سبد ریلی سیب و پیاز کف توری بهینه ریل ساچمه ای یونیت 30 سانت 91239
391500 موجود
توضیح محصول: <h4>سبد ريلى سيب و پياز كف تورى بهينه يونيت ٣٠ سانتى متر&nbsp;</h4><p>سبد ريلى با عرض (پهنا) كم علاوه بر استحكام بالا، یکی از كاربردى ترين اكسسورى هاى موجود در بازار جهت استفاده از فضاهای پرتى به شمار مى رود. اگر قصد داريد سبدى ريلى در هنگام ساخت كابينت درون آن تعبيه كنيد ما به شما سبد ريلى سيب و پياز كف تورى بهينه يونيت ٣٠ سانت را پيشنهاد مى كنيم. اين سبد درون كابينتى داراى ٢ طبقه است. ابعاد آن عبارتند از عمق ٥٠ سانتى متر كه قابليت نصب درون كابينت زمينى با طول حداقل ٥٣ سانتى متر را دارد. يونيت يا عرض درب كابينت در اين سبد ريلى ٣٠ سانتى متر است. همچنين ارتفاع هريك از طبقات سبد ٨ سانتى متر بوده و مى توان كالاهاى مختلف يا مواد غذايى مانند سيب زمينى و پياز را درون آن ها قرار داد. سبد ريلى كف تورى بهينه داراى دو طبقه ى مجزا است و اين مزيت سبب شده كه براى دسترسى به كالاى درون يكى از طبقات نياز به خروج كامل سبد نداشته باشيم. ریل های طبقات از نوع ساچمه ای و سه تكه هستند كه علاوه بر دوام ويژگى هايى از جمله تحمل وزن بالا، سهولت دسترسى، ايمنى و حرکت روان را دارند. نصب اين سبد مانند كشو انجام مى شود به طورى كه ريل ها را به سهولت و با استفاده از چند پيچ به ديواده هاى كابينت وصل كرده سپس طبقات را قرار مى دهيم. علاوه بر كليه ى مزاياى عنوان شده اين اكسسورى داراى ٢٤ ماه گارانتی است.</p>
  • سبد ریلی سیب و پیاز کف توری بهینه ریل ساچمه ای یونیت 30 سانت 91239

سبد ریلی سیب و پیاز کف توری بهینه ریل ساچمه ای یونیت 30 سانت 91239

سایزبندی کالا: یونیت 30
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
بازه ارسال: 5 روز کاری
ناموجود
شرکت سازنده
بهينه
کشور سازنده
ايران

معرفی محصول:

سبد ريلى سيب و پياز كف تورى بهينه يونيت ٣٠ سانتى متر 

سبد ريلى با عرض (پهنا) كم علاوه بر استحكام بالا، یکی از كاربردى ترين اكسسورى هاى موجود در بازار جهت استفاده از فضاهای پرتى به شمار مى رود. اگر قصد داريد سبدى ريلى در هنگام ساخت كابينت درون آن تعبيه كنيد ما به شما سبد ريلى سيب و پياز كف تورى بهينه يونيت ٣٠ سانت را پيشنهاد مى كنيم. اين سبد درون كابينتى داراى ٢ طبقه است. ابعاد آن عبارتند از عمق ٥٠ سانتى متر كه قابليت نصب درون كابينت زمينى با طول حداقل ٥٣ سانتى متر را دارد. يونيت يا عرض درب كابينت در اين سبد ريلى ٣٠ سانتى متر است. همچنين ارتفاع هريك از طبقات سبد ٨ سانتى متر بوده و مى توان كالاهاى مختلف يا مواد غذايى مانند سيب زمينى و پياز را درون آن ها قرار داد. سبد ريلى كف تورى بهينه داراى دو طبقه ى مجزا است و اين مزيت سبب شده كه براى دسترسى به كالاى درون يكى از طبقات نياز به خروج كامل سبد نداشته باشيم. ریل های طبقات از نوع ساچمه ای و سه تكه هستند كه علاوه بر دوام ويژگى هايى از جمله تحمل وزن بالا، سهولت دسترسى، ايمنى و حرکت روان را دارند. نصب اين سبد مانند كشو انجام مى شود به طورى كه ريل ها را به سهولت و با استفاده از چند پيچ به ديواده هاى كابينت وصل كرده سپس طبقات را قرار مى دهيم. علاوه بر كليه ى مزاياى عنوان شده اين اكسسورى داراى ٢٤ ماه گارانتی است.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سبد ریلی سیب و پیاز کف توری بهینه ریل ساچمه ای یونیت 30 سانت
شرکت سازنده بهینه
ساخت ایران
نوع کاربرد داخل کابینتی
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 50*26/8*8 سانتیمتر
عرض یونیت محل نصب 30 سانتیمتر
ارتفاع یونیت محل نصب 65 سانتیمتر
عمق یونیت محل نصب 55 سانتیمتر
عرض سبد 26/8 سانتیمتر
ارتفاع سبد 8 سانتیمتر
عمق سبد 50 سانتیمتر
نوع اتصال ریل پهلو
رنگ استیل
جنس فلز آبکاری شده
تعداد طبقات 2
نوع ریل ساچمه ای
محل نصب داخل کابینت
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

Image title

سبد ریلی سیب و پیاز کف توری بهینه به دلیل داشتن پهنا یا عرض کم یکی از اکسسوری های پرکاربرد در بازار جهت استفاده ی مفید از فضاهای پرتی به شمار می رود.

ریل های ساچمه ای سبد بهینه از نوع ساچمه ای و سه تکه هستند. از ویژگی های این ریل می توان به حرکت روان و تحمل وزن بالا اشاره کرد. همچنین باعث خروج کامل طبقات از داخل کابینت شده که دسترسی آسان تری برایمان فراهم می کنند.

سبد ریلی سیب و پیاز کف توری بهینه را بدون نیاز به مهارت و یا تخصص می توان نصب کرد. کافیست ریل های طبقات را با استفاده از چند پیچ به بدنه ی کابینت متصل کنید.

عکس زیر اندازه ی این سبد ریلی را در دنیای واقعی نشان می دهد. شما عزیزان می توانید با توجه به تصویر، پیش از خرید سبد ابعاد کابینت را با آن مطابقت داده و یونیت مناسب را انتخاب کنید.

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
علیرضا قاسمی

عمق همه این محصولات یک اندازه می باشد ؟ آیا عمق ۴۵سانتی نیز وجود دارد؟

مدیر سایت

مدیر سایت

با سلام خدمت شما کاربر گرامی

این محصول در عمق 49/5 و 51 سانتیمتری وجود دارد و عمق 45 سانتیمتری ندارد


لیلا افتخاری

سلام ایا در کابینتی به عرض 30 در عمق 42و ارتفاع 65 موجود دارید؟میشه تصویرش را بفرستید؟جنسش محکمه؟چند طبقه است؟نحوه ی نصبش چگونه است؟

مدیر سایت

مدیر سایت

با سلام خدمت شما کاربر گرامی

به زودی در محصولات جدید معرفی می شود برای اطلاع از موجودی انبار با شماره تلفن های فروشگاه تماس بگیرید.

فاطمه جمالی

سلام من سبد سه طبقه رو میخوام چه جوری میتونم سفارش بدم

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام در بخش سفارش این کالا لطفا تعداد را 3 وارد کنید. سپس مراحل پرداخت را به صورت کامل انجام داده و نوع ارسال را مشخص کنید. همکاران ما در واحد فروش با شما تماس خواهند گرفت.

حمیدرضا مدیحی

سلام. این مشخصات یک سبد هست یا چندتا؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام مشخصات و قیمت موجود مربوط به یک سبد است.

پیمان فاضل

سلام در مشخصات فنی ذکر شده است تعداد طبقات 2 ولی گویا این قیمت مربوط به یک طبقه است ، لطفا شفاف اعلام نمایید که قیمت مربوط به چند طبقه است

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام بله قیمت مربوط به یک طبقه است. اگر نیاز به دو طبقه دارید سبدهای چند منظوره فراسازان که به صورت دو طبقه عرضه می‌شوند، مناسب خواهند بود.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه