جا قاشقی آویز بهینه مدل دولوکس 92112
40100 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">وجود برخی از لوازم اطراف سینک ظرفشویی مانند جااسکاچی یا جاقاشقی آویز ضروری است. از طرفی گذاشتن آن ها بر روی سینک باعث شلوغی فضا خواهد شد. در زمینه ی راهنمایی جهت خرید این کالاها باید عنوان کرد که بهتر است مدل هایی با قابلیت آویز شدن را انتخاب کنید. زیرا سبد های آویز علاوه بر ایجاد محیطی مرتب باعث خشک شدن سریعتر قاشق و چنگال نیز خواهند شد. یکی از مدل های پرفروش این مجموعه جاقاشقی استیل آویز بهینه مدل 92112&nbsp;است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.</p><h2><strong>ابعاد&nbsp;جا&nbsp;قاشقی آویز&nbsp;بهینه</strong></h2><p style="text-align: justify;"> این اکسسوری از دو بخش تشکیل شده 1- پایه ی نگه دارنده ی فلزی 2- ظرف پلاستیکی بیضی شکل. ابعاد کلی کالا شامل طول 13 سانت، عرض 11 سانت و ارتفاع 35 سانتی متر است. پایه ی فلزی سبد بهینه در قسمت فوقانی خود دو قلاب جهت آویز کردن داشته و مکانی برای قرار دادن ظرف پلاستیکی در آن تعبیه شده است. دو میله ی افقی جهت ایمنی و جلوگیری از افتادن ظرف در قسمت جلویی آن قرار گرفته اند.</p><h3><strong>چگونگی&nbsp;قرار&nbsp;گیری&nbsp;جا&nbsp;قاشقی آویز</strong></h3><p style="text-align: justify;"> برای استفاده از سبد جا قاشق و چنگالی بهینه می توان آن را از آبچکان یا <a href="http://www.familakala.com/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A2%D9%88%DB%8C%D8%B2-%D9%88-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-150-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA.html" rel="nofollow" target="_blank">لوله </a>ی مخصوص آویزان کرد. به طوری که با اتصال یک لوله ی 100 یا 150 سانتی به دیوار انواع تجهیزات مدرن آویز مانند جاقاشقی، جااودیه ای، جااسکاچی و غیره را از آن آویزان کنید. همچنین برای جلوگیری از زنگ زدن بخش فلزی سبد سطح آن آبکاری کروم شده است. اطمینان شرکت بهینه از کیفیت کالای تولیدی خود باعث شده که علاوه بر قیمت مناسب، 24 ماه گارانتی را برای خریدار در نظر بگیرد. &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </p>
  • جا قاشقی آویز بهینه مدل دولوکس 92112
سایزبندی کالا: 13*11*35 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
بازه ارسال: 5 روز کاری
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بهينه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

وجود برخی از لوازم اطراف سینک ظرفشویی مانند جااسکاچی یا جاقاشقی آویز ضروری است. از طرفی گذاشتن آن ها بر روی سینک باعث شلوغی فضا خواهد شد. در زمینه ی راهنمایی جهت خرید این کالاها باید عنوان کرد که بهتر است مدل هایی با قابلیت آویز شدن را انتخاب کنید. زیرا سبد های آویز علاوه بر ایجاد محیطی مرتب باعث خشک شدن سریعتر قاشق و چنگال نیز خواهند شد. یکی از مدل های پرفروش این مجموعه جاقاشقی استیل آویز بهینه مدل 92112 است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

ابعاد جا قاشقی آویز بهینه

این اکسسوری از دو بخش تشکیل شده 1- پایه ی نگه دارنده ی فلزی 2- ظرف پلاستیکی بیضی شکل. ابعاد کلی کالا شامل طول 13 سانت، عرض 11 سانت و ارتفاع 35 سانتی متر است. پایه ی فلزی سبد بهینه در قسمت فوقانی خود دو قلاب جهت آویز کردن داشته و مکانی برای قرار دادن ظرف پلاستیکی در آن تعبیه شده است. دو میله ی افقی جهت ایمنی و جلوگیری از افتادن ظرف در قسمت جلویی آن قرار گرفته اند.

چگونگی قرار گیری جا قاشقی آویز

برای استفاده از سبد جا قاشق و چنگالی بهینه می توان آن را از آبچکان یا لوله ی مخصوص آویزان کرد. به طوری که با اتصال یک لوله ی 100 یا 150 سانتی به دیوار انواع تجهیزات مدرن آویز مانند جاقاشقی، جااودیه ای، جااسکاچی و غیره را از آن آویزان کنید. همچنین برای جلوگیری از زنگ زدن بخش فلزی سبد سطح آن آبکاری کروم شده است. اطمینان شرکت بهینه از کیفیت کالای تولیدی خود باعث شده که علاوه بر قیمت مناسب، 24 ماه گارانتی را برای خریدار در نظر بگیرد.     

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سبد جا قاشق و چنگال آویز بهینه مدل دولوکس
شرکت سازنده بهینه
ساخت ایران
نوع کاربرد آویز
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 13*11*35 سانتیمتر
طول محل نصب -
ارتفاع محل نصب -
عرض محل نصب -
طول سبد 13 سانتیمتر
ارتفاع سبد 35 سانتیمتر
عرض سبد 11 سانتیمتر
نوع اتصال آویز به میله
رنگ استیل
جنس فلز آبکاری شده
تعداد طبقات 1
محل نصب -
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

امروزهسبد های ثابت و آویز کابینت طرفداران زیادی پیدا کرده اند. قیمت مناسب، کاربرد بالا و استفاده ی بهینه از پرتی ها مزیت هایی هستند که هنگام خرید این نوع سبد ها نظر کابینت ساز و کدبانو را به خود جلب می کنند. سبد جا قاشق و چنگال آویز بهینه مدل دولوکس نمونه ای از این محصولات بوده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.


در طراحی سبد جا قاشق و چنگال آویز بهینه مدل دولوکس، ترکیبی از استیل و پلاستیک به کار رفته است. این ترکیب علاوه بر تاثیری که در زیبایی سبد گذاشته، مقاومت و کارایی آن را نیز افزایش داده است. جنس سبد اصلی که قاشق و چنگال درون آن قرار می گیرند از پلاستیک بوده که مزیت مهمی برای آن محسوب می شود. زیرا در مقایسه با سبد های استیل، زنگ نمی زند و تا مدت ها قابل استفاده خواهد بود. دو پایه ی نگهدارنده ی سبد و قلاب ها با پوششی از فلز کروم آبکاری شده اند که به راحتی با انواع کابینت ها و سایر تجهیزات موجود در آشپزخانه هماهنگ می شوند.


برای نصب سبد جا قاشق و چنگال آویز بهینه مدل دولوکس در ابتدا نیاز به یک لوله ی آویز نگهدارنده دارید تا سبد از آن آویزان شود. شرکت بهینه برای سهولت کار شما در نصب این محصول همزمان لوله آویز و پایه ویژه نگه دارنده ی بهینه یونیت 150 سانتی متری را به بازار عرضه کرده است که از لحاظ ابعاد و قطر کاملا مطابق سبد های آویز تولیدی خود می باشد. ابتدا لوله را به وسیله ی پایه های نگهدارنده به دیوار متصل کرده و سپس سبد جا قاشق و چنگال را از طریق دو قلاب بالایی آن از لوله آویزان کنید. به همین سادگی سبد آماده ی استفاده خواهد بود.


طول این سبد 13 سانتی متر، عرض آن 11 سانتی متر و ارتفاعی 35 سانتی متری دارد. با توجه به این که فاصله ی بین کابینت های بالا و پایین معمولا 40 سانتی متر و بیشتر است، پس سبد آویز به راحتی در این فضا قرار خواهد گرفت.

 

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه