سبدهای سوپر ماركت (15 محصول)

مرتب سازی بر اساس:
ارزانترین

امروزه قفسه بندی و تجهیز کابینت ها به اکسسوری هایی که موجب بهینه سازی فضای داخلی آنها بشود، برای مصرف کنندگان بسیار مهم است. به همین جهت نیز شرکت های متعددی با تولید سبدهای سوپر مارکت در انواع و اقسام مختلف تلاش کرده اند تا به مشتریان خود برای رفع این مشکل کمک کنند. محصولاتی که برای چیدمان قوطی های ادویه، انواع بطری، مواد غذایی خشک و سوپرمارکتی به کار می‌روند و ابعاد مختلفی از آنها به سادگی در فروشگاه اینترنتی فامیلاکالا قابل خرید است.

دسته بندی انواع سبدهای سوپر مارکت چگونه است؟

سبدهای سوپر مارکتی به گونه ای ساخته شده اند که در بدنه آنها از ریل استفاده شده است و همین ریل نیز نوع و دسته این محصولات را مشخص می‌کند. چرا که سبدهای سوپری با توجه به اینکه ریل به کار رفته در آنها در کدام قسمت محصول تعبیه شده و نحوه اتصال سبد به یونیت چگونه است، دسته بندی می‌شوند.

آشنایی با انواع سبدهای سوپر ریل وسط و سوپر یخچالی

همانطور که از نام سبدهای سوپر ریل وسط مشخص است، ریل تعبیه شده در این محصولات در وسط سبد قرار گرفته است. البته به منظور حرکت روان تر سبد، تولید کننده یک ریل را در بالای سبد و یک ریل را در پایین آن قرار داده است تا هم سبد راحت تر از یونیت خود خارج شود و هم دسترسی به محتویات آن ساده تر باشد.

سوپر ریل وسط ها به عنوان یکی از پر کاربردترین محصولات در دسته بندی تجهیزات کابینت، معمولاً به صورت چند طبقه ساخته می‌شوند. این ویژگی به کاربر امکان می‌دهد تا این محصول را در کابینت هایی که ارتفاع زیادی دارند نصب نموده و از تمام فضای آن استفاده نماید.

سبدهای سوپر یخچالی نیز سبدهای سوپر مارکت دو طرفه ای هستند که بخشی از آنها روی درب کابینت و بخش دیگر آنها، درون یونیت نصب می‌شود. به همین جهت نیز فضای زیادی را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهند که این فضا امکان چیدمان انواع وسیله مورد نظر خریدار را در این نوع از سبدها فراهم می‌سازد.

سبدهای سوپر ریل پهلو و سوپر ریل کف؛ بهترین نوع تجهیزات برای ادویه ها و مواد شوینده

اگر پیش از این از سبد ثابت و آویز کابینت برای چیدمان قوطی های ادویه خود استفاده کرده اید اما تمایل دارید تا این چاشنی ها را درون کابینت ها قرار دهید، از سوپر ریل کف ها استفاده کنید. سبدهای سوپر ریل پهلو و سوپر ریل کف که اغلب فضای کوچکی از یونیت را اشغال می‌کنند اغلب برای نگهداری از مواد شوینده، بطری ها و ادویه ها ساخته می‌شوند و به مصرف کننده امکان می‌دهند تا به سادگی به وسیله مورد نظر خود دست یابد. از این رو این محصولات بهترین نوع تجهیزات برای ادویه ها و مواد شوینده هستند.

خرید آنلاین سبدهای کنج با قیمت مناسب در فامیلاکالا

سبدهای کنج به عنوان آخرین دسته بندی از سبدهای سوپر مارکت یکی دیگر از محصولاتی است که می‌توانید آن را با قیمت مناسب از طریق فروشگاه فامیلاکالا خریداری کنید. این محصول در کنار سایر تجهیزات کابینت در این فروشگاه به فروش می‌رسد و سفارش آن برای ارسال به سراسر کشور به صورت آنلاین است.

بیشتر کمتر
تماس مستقیم