سبد جا ادویه دو طبقه آویز بهینه 92104
138600 موجود
توضیح محصول: <h4>سبد جا ادویه دو طبقه آویز بهینه </h4><p style="text-align: justify;">یکی از ایده های جالب برای تغییر در دکوراسیون آشپزخانه های امروزی استفاده از لوله بر روی دیوار و آویزان کردن لوازم مورد استفاده در کارهای روزمره بر روی آن است. به عنوان مثال یک سبد جا ادویه ای آویز علاوه بر سهولت دسترسی باعث زیبایی چیدمان آشپزخانه ی شما خواهد شد. سبد جاادویه دو طبقه آویز بهینه انتخابی مناسب در این زمینه خواهد بود. این سبد از دو طبقه ی مستطیل شکل با ارتفاع 3/5 سانتی متر تشکیل شده است. ابعاد کلی سبد جاادویه آویز بهینه عبارتند از طول 33 سانت، ارتفاع 41/5 سانت و عرض 16/5 سانتی متر. برای استفاده ابتدا باید <a href="http://www.familakala.com/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A2%D9%88%DB%8C%D8%B2-%D9%88-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-150-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA.html" rel="nofollow" target="_blank">لوله </a>ای در مکان مورد نظر نصب کرده (به عنوان مثال زیر کابینت دیواری) سپس سبد را از آن آویزان کنید. این سبد جاادویه دارای دو قلاب در طرفین خود است که به وسیله آن ها می توان کالا را به لوله ی بالا یا کنار اجاق آویز کرد. در کنار سبد جاادویه ای کالاهای دیگری از جمله جادستمال آویز یا جاقاشقی را نیز می توان قرار داد. در قسمت جلویی هر طبقه ی این اکسسوری میله هایی افقی جهت پیشگیری از افتادن لوازم تعبیه شده اند. کلیه ی سطوح این سبد جاادویه آویز آبکاری کروم شده اند. این مزیت کالا را در مقابل رطوبت مقاوم کرده و باعث حفظ زیبایی آن برای مدت زمان طولانی تر خواهد شد. علاوه بر قیمت مناسب و کلیه ی ویژگی های عنوان شده در متن این سبد دارای 2 سال گارانتی است که خود نشانگر اطمینان تولید کننده از کیفیت محصول ارائه شده است. </p>
  • سبد جا ادویه دو طبقه آویز بهینه 92104
سایزبندی کالا: 33*16/5*41/5 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
بازه ارسال: 5 روز کاری
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بهينه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

سبد جا ادویه دو طبقه آویز بهینه 

یکی از ایده های جالب برای تغییر در دکوراسیون آشپزخانه های امروزی استفاده از لوله بر روی دیوار و آویزان کردن لوازم مورد استفاده در کارهای روزمره بر روی آن است. به عنوان مثال یک سبد جا ادویه ای آویز علاوه بر سهولت دسترسی باعث زیبایی چیدمان آشپزخانه ی شما خواهد شد. سبد جاادویه دو طبقه آویز بهینه انتخابی مناسب در این زمینه خواهد بود. این سبد از دو طبقه ی مستطیل شکل با ارتفاع 3/5 سانتی متر تشکیل شده است. ابعاد کلی سبد جاادویه آویز بهینه عبارتند از طول 33 سانت، ارتفاع 41/5 سانت و عرض 16/5 سانتی متر. برای استفاده ابتدا باید لوله ای در مکان مورد نظر نصب کرده (به عنوان مثال زیر کابینت دیواری) سپس سبد را از آن آویزان کنید. این سبد جاادویه دارای دو قلاب در طرفین خود است که به وسیله آن ها می توان کالا را به لوله ی بالا یا کنار اجاق آویز کرد. در کنار سبد جاادویه ای کالاهای دیگری از جمله جادستمال آویز یا جاقاشقی را نیز می توان قرار داد. در قسمت جلویی هر طبقه ی این اکسسوری میله هایی افقی جهت پیشگیری از افتادن لوازم تعبیه شده اند. کلیه ی سطوح این سبد جاادویه آویز آبکاری کروم شده اند. این مزیت کالا را در مقابل رطوبت مقاوم کرده و باعث حفظ زیبایی آن برای مدت زمان طولانی تر خواهد شد. علاوه بر قیمت مناسب و کلیه ی ویژگی های عنوان شده در متن این سبد دارای 2 سال گارانتی است که خود نشانگر اطمینان تولید کننده از کیفیت محصول ارائه شده است.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سبد جا ادویه دو طبقه آویز بهینه
شرکت سازنده بهینه
ساخت ایران
نوع کاربرد آویز
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 33*16/5*41/5 سانتیمتر
طول محل نصب -
ارتفاع محل نصب -
عرض محل نصب -
طول سبد 33 سانتیمتر
ارتفاع سبد 41/5 سانتیمتر
عرض سبد 16/5 سانتیمتر
نوع اتصال آویز به میله
رنگ استیل
جنس فلز آبکاری شده
تعداد طبقات 2
محل نصب -
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

برای استفاده ی مفید از دیوارهای کم کاربرد آشپزخانه و دسترسی آسان به لوازمی مانند ظروف ادویه می توان سبد جا ادویه دو طبقه آویز بهینه را خریداری کرد.

جهت نصب سبد جا ادویه ای بهینه یک لوله آویز خریداری کنید. این لوله را با توجه به طول دیوار آشپزخانه می توان 100 یا 150 سانتی متر انتخاب کرد. سپس با استفاده از قلاب های تعبیه شده بر روی سبد، آن را از لوله آویزان کنید.

دیوار 60 سانتی میان کابینت های دیواری (بالا) و کابینت زمینی (پایین) بهترین مکان برای نصب این سبد است. سپس سبد جا ادویه ای بهینه را در نزدیکترین فاصله به گازآویزان کنید.

پوشش سبد جا ادویه ای بهینه از آبکاری کروم تشکیل شده است. از مزیت های آبکاری کروم می توان به مقاومت آن در برابر زنگ زدگی و خوردگی اشاره کرد. این ویژگی برای لوازمی که در محیط مرطوب و گرم آشپزخانه قرار دارند اهمیت فراوانی دارد.

طول سبد جا ادویه ای بهینه 33 سانتی متر، عرض 16.5 سانت و ارتفاع آن 41.5 سانتی متر است. این ابعاد در تصویر زیر جهت راهنمایی به شما عزیزان نشان داده شده است.



Image title



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه