سبد جابشقابی آویز بهینه مدل سینی دار كم جا 92116
490000 موجود
توضیح محصول: <h4>سبد جابشقابی آویز بهینه مدل سینی دار کم جا </h4><p style="text-align: justify;">گاهی آنقدر فضای آشپزخانه ی ما کوچک است که ترجیح می دهیم به جای قرار دادن آبچکان بالای سینک ظرفشویی از سبد های آویز یا رو کابینتی استفاده کنیم. در میان انواع تجهیزات آویز برخی از مدل ها نسبت به سایرین کاربرد بالاتری دارند. سبد جابشقابی آویز بهینه مدل سینی دار کم جا دارای مزیت عنوان شده است. این اکسسوری کم جا با ابعاد عرض 24 سانت، طول 29/5 سانت و ارتفاع 36 سانتی متر تولید و عرضه می شود. سبد بهینه از دو طبقه تشکیل شده است. طبقه ی بالا شامل سه جالیوانی بوده و طبقه ی پایین نیز جابشقابی U شکل دارد. پیش از استفاده از این سبد ابتدا باید یک <a href="http://www.familakala.com/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A2%D9%88%DB%8C%D8%B2-%D9%88-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-150-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA.html" rel="nofollow" target="_blank">لوله </a>بر روی دیوار قرار داده و سپس سبد بهینه را به وسیله ی قلاب های موجود در دو سوی آن به میله آویز کنیم. این سبد را می توان در مکانی جز بالای سینک ظرفشویی نیز قرار داد زیرا یک سینی استیل جهت جلوگیری از ریختن آب در قسمت زیرین سبد قرار گرفته است. کلیه ی سطوح سبد جابشقابی کم جا بهینه آبکاری کروم هستند که آن را در مقابل رطوبت مقاوم می سازد. این ویژگی باعث حفظ زیبایی کالا برای مدت زمان طولانی تر خواهد شد. پس از خرید سبد جابشقابی بهینه از 24 ماه گارنتی نیز می توان بهره برد.   </p>
  • سبد جابشقابی آویز بهینه مدل سینی دار كم جا 92116

سبد جابشقابی آویز بهینه مدل سینی دار كم جا 92116

سایزبندی کالا: 29/5*24*36 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
بازه ارسال: 5 روز کاری
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بهينه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

سبد جابشقابی آویز بهینه مدل سینی دار کم جا 

گاهی آنقدر فضای آشپزخانه ی ما کوچک است که ترجیح می دهیم به جای قرار دادن آبچکان بالای سینک ظرفشویی از سبد های آویز یا رو کابینتی استفاده کنیم. در میان انواع تجهیزات آویز برخی از مدل ها نسبت به سایرین کاربرد بالاتری دارند. سبد جابشقابی آویز بهینه مدل سینی دار کم جا دارای مزیت عنوان شده است. این اکسسوری کم جا با ابعاد عرض 24 سانت، طول 29/5 سانت و ارتفاع 36 سانتی متر تولید و عرضه می شود. سبد بهینه از دو طبقه تشکیل شده است. طبقه ی بالا شامل سه جالیوانی بوده و طبقه ی پایین نیز جابشقابی U شکل دارد. پیش از استفاده از این سبد ابتدا باید یک لوله بر روی دیوار قرار داده و سپس سبد بهینه را به وسیله ی قلاب های موجود در دو سوی آن به میله آویز کنیم. این سبد را می توان در مکانی جز بالای سینک ظرفشویی نیز قرار داد زیرا یک سینی استیل جهت جلوگیری از ریختن آب در قسمت زیرین سبد قرار گرفته است. کلیه ی سطوح سبد جابشقابی کم جا بهینه آبکاری کروم هستند که آن را در مقابل رطوبت مقاوم می سازد. این ویژگی باعث حفظ زیبایی کالا برای مدت زمان طولانی تر خواهد شد. پس از خرید سبد جابشقابی بهینه از 24 ماه گارنتی نیز می توان بهره برد.  

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سبد جابشقابی آویز بهینه مدل سینی دار كم جا
شرکت سازنده بهینه
ساخت ایران
نوع کاربرد آویز
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 36*24*29/5 سانتیمتر
طول آبچکان 29/5 سانتیمتر
ارتفاع آبچکان 36 سانتیمتر
عرض آبچکان 24 سانتیمتر
رنگ استیل
جنس فلز آبکاری
تعداد طبقات 2
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

بررسی سبد جابشقابی آویز بهینه مدل سینی دار كم جا 

عرضه ی سبد های ثابت و آویز کابینت به بازار نوعی تحول در بهینه سازی فضای آشپزخانه و کاربردی کردن آن به شمار می رود. در این راستا سبد های متنوعی در شکل، سایز و جنس مختلف طراحی شده اند که سبد جا بشقابی آویز بهینه مدل سینی دار کم جا نمونه ای از این محصولات است.

جنس سبد جا بشقابی با پوششی از فلز کروم آبکاری شده که نمایی استیل رنگ و براق به محصول می دهد. مزیت رنگ استیل در هماهنگی آن با سایر تجهیزات آشپزخانه، دکوراسیون خارجی و کابینت ها است. پس به راحتی می توانید این سبد را در آشپزخانه ای کوچک یا بزرگ، در کنار کابینت های ام دی اف یا فلزی قرار دهید. این آبچکان از انواع سبد های دو طبقه محسوب می شود.

برای نصب سبد جابشقابی آویز بهینه مدل سینی دار کم جا نیاز به یک لوله ی آویز نگهدارنده دارید تا سبد از آن آویزان شود. شرکت بهینه برای سهولت کار شما در نصب این محصول همزمان لوله آویز و پایه ویژه نگه دارنده ی بهینه یونیت 150 سانت را به بازار عرضه کرده است که از لحاظ ابعاد و قطر کاملا مطابق سبد های آویز تولیدی خود می باشد. ابتدا لوله را به وسیله ی پایه های نگهدارنده به دیوار متصل کرده و سپس سبد جا بشقابی را از طریق دو قلاب بالایی آن از لوله آویزان کنید. به همین سادگی سبد آماده ی استفاده خواهد بود.

در بررسی ابعاد آبچکان باید گفت که طول سبد جا بشقابی 29/5 سانتی متر و عرض آن 24 سانتی متر است. همچنین ارتفاع آبچکان 36 سانتی متر می باشد که به راحتی می توانید آن را در فاصله ی بین کابینت های دیواری و زمینی قرار دهید.

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه