سبد كنج کف ام دی اف بهینه مدل دلفینی 91134
1583900 موجود
توضیح محصول: <h4><span style="font-size: 18px;">سبد كنج کف ام دی اف بهینه مدل دلفینی </span></h4><p style="text-align: justify;">کابینت ها عنصر اصلی سازنده ی آشپزخانه هستند. طراحی و سایز بندی کابینت ها اهمیت زیادی دارد. به صورتی که باید متناسب با فضای آشپزخانه، کابینت هایی طبقه بندی شده و عمیق با قابلیت دسترسی بالا تهیه کرد. در بعضی آشپزخانه ها برای رعایت نمای ظاهری کابینت و ایجاد هماهنگی در آن ها، کابینت های کنج طول زیاد و دسترسی سختی پیدا می کنند. برای حل این مشکل پیشنهاد ما به شما تهیه ی سبد کنج ام دی اف بهینه مدل دلفینی خواهد بود.</p><p style="text-align: justify;">سبد کنج مدل دلفینی مخصوص نصب درون کابینت های کف و ام دی اف است. منظور از کابینت های کف، کابینت های زمینی می باشد. نوع اتصال آن میله به بدنه کابینت بوده و از انواع سبد های کنج دو طبقه محسوب می شود. به این ترتیب حجم زیادی از کالا ها را درون کابینت های کنج در بر می گیرد. مهم ترین نکته ای که هنگام نصب سبد کنج کف  کابینت ام دی اف مدل دلفینی بهینه باید در نظر داشته باشید، عرض درب کابینت است که نباید کمتر از 45 سانتی متر باشد. همچنین یونیت ثابت آن باید 60 سانتی متر باشد تا سبد به راحتی داخل و خارج کابینت جا به جا شود. عرض یونیت محل نصب سبد کنج، 105  سانتی متر و ارتفاع یونیت نیز باید 70 سانتی متر باشد. عمق یونیت محل نصب نیز باید 55 سانتی باشد. منظور از یونیت محل نصب، عرض و ارتفاع و عمق کابینتی است که سبد کنج درون آن قرار می گیرد. از مزیت های قابل توجه این سبد، قابلیت دسترسی جداگانه به هر طبقه از سبد است. به این ترتیب کافی است برای برداشتن وسیله ی مورد نیاز خود، فقط طبقه ای که وسیله درون آن قرار دارد را به سمت بیرون بکشید. کف سبد با از جنس کف پوشی به نام آرن یا کف دایموند است. لبه های فلزی آن نیز به وسیله ی پوشش کروم آبکاری شده که از مزیت های کروم، می توان به خاصیت مقاومت در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی اشاره کرد. خمیدگی لبه های سبد کنج مدل دلفینی سبب چرخش آسان آن هنگام استفاده می شود و از برخورد با کابینت جلوگیری می کند. </p><p style="text-align: justify;">شرکت بهینه با سابقه ای درخشان در تولید و عرضه ی محصولات آشپزخانه همواره اعتماد مشتریان را جلب کرده است. در این راستا همگام با مشتریان، خرید و خدمات پس از خرید را بر عهده گرفته که در مورد سبد کنج کف ام دی اف مدل دلفینی هم از این مسئله دریغ نکرده است. خدمات پس از فروش و گارانتی به مدت 24 ماه نیز از مزیت هایی است که شرکت بهینه به خریداران عرضه می کند.</p>
  • سبد كنج کف ام دی اف بهینه مدل دلفینی 91134

سبد كنج کف ام دی اف بهینه مدل دلفینی 91134

سایزبندی کالا: یونیت 105
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
بازه ارسال: 5 روز کاری
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بهينه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

سبد كنج کف ام دی اف بهینه مدل دلفینی 

کابینت ها عنصر اصلی سازنده ی آشپزخانه هستند. طراحی و سایز بندی کابینت ها اهمیت زیادی دارد. به صورتی که باید متناسب با فضای آشپزخانه، کابینت هایی طبقه بندی شده و عمیق با قابلیت دسترسی بالا تهیه کرد. در بعضی آشپزخانه ها برای رعایت نمای ظاهری کابینت و ایجاد هماهنگی در آن ها، کابینت های کنج طول زیاد و دسترسی سختی پیدا می کنند. برای حل این مشکل پیشنهاد ما به شما تهیه ی سبد کنج ام دی اف بهینه مدل دلفینی خواهد بود.

سبد کنج مدل دلفینی مخصوص نصب درون کابینت های کف و ام دی اف است. منظور از کابینت های کف، کابینت های زمینی می باشد. نوع اتصال آن میله به بدنه کابینت بوده و از انواع سبد های کنج دو طبقه محسوب می شود. به این ترتیب حجم زیادی از کالا ها را درون کابینت های کنج در بر می گیرد. مهم ترین نکته ای که هنگام نصب سبد کنج کف  کابینت ام دی اف مدل دلفینی بهینه باید در نظر داشته باشید، عرض درب کابینت است که نباید کمتر از 45 سانتی متر باشد. همچنین یونیت ثابت آن باید 60 سانتی متر باشد تا سبد به راحتی داخل و خارج کابینت جا به جا شود. عرض یونیت محل نصب سبد کنج، 105  سانتی متر و ارتفاع یونیت نیز باید 70 سانتی متر باشد. عمق یونیت محل نصب نیز باید 55 سانتی باشد. منظور از یونیت محل نصب، عرض و ارتفاع و عمق کابینتی است که سبد کنج درون آن قرار می گیرد. از مزیت های قابل توجه این سبد، قابلیت دسترسی جداگانه به هر طبقه از سبد است. به این ترتیب کافی است برای برداشتن وسیله ی مورد نیاز خود، فقط طبقه ای که وسیله درون آن قرار دارد را به سمت بیرون بکشید. کف سبد با از جنس کف پوشی به نام آرن یا کف دایموند است. لبه های فلزی آن نیز به وسیله ی پوشش کروم آبکاری شده که از مزیت های کروم، می توان به خاصیت مقاومت در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی اشاره کرد. خمیدگی لبه های سبد کنج مدل دلفینی سبب چرخش آسان آن هنگام استفاده می شود و از برخورد با کابینت جلوگیری می کند.

شرکت بهینه با سابقه ای درخشان در تولید و عرضه ی محصولات آشپزخانه همواره اعتماد مشتریان را جلب کرده است. در این راستا همگام با مشتریان، خرید و خدمات پس از خرید را بر عهده گرفته که در مورد سبد کنج کف ام دی اف مدل دلفینی هم از این مسئله دریغ نکرده است. خدمات پس از فروش و گارانتی به مدت 24 ماه نیز از مزیت هایی است که شرکت بهینه به خریداران عرضه می کند.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سبد ریلی كنج کف ام دی اف بهینه مدل دلفینی
شرکت سازنده بهینه
ساخت ایران
نوع کاربرد داخل کابینتی
خدمات نصب
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد -
عرض یونیت محل نصب 105 سانتیمتر
ارتفاع یونیت محل نصب 70 سانتیمتر
عمق یونیت محل نصب 55 سانتیمتر
عرض سبد -
ارتفاع سبد -
عمق سبد -
نوع اتصال اتصال میله به بدنه سبد و کابینت
رنگ استیل
جنس فلز آبکاری
تعداد طبقات 2
نوع ریل -
محل نصب داخل کابینت
سایر مشخصات یونیت ثابت 60 سانتیمتر و اندازه درب 45 سانتیمتر

نقد و بررسی:

در کابینت های کنج دسترسی به انتهای کنج سخت و در بعضی موارد غیر ممکن است. برای حل این مشکل و استفاده ی بهینه از فضای درون کابینت ها بهتر است یک سبد کنج کف ام دی اف مدل دلفینی بهینه تهیه کنید. به این ترتیب اگر فکر می کنید عمق کابینت های کنج آشپزخانه تان به درد رفع نیاز های روزانه نمی خورد، با خرید این سبد نتیجه ای متفاوت مشاهده خواهید کرد.

سبد کنج کف ام دی اف بهینه مدل دلفینی مخصوص نصب درون کابینت های زمینی و ام دی اف است. این سبد دو طبقه داشته و هر طبقه به صورت جداگانه مورد استفاده قرار می گیرد. از مزیت های جدا بودن سبد ها از یکدیگر، استفاده از وسیله های هر طبقه هنگام نیاز است.

نوع اتصال سبد کنج، میله به بدنه سبد و کابینت است. عرض درب کابینت کنجی که می خواهید سبد را درون آن قرار دهید نباید کمتر از 45 سانتی متر باشد. همچنین طول یونیت درب کابینت باید حداقل 60 سانتی متر باشد تا هر دو سبد به راحتی درون کابینت جا به جا شوند.

جنس قسمت فلزی سبد کنج از آبکاری کروم است. پوشش کروم به فلزات خاصیت مقاومت در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی می دهد. جنس کف سبد پوشش آرن نام دارد که به آن کف دایموند هم گفته می شود که علاوه بر زیبایی، به آسانی تمیز می شود. همچنین با ضربه و به راحتی نمیشکند.

عرض یونیت محل نصب سبد 105 سانتی متر است. ارتفاع یونیت 70 سانتی متر و عمق آن 55 سانتی متر است. منظور از یونیت محل نصب سبد کنج طول، عرض و ارتفاع کابینتی است که سبد کنج درون آن قرار می گیرد.

از مزیت های دیگر خرید اینترنتی سبد کنج کف ام دی اف بهینه مدل دلفینی، گارانتی آن به مدت 24 ماه است. این گارانتی طولانی مدت، مهر تاییدی بر کیفیت بالای سبد و اطمینان شرکت بهینه از محصول تولیدی خود خواهد بود.

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه