سبد جا بشقابی تاشو بهینه 91413
352800 موجود
توضیح محصول: <h4>سبد جابشقابی تاشو بهینه </h4><p style="text-align: justify;">اگر فضای آشپزخانه ی شما به قدری کوچک است که امکان نصب آبچکان را در آن ندارید و یا سینک ظرفشویی بر روی کانتر جزیره ای قرار گرفته و نمی توان در قسمت بالای آن سبدی جهت شستشوی ظروف نصب کرد، پیشنهاد می کنیم که از انواع تجهیزات رو کابینتی مدلی مناسب خریداری کنید. سبد جابشقابی تاشو بهینه یکی از کالاهای تولید شده در این زمینه است. این اکسسوری کم جا تاشو بوده و پس از شستشوی ظروف می توان آن را درون یکی از کابینت ها قرار داد. ابعاد سبد جابشقابی بهینه عبارتند از عرض 33 سانت، طول 44 سانت و ارتفاع 23 سانتی متر. این سبد دارای یک پایه ی نگه دارنده بوده که صفحه ای بزرگ و مورب به آن متصل شده است. دو صفحه ی کوچکتر به صورت عمود بر روی صفحه ی اصلی قرار گرفته اند. کلیه ی بخش های ذکر شده مشبکی هستند. این مزیت سبب شده که علاوه بر قرار گیری بشقاب ها در فواصل هر صفحه، آب ظروف نیز بدون مانع خارج شود. به دلیل تماس دائمی این سبد با آب، کلیه ی سطوح آن آبکاری شده ودر برابر زنگ زدگی مقاوم هستند. همچنین با خرید سبد جابشقابی بهینه از 24 ماه گارانتی نیز برخوردار شوید. </p>
  • سبد جا بشقابی تاشو بهینه 91413

سبد جا بشقابی تاشو بهینه 91413

سایزبندی کالا: 44*33*23 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
بازه ارسال: 5 روز کاری
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بهينه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

سبد جابشقابی تاشو بهینه 

اگر فضای آشپزخانه ی شما به قدری کوچک است که امکان نصب آبچکان را در آن ندارید و یا سینک ظرفشویی بر روی کانتر جزیره ای قرار گرفته و نمی توان در قسمت بالای آن سبدی جهت شستشوی ظروف نصب کرد، پیشنهاد می کنیم که از انواع تجهیزات رو کابینتی مدلی مناسب خریداری کنید. سبد جابشقابی تاشو بهینه یکی از کالاهای تولید شده در این زمینه است. این اکسسوری کم جا تاشو بوده و پس از شستشوی ظروف می توان آن را درون یکی از کابینت ها قرار داد. ابعاد سبد جابشقابی بهینه عبارتند از عرض 33 سانت، طول 44 سانت و ارتفاع 23 سانتی متر. این سبد دارای یک پایه ی نگه دارنده بوده که صفحه ای بزرگ و مورب به آن متصل شده است. دو صفحه ی کوچکتر به صورت عمود بر روی صفحه ی اصلی قرار گرفته اند. کلیه ی بخش های ذکر شده مشبکی هستند. این مزیت سبب شده که علاوه بر قرار گیری بشقاب ها در فواصل هر صفحه، آب ظروف نیز بدون مانع خارج شود. به دلیل تماس دائمی این سبد با آب، کلیه ی سطوح آن آبکاری شده ودر برابر زنگ زدگی مقاوم هستند. همچنین با خرید سبد جابشقابی بهینه از 24 ماه گارانتی نیز برخوردار شوید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سبد جا بشقابی تاشو بهینه
شرکت سازنده بهینه
ساخت ایران
نوع کاربرد رومیزی
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 23*33*44 سانتیمتر
طول آبچکان 44 سانتیمتر
ارتفاع آبچکان 23 سانتیمتر
عرض آبچکان 33 سانتیمتر
رنگ استیل
جنس استیل
تعداد طبقات 2
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

بررسی سبد جا بشقابی تاشو بهینه 

در آشپزخانه های جزیره ای که امکان نصب آبچکان داخل کابینت وجود ندارد، خرید سبد جا بشقابی تاشو بهینه می تواند انتخاب مناسبی باشد. جا به جایی آسان و ابعاد مناسب این سبد از مزیت هایی است که می توان از آن در آشپزخانه های کوچک و بزرگ استفاده کرد. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

این اکسسوری کم جا تاشو بوده و پس از شستشوی ظروف می توان آن را درون یکی از کابینت ها قرار داد. نمای ظاهری این سبد از دور به صورت دو صفحه ی V مانند بوده که یکی از آن ها مخصوص جای گیری بشقاب ها ودیگری مناسب قرار دادن لیوان ها است. کلیه ی بخش های ذکر شده مشبکی هستند. این مزیت سبب شده که علاوه بر قرار گیری بشقاب ها در فواصل هر صفحه، آب ظروف نیز بدون مانع خارج شود.

جنس بدنه ی سبد جا بشقابی تاشو بهینه کاملا از استیل است. این جنس مزیت مهمی برای سبد محسوب می شود. زیرا استیل با خاصیت مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی تا مدت ها ترکیب ساختاری خود را حفظ می کند. برای سبد های ثابت و آویز کابینت و انواع آبچکان ها که هموراه در معرض رطوبت و آب قرار دارند، جنس استیل امتیاز مهمی به حساب می آید.

در بررسی ابعاد سبد جا بشقابی تاشو بهینه باید گفت که طول آن معادل 44 سانتی متر و عرض آن 33 سانتی متر است. همچنین ارتفاع سبد 23 سانتی متر می باشد.

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه