جای شامپو و صابون كنج مدل AS924
1015000 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">خرید جای شامپو و صابون حمام برای نگهداری شامپو، لیف، صابون و سایر لوازمی که در حمام قرار داده می شوند، ضروری است. از این رو برای استفاده ی بهینه از فضای حمام، نصب سبد آویز حمام در مدل های کنج مانند مدل AS924 می تواند انتخاب مناسبی باشد.</p><h2>جنس و مشخصات جای شامپو و صابون مدل AS924</h2><p style="text-align: justify;"> از آن جایی که حمام مرطوب ترین فضای خانه محسوب می شود، احتمال زنگ زدگی و پوسیدگی محصولات فلزی نیز در آن بیشتر است. در ساخت سبد کنج حمام AS924  از ترکیبات تمام استیل استفاده شده که امکان زنگ زدگی آن را تا حد چشمگیری کاهش می دهد. این مساله مزیت مهمی برای خرید لوازم حمام و مخصوصا سبد آویز حمام محسوب می شود. در ساختار کلی این محصول دو طبقه ی مثلثی شکل و یک نیم طبقه به چشم میخورد. از دو طبقه ی بزرگتر می توان برای قرار دادن انواع شامپو در ابعاد مختلف استفاده کرد. نیم طبقه ی پایینی نیز برای قرار دادن صابون مناسب است. دو گیره ی آویز به نیم طبقه ی سبد آویز حمام جوش داده شده اند که برای آویزان کردن لیف مناسب هستند. </p><h2>ابعاد جای شامپو و صابون کنج</h2><p style="text-align: justify;">در بررسی ابعاد AS924 نیز باید گفت که طول سبد 21 سانتی متر، ارتفاع آن 51 سانتی متر و عرض سبد نیز 21 سانتی متر است. با توجه به ابعاد این سبد آویز می توان آن را در هرنوع حمامی در ابعاد کوچک تا بزرگ قرار داد. وجود 30 ماه گارانتی اصل و معتبر، مزیت دیگری است که کیفیت محصول را تا چندین ماه ضمانت می کنند.</p>
  • جای شامپو و صابون كنج مدل AS924
سایزبندی کالا: 21*21 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 30 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
1,015,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
آدلان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

خرید جای شامپو و صابون حمام برای نگهداری شامپو، لیف، صابون و سایر لوازمی که در حمام قرار داده می شوند، ضروری است. از این رو برای استفاده ی بهینه از فضای حمام، نصب سبد آویز حمام در مدل های کنج مانند مدل AS924 می تواند انتخاب مناسبی باشد.

جنس و مشخصات جای شامپو و صابون مدل AS924

از آن جایی که حمام مرطوب ترین فضای خانه محسوب می شود، احتمال زنگ زدگی و پوسیدگی محصولات فلزی نیز در آن بیشتر است. در ساخت سبد کنج حمام AS924  از ترکیبات تمام استیل استفاده شده که امکان زنگ زدگی آن را تا حد چشمگیری کاهش می دهد. این مساله مزیت مهمی برای خرید لوازم حمام و مخصوصا سبد آویز حمام محسوب می شود. در ساختار کلی این محصول دو طبقه ی مثلثی شکل و یک نیم طبقه به چشم میخورد. از دو طبقه ی بزرگتر می توان برای قرار دادن انواع شامپو در ابعاد مختلف استفاده کرد. نیم طبقه ی پایینی نیز برای قرار دادن صابون مناسب است. دو گیره ی آویز به نیم طبقه ی سبد آویز حمام جوش داده شده اند که برای آویزان کردن لیف مناسب هستند.

ابعاد جای شامپو و صابون کنج

در بررسی ابعاد AS924 نیز باید گفت که طول سبد 21 سانتی متر، ارتفاع آن 51 سانتی متر و عرض سبد نیز 21 سانتی متر است. با توجه به ابعاد این سبد آویز می توان آن را در هرنوع حمامی در ابعاد کوچک تا بزرگ قرار داد. وجود 30 ماه گارانتی اصل و معتبر، مزیت دیگری است که کیفیت محصول را تا چندین ماه ضمانت می کنند.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سبد آویز كنج حمام مدل AS924 استیل
شرکت سازنده آدلان
ساخت ایران
نوع کاربرد داخل حمام
گارانتی 30 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 21*21 سانتیمتر
طول محل نصب -
ارتفاع محل نصب 51 سانتیمتر
عرض محل نصب -
طول سبد 21 سانتیمتر
ارتفاع سبد 51 سانتیمتر
عرض سبد 21 سانتیمتر
نوع اتصال آویز
رنگ کروم
جنس استیل
تعداد طبقات 2
محل نصب داخل حمام
سایر مشخصات -

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
رضا مهدوی

سبد آویز کنج دیواری رنگ برنزی و همچنین جای حوله ای داخل حمام رنگ برنزی موجود است یاخیر

مدیر سایت

مدیر سایت

با سلام

سبد آویز و جا حوله ای به رنگ برنزی موجود نیست فقط به رنگ کروم نقره ای موجود می باشد.

رویا غفوری

سلام آویز سه کنج حمام استیل زنگ نمی زند؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام بله این محصول کاملا استیل است و زنگ نمیزند. جهت یافتن اطمینان خاطر این کالا را با آهنربا چک کنید. این نکته را به خاطر داشته باشید که گاهی استیل جرم میگیرد و شکل ظاهری آن مشابه زنگ زدگی خواهد شد، پس از تمیز کردن مجدد به شکل اولیه خود باز می‌گردد.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه