سبد آویز كنج بهینه 92101
68700 موجود
توضیح محصول: <h4>سبد آویز کنج بهینه </h4><p style="text-align: justify;">کنج یکی از فضاهای کم کاربرد در دکوراسیون آشپزخانه است و برای استفاده از آن اکسسوری های متنوعی در بازار عرضه می شود. برخی از مدل ها جهت نصب درون کابینت کنج و برخی نیز برای فضای بیرونی (گوشه های موجود در آشپزخانه) مورد استفاده قرار می گیرند. سبدی که در این متن جهت راهنمایی به شما عزیزان انتخاب کرده ایم کنج میان دو کابینت دیواری و زمینی را به محیطی کاربردی تبدیل می کند. سبد آویز کنج بهینه از دو طبقه ی مثلث شکل تشکیل شده است که به دلیل فاصله ی مناسب و ابعاد هر طبقه امکان قرار دادن کالاهای متنوعی در آن وجود دارد. همچنین باعث خلوت شدن فضای روی کابینت شده و انجام کارهای روزانه را با آرامش بیشتری همراه خواهد کرد. این سبد آویز با اندازه ی 25 سانت طول، 25 سانت عرض و ارتفاع 27 سانتی متر تولید می شود. در رابطه با نصب سبد بهینه باید گفت که ابتدا <a href="http://www.familakala.com/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A2%D9%88%DB%8C%D8%B2-%D9%88-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-150-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA.html" rel="nofollow" target="_blank">لوله </a>ای مناسب خریداری کرده و به وسیله ی پایه در محل مورد نظر به دیوار متصل می کنیم سپس می توان انواع تجهیزات آویزی مدرن را از جمله سبد آویز کنج، جاادویه ای، جابشقابی و غیره را از آن آویزان کرد. سبد کنج بهینه به وسیله ی دو قلاب که بر روی یک ضلع آن تعبیه شده اند آویز می شود. برای جلوگیری از زنگ زدن سبد سطح آن آبکاری کروم شده است. در قسمت جلویی هر طبقه میله ای جهت پیشگیری از افتادن لوازم درون طبقه تعبیه شده است. اطمینان تولید کننده ی این محصول (شرکت بهینه) از کیفیت کالا باعث شده که علاوه بر قیمت مناسب، 24 ماه گارانتی را برای خریدار خود در نظر بگیرد.    </p>
  • سبد آویز كنج بهینه 92101
سایزبندی کالا: 25*25*27 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
بازه ارسال: 5 روز کاری
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بهينه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

سبد آویز کنج بهینه 

کنج یکی از فضاهای کم کاربرد در دکوراسیون آشپزخانه است و برای استفاده از آن اکسسوری های متنوعی در بازار عرضه می شود. برخی از مدل ها جهت نصب درون کابینت کنج و برخی نیز برای فضای بیرونی (گوشه های موجود در آشپزخانه) مورد استفاده قرار می گیرند. سبدی که در این متن جهت راهنمایی به شما عزیزان انتخاب کرده ایم کنج میان دو کابینت دیواری و زمینی را به محیطی کاربردی تبدیل می کند. سبد آویز کنج بهینه از دو طبقه ی مثلث شکل تشکیل شده است که به دلیل فاصله ی مناسب و ابعاد هر طبقه امکان قرار دادن کالاهای متنوعی در آن وجود دارد. همچنین باعث خلوت شدن فضای روی کابینت شده و انجام کارهای روزانه را با آرامش بیشتری همراه خواهد کرد. این سبد آویز با اندازه ی 25 سانت طول، 25 سانت عرض و ارتفاع 27 سانتی متر تولید می شود. در رابطه با نصب سبد بهینه باید گفت که ابتدا لوله ای مناسب خریداری کرده و به وسیله ی پایه در محل مورد نظر به دیوار متصل می کنیم سپس می توان انواع تجهیزات آویزی مدرن را از جمله سبد آویز کنج، جاادویه ای، جابشقابی و غیره را از آن آویزان کرد. سبد کنج بهینه به وسیله ی دو قلاب که بر روی یک ضلع آن تعبیه شده اند آویز می شود. برای جلوگیری از زنگ زدن سبد سطح آن آبکاری کروم شده است. در قسمت جلویی هر طبقه میله ای جهت پیشگیری از افتادن لوازم درون طبقه تعبیه شده است. اطمینان تولید کننده ی این محصول (شرکت بهینه) از کیفیت کالا باعث شده که علاوه بر قیمت مناسب، 24 ماه گارانتی را برای خریدار خود در نظر بگیرد.    

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سبد آویز كنج بهینه
شرکت سازنده بهینه
ساخت ایران
نوع کاربرد آویز
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 25*25*27 سانتیمتر
طول محل نصب -
ارتفاع محل نصب -
عرض محل نصب -
طول سبد 25 سانتیمتر
ارتفاع سبد 27 سانتیمتر
عرض سبد 25 سانتیمتر
نوع اتصال آویز به میله
رنگ استیل
جنس فلز آبکاری شده
تعداد طبقات 1
محل نصب -
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

سبد  آویز کنج بهینه با قرار گیری در فضای بین کابینت بالا (دیواری) و کابینت پایین (زمینی) باعث استفاده ی کاربردی از آن محیط می شود.

برای نصب سبد آویز کنج بهینه ابتدا یک لوله آویز خریداری کنید. این لوله را با توجه به طول دیوار آشپزخانه می توان 100 یا 150 سانتی متر انتخاب کرد. سپس با استفاده از قلاب های تعبیه شده بر روی سبد آن را از لوله آویزان کنید.

پوشش سبد آویز کنج بهینه از آبکاری کروم تشکیل شده است. آبکاری کروم برای لوازمی که در محیط های گرم و مرطوب مانند آشپزخانه نصب می شوند مزیت قابل توجهی به شمار می رود. زیرا آن ها را در برابر رطوبت و گرما مقاوم می کند و مانع زنگ زدگی کالا می شود.

ابعادی که در این تصویر مشاهده می کنید اندازه ی سبد آویز کنج بهینه را در دنیای واقعی نشان می دهد. طول سبد 25 سانتی متر، ارتفاع 27 سانت و عرض آن 25 سانتی متر است.



Image title



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه