد نیاز خود را به راحتی از این سوپر ریل وسط بردارید. در این بین ناگفته نماند که با وجود این که این اکسسوری آشپزخانه، مقداری از فضای کابینت را به خود اختصاص می‌دهد اما با توجه به کاربردی بودنش، طرفداران بسیاری دارد.

ابعاد سوپری یخچالی

سوپری کنار یخچال بر اساس نیاز مشتری در ابعاد گوناگونی تولید می‌شود. همچنین ابعاد کابینت سوپری کنار یخچال نیز با توجه به اندازه کابینت تعیین می‌شود. به طور مثال، برای کابینت‌هایی که ارتفاع آن‌ها ۸۰ تا ۲۳۰ سانتی‌متر و یونیت آن‌ها بین ۱۵ تا ۶۰ سانتی ‌متر بوده، سبد سوپری یخچالی بسیار ایده آل است.

قیمت سوپری کابینت یخچالی چقدر است؟

قیمت سوپر یخچالی یکی از مهم‌ترین معیارهای خرید این نوع اکسسوری آشپزخانه است‌. اگر به لیست قیمت سوپری یخچال نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که قیمت کابینت سوپری کنار یخچال به مدل و برند سازنده آن بستگی دارد. به طور معمول، انواع سبد سوپر یخچالی در مدل‌های مختلف مانند سبد ریلی سوپر یخچالی به بازار عرضه می‌شود که به دلیل جنس بدنه و نحوه قرارگیری سبدهای سوپر مارکت در آن، قیمتشان نیز متفاوت است. به علاوه، قیمت یخچال سوپری ایستاده نسبت به سوپر ریل پهلو بالاتر است. این تفاوت قیمت به علت داشتن فضای کاربردی این سوپر یخچالی ها نسبت به سایر مدل های سوپرمارکت است.

یکی دیگر از عوامل مهمی که قیمت سوپري كنار یخچال را تعیین می‌کند، برند آن است. پس در واقع باید گفت که تمامی اکسسوری يخچالي که از برندهای خارجی مانند یونی هوپر تولید شده اند، نسبت به برندهای ایرانی، قیمت بالاتری دارند. این تفاوت قیمت علاوه بر کیفیت محصول، به قیمت دلار نیز وابسته است. در این بین با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از برندهای داخلی سازنده انواع اکسسوری کابینت مانند آدلان، ملونی، فراسازان و غیره نیز تلاش خود را کرده اند تا به سطح کیفی بالای برندهای خارجی برسند و تا حدود زیادی نیز در این امر موفق بودند. همین امر نیز موجب شده است تا محصولات ایرانی بتوانند در سالهای اخیر با تولید محصولات با کیفیت، رضایت مشتریان خود را جلب کنند‌.

خرید سبد سوپری یخچالی با بهترین قیمت

امروزه، با گسترش فروشگاه‌های آنلاین عرضه‌کننده انواع اکسسوری کابینت، خرید انواع کابینت سوپری کنار یخچال پروسه چندان دشواری نیست. با این حال بهتر است برای این کار، هوشمندانه عمل کنید و محصول مورد نیاز خود را از فروشگاه های معتبری چون فامیلا کالا که در این زمینه تجربه های بسیاری دارد، تهیه نمایید.

کدام مدل کابینت سوپری برای آشپزخانه من مناسب‌‌تر است؟

زمانی که به دنبال خرید کابینت سوپری می‌روید، اغلب با وجود مدل‌ها و برندهای مختلف، گیج می‌شوید و نمی‌دانید که کدام سوپر یخچالی برای شما مناسب‌تر است‌. در این بین بد نیست بدانید که کابینت آشپزخانه سوپری ریلی برای مواقعی که آشپزخانه کوچک بوده و فضای کافی ندارد، مناسب‌ترین گزینه است. بر خلاف این مدل، کابینت سوپری کمدی، ظاهری مشابه کمد دارد و برای نصب آن به فضای زیادی نیاز است. البته این فضا باید از قبل، توسط نصاب در محیط اشپزخانه ایجاد شود. چرا که سبدهای سوپر ریلی بدون یونیت به فروش می‌رسند. پس نباید فراموش کرد که خرید انواع کابینت سوپری کنار یخچال مطابق با نوع ساخت آشپزخانه و سبکی که کابینت‌های آن دارد، انجام می‌شود. علاوه‌ بر این، در زمان انتخاب سبد سوپری یخچالی، سلیقه کاربر نیز نقش به سزایی در خرید محصول دارد.

سخن پایانی

با خرید کابینت سوپری کنار یخچال می‌توانید یک سوپر مارکت يخچالي كوچك و کاربردی را در آشپزخانه خود ایجاد کنید. علاوه ‌بر این، سبد سوپری یخچالی به راحتی می‌تواند تمامی خریدهای شما را نظم داده و مرتب کند. بنابراین، هر زمان که به اقلامی نیاز داشتید به راحتی می‌توانید آن را پیدا کنید. پس، با خرید انواع کابینت سوپری و سبد ریلی یخچالی مانند سبد ریلی سوپر یخچالی می‌توانید با خیالی آسوده به خرید بپردازید و نگران چیدمان آن‌ها در آشپزخانه خود نباشید‌. در پايان، اگر شما نیز تجربه خرید و استفاده از سبد سوپری یخچالی را دارید، آن را با ما و دیگر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید‌.

سوالات متداول سبد سوپری یخچالی

آیا اندازه یونیت‌ها در تمامی سبد‌های ریل یخچالی یکسان است؟
از آنجایی‌که ارتفاع، طول و عمق محصول در سبد‌های ریل یخچالی متفاوت است، پس این محصول باید برای یونیت مناسب با آن تهیه شود. از این رو اندازه یونیت‌ها در تمامی سبد‌های ریل یخچالی یکسان نیست.

ارتفاع مناسب برای سبد‌های سوپر ریل یخچالی چقدر است؟
سبد‌ها دارای دو ارتفاع کوتاه و بلند هستند که این تفاوت ارتفاع، باعث تفاوت کارایی هر یک از آ‌نها نیز می‌شود. به همین خاطر شما باید انتخاب خود را باید بر پایه نیازتان قرار دهید.

از درب سبد‌های ریل یخچالی چه استفاده‌هایی می‌توان کرد؟
در درب این مدل سبد‌ها طبقه‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید برای خوراکی‌‍های خشک و خریدهای سوپرمارکتی از آنها استفاده کنید.

چه وسایلی را می‌توان در سبد‌های سوپر یخچالی قرار داد؟
بدیهی است همچون هر کابینت دیگری می‌توان انواع وسایل از جمله مواد غذایی، قوطی های ادویه و غیره را در این سبد‌های ریل یخچالی قرار داد.

سبد‌های سوپر ریل یخچالی چه تفاوتی با سبد‌های یخچالی دارند؟
تفاوت آنها در نحوه اتصالشان به درب کابینت است. چرا که سبد‌های ریل یخچالی دارای دو کلاف هستند که یکی از آنها به داخل کابینت و دیگری به درب آن وصل می‌شود.

بیشتر کمتر
تماس مستقیم