سبد جا بشقابی آویز بهینه مدل سینی دار 92114
607500 موجود
توضیح محصول: <p>یکی از فضاهای کم کاربرد در محیط آشپزخانه فاصله ی میان کابینت های زمینی و دیواری است که با قرار دادن میله ای در بالا و استفاده از اکسسوری های آویز می توان آن را به مکانی کاربردی تبدیل کرد. به عنوان مثال سبد جابشقابی آویز بهینه جایگزین مناسبی برای آبچکان آشپزخانه خواهد بود.</p><h2>نحوه&nbsp;ی&nbsp;قرار&nbsp;گیری&nbsp;جا&nbsp;بشقابی&nbsp;آویز&nbsp;بهینه&nbsp;در&nbsp;آشپزخانه</h2><p> این سبد را به وسیله ی قلاب هایی که در دو طرف آن تعبیه شده اند به <a href="http://www.familakala.com/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A2%D9%88%DB%8C%D8%B2-%D9%88-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-150-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA.html" rel="nofollow" target="_blank">لوله </a>آویز می کنیم. هنگام نیاز ظروف را در آن قرار داده و پس از اتمام کار به راحتی می توان کالا را درون کابینت جای داد. سبد جابشقابی بهینه مستطیل شکل بوده و از یک طبقه تشکیل شده است که با ابعاد طول 58 سانت، عرض 26 و ارتفاع 33 سانتی متر تولید و عرضه می شود. محل قرار گیری ظروف در این سبد شامل دو بخش است. بخش اول کاملا مسطح بوده و مناسب قرار دادن ظروفی مانند لیوان و کاسه است. بخش دوم نیز به دلیل داشتن دندانه هایی U شکل مناسب قرار دادن بشقاب ها خواهد بود. </p><h2>سینی کف جابشقابی آویز</h2><p>در زیر هر بخش یک سینی تعبیه شده که از ریختن آب ناشی از شستشوی ظروف بر روی سینک جلوگیری می کند. همچنین به ما امکان قرار دادن این سبد را در مکان هایی دیگر به جز بالای سینک ظرفشویی فراهم می سازد. سینی از جنس استیل بوده که از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار است. به دلیل تماس دائمی سبد جابشقابی بهینه با آب تمامی بخش های آن آبکاری کروم شده اند و از زنگ زدن کالا جلوگیری می شود. علاوه بر کلیه ی مزایای عنوان شده در متن این سبد دارای 24 ماه گارانتی است که خود نشانگر اطمینان تولید کننده از کیفیت محصول ارائه شده است.</p><!--StartFragment--><ul><li><h4>مقاله مرتبط : <a href="https://familakala.com/blog/%da%86%db%8c%d8%af%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%b4%d9%be%d8%b2%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%da%a9%d9%88%da%86%da%a9/" target="_blank" rel="nofollow">در چیدمان آشپزخانه کوچک از دیوار بین کابینت ها استفاده کنید</a></h4></li></ul><!--EndFragment-->
  • سبد جا بشقابی آویز بهینه مدل سینی دار 92114

سبد جا بشقابی آویز بهینه مدل سینی دار 92114

سایزبندی کالا: 58*26*33 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
بازه ارسال: 5 روز کاری
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بهينه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

یکی از فضاهای کم کاربرد در محیط آشپزخانه فاصله ی میان کابینت های زمینی و دیواری است که با قرار دادن میله ای در بالا و استفاده از اکسسوری های آویز می توان آن را به مکانی کاربردی تبدیل کرد. به عنوان مثال سبد جابشقابی آویز بهینه جایگزین مناسبی برای آبچکان آشپزخانه خواهد بود.

نحوه ی قرار گیری جا بشقابی آویز بهینه در آشپزخانه

این سبد را به وسیله ی قلاب هایی که در دو طرف آن تعبیه شده اند به لوله آویز می کنیم. هنگام نیاز ظروف را در آن قرار داده و پس از اتمام کار به راحتی می توان کالا را درون کابینت جای داد. سبد جابشقابی بهینه مستطیل شکل بوده و از یک طبقه تشکیل شده است که با ابعاد طول 58 سانت، عرض 26 و ارتفاع 33 سانتی متر تولید و عرضه می شود. محل قرار گیری ظروف در این سبد شامل دو بخش است. بخش اول کاملا مسطح بوده و مناسب قرار دادن ظروفی مانند لیوان و کاسه است. بخش دوم نیز به دلیل داشتن دندانه هایی U شکل مناسب قرار دادن بشقاب ها خواهد بود.

سینی کف جابشقابی آویز

در زیر هر بخش یک سینی تعبیه شده که از ریختن آب ناشی از شستشوی ظروف بر روی سینک جلوگیری می کند. همچنین به ما امکان قرار دادن این سبد را در مکان هایی دیگر به جز بالای سینک ظرفشویی فراهم می سازد. سینی از جنس استیل بوده که از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار است. به دلیل تماس دائمی سبد جابشقابی بهینه با آب تمامی بخش های آن آبکاری کروم شده اند و از زنگ زدن کالا جلوگیری می شود. علاوه بر کلیه ی مزایای عنوان شده در متن این سبد دارای 24 ماه گارانتی است که خود نشانگر اطمینان تولید کننده از کیفیت محصول ارائه شده است.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سبد جا بشقابی آویز بهینه مدل سینی دار
شرکت سازنده بهینه
ساخت ایران
نوع کاربرد آویز
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 33*26*58 سانتیمتر
طول آبچکان 58 سانتیمتر
ارتفاع آبچکان 33 سانتیمتر
عرض آبچکان 26 سانتیمتر
رنگ استیل
جنس فلز آبکاری
تعداد طبقات 1
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

بررسی سبد جابشقابی آویز بهینه مدل سینی دار 

امروزه تجهیزات متنوعی مناسب آشپزخانه های کوچک طراحی شده اند. به صورتی که شما با استفاده از فضای بین کابینت های زمینی و دیواری می توانید علاوه بر کاربردی کردن آن قسمت از آشپزخانه، دکوراسیونی مدرن را در فضای آشپزخانه به وجود آورید. سبد جا بسقابی آویز بهینه مدل سینی دار نمونه ای از سبد های آویز بوده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

برای نصب سبد جا بشقابی آویز بهینه مدل سینی دار نیاز به یک لوله ی آویز نگهدارنده دارید تا سبد از آن آویزان شود. شرکت بهینه برای سهولت کار شما در نصب این محصول همزمان لوله آویز و پایه ویژه نگه دارنده ی بهینه یونیت 150 سانت را به بازار عرضه کرده است که از لحاظ ابعاد و قطر کاملا مطابق سبد های آویز تولیدی خود می باشد. ابتدا لوله را به وسیله ی پایه های نگهدارنده به دیوار متصل کرده و سپس سبد جا بشقابی را از طریق دو قلاب بالایی آن از لوله آویزان کنید. به همین سادگی سبد آماده ی استفاده خواهد بود.

جنس بدنه ی سبد جا بشقابی با پوششی از فلز کروم آبکاری شده که نمایی استیل رنگ و براق به محصول می دهد. مزیت رنگ استیل در هماهنگی آن با سایر تجهیزات آشپزخانه، دکوراسیون خارجی و کابینت ها است. پس به راحتی می توانید این سبد را در آشپزخانه ای کوچک یا بزرگ، در کنار کابینت های ام دی اف یا فلزی قرار دهید.

این سبد مستطیل شکل بوده و از دو بخش تشکیل شده است. یک بخش سبد دارای شیار هایی برای قرار دادن بشقاب و بخش دیگر صاف بوده که مناسب خشک کردن انواع لیوان، کاسه و پیاله ها خواهد بود. در زیر هر دو بخش آبچکان، دو سینی قرار داشته که از ریخته شدن آب ظروف بر روی کابینت پایین یا زمین جلوگیری می کند. به این ترتیب بدون هیچگونه دغدغه می توانید این سبد را در هر جایی از آشپزخانه نصب کنید.

از لحاظ بررسی ابعاد ابچکان باید گفت که طول جا بشقابی آویز بهینه 58 سانتی متر و عرض آن 26 سانتی متر است. همچنین ارتفاع آبچکان 33 سانتی متر بوده که به راحتی در فاصله ی استاندارد بین کابینت های زمینی و دیواری نصب خواهد شد.

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
ارش

با سلام قيمت خيلي بالاست ،هدف از خريد اينترنتي كم كردن هزينه هاست نه دو برابر كردن ان،متاسفانه اينجا برعكس كل دنياست.در ميدان حسن اباد يا سعدي قيمت حدود 80 تا 150 هزار تومان هست.موفق باشيد

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام 

بله به دلیل نوسانات نرخ ارز قیمت ها متغییر است لطفا مجدد چک کنید.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه