سبد كنج کف توری بهینه مدل جادویی 91133
1357600 موجود
توضیح محصول: <h4><span style="font-size: 18px;">سبد كنج کف توری بهینه مدل جادویی  </span></h4><p style="text-align: justify;">کابینت ها بدنه ی اصلی آشپزخانه اند. هر کدام از کابینت هایی که نصب می شوند برطرف کننده ی بخشی از نیاز های روزانه ی ما خواهند بود. هر کابینت سایز و طبقه بندی مخصوص خود را دارد و وسایل آشپزخانه را به راحتی درون خود جای می دهد. کابینت های کنج دیوار معمولا به سختی قابل استفاده اند. دسترسی به فضای درون کابینت های کنج سخت و در مواردی غیر قابل استفاده است. شرکت بهینه با یک ایده ی خلاقانه، سبدی برای کنج کابینت طراحی کرده که دسترسی به تمامی وسایل را آسان و راحت می کند.</p><p style="text-align: justify;">سبد کنج کف توری بهینه مدل جادویی مخصوص نصب درون کابینت های کنج و زمینی است. مزیت نصب سبد کنج، استفاده ی بهینه از فضای درون کابینت کنج می باشد. سبد کنج کف توری مدل جادویی از انواع سبد های چهار طبقه بوده که حجم زیادی از وسایل را درون کابینت نگهداری می کند. دو سبد از سبد کنج مدل جادویی به درب کابینت متصل شده و تخته ی درب کابینت، به صورت کشویی باز می شود. منظور از درب کشویی این است که برای نصب این سبد نباید درب کابینت با لولا از یک طرف به بدنه ی کابینت متصل باشد. دو سبد دیگر درون کنج غیر قابل دسترس کابینت قرار می گیرد.زمانی که درب کابینت بسته است، چهار سبد دو به دو روبه روی همدیگر درون کابینت قرار گرفته اند. با کشیدن درب کابینت به بیرون، دوسبدی که به درب متصل هستند با زاویه ی نود درجه به سمت بیرون قرار می گیرند. یک ریل در کف کابینت نصب شده که سبد های جلویی را به سبد های کنج متصل می کند. به این ترتیب با کشیدن درب کابینت به بیرون و خروج دو سبد متصل به درب کابینت، دو سبد کنج به وسیله ریل کف کابینت جای آن ها قرار می گیرند. سبد های جلویی تا 15 کیلوگرم توان تحمل وزن و سبد های داخلی تا 20 کیلوگرم وزن را می توانند تحمل کنند. همچنین طول یونیت کابینت حداقل باید 60 سانتی متر باشد تا هر دو سبد درون کابینت جای بگیرند. کف سبد توری بوده و نوع اتصال آن ریل پهلو و ساچمه ای است. این محصول دارای ریل آرام بند و جک بوده و نیازی به هدایت شدن تا انتها برای بسته شدن را ندارد. نکته ی مهم در خرید سبد کنج کف توری بهینه مدل جادویی توجه به عرض درب کابینت است که حداقل باید 45 سانتی متر باشد. عرض یونیت محل نصب سبد کنج 105 سانتی متر و ارتفاع یونیت محل نصب آن 70 سانتی متر است. همچنین عمق یونیت محل نصب آن باید 55 سانتی متر باشد. جنس پوشش سبد کنج کف توری مدل جادویی، کروم است. آبکاری کروم به سبد خاصیت مقاومت در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی می دهد. رنگ سبد استیل است. سبد کنج در گروه اکسسوری درون کابینت قرار داشته و رنگ استیل آن در زیبایی نمای درون کابینت تاثیر چشم گیری دارد. </p><p style="text-align: justify;">شرکت بهینه با سابقه ای درخشان در تولید محصولات آشپزخانه، همواره همگام با مشتریان خود در امر خرید و خدمات پس از آن قدم برداشته است. از مزیت های خرید سبد کنج کف توری مدل جادویی، بهره مندی از خدمات پس از فروش آن است. هم چنین گارانتی آن است که به مدت 24 ماه اعتبار دارد.</p>
  • سبد كنج کف توری بهینه مدل جادویی 91133

سبد كنج کف توری بهینه مدل جادویی 91133

سایزبندی کالا: یونیت 105
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
بازه ارسال: 5 روز کاری
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بهينه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

سبد كنج کف توری بهینه مدل جادویی  

کابینت ها بدنه ی اصلی آشپزخانه اند. هر کدام از کابینت هایی که نصب می شوند برطرف کننده ی بخشی از نیاز های روزانه ی ما خواهند بود. هر کابینت سایز و طبقه بندی مخصوص خود را دارد و وسایل آشپزخانه را به راحتی درون خود جای می دهد. کابینت های کنج دیوار معمولا به سختی قابل استفاده اند. دسترسی به فضای درون کابینت های کنج سخت و در مواردی غیر قابل استفاده است. شرکت بهینه با یک ایده ی خلاقانه، سبدی برای کنج کابینت طراحی کرده که دسترسی به تمامی وسایل را آسان و راحت می کند.

سبد کنج کف توری بهینه مدل جادویی مخصوص نصب درون کابینت های کنج و زمینی است. مزیت نصب سبد کنج، استفاده ی بهینه از فضای درون کابینت کنج می باشد. سبد کنج کف توری مدل جادویی از انواع سبد های چهار طبقه بوده که حجم زیادی از وسایل را درون کابینت نگهداری می کند. دو سبد از سبد کنج مدل جادویی به درب کابینت متصل شده و تخته ی درب کابینت، به صورت کشویی باز می شود. منظور از درب کشویی این است که برای نصب این سبد نباید درب کابینت با لولا از یک طرف به بدنه ی کابینت متصل باشد. دو سبد دیگر درون کنج غیر قابل دسترس کابینت قرار می گیرد.زمانی که درب کابینت بسته است، چهار سبد دو به دو روبه روی همدیگر درون کابینت قرار گرفته اند. با کشیدن درب کابینت به بیرون، دوسبدی که به درب متصل هستند با زاویه ی نود درجه به سمت بیرون قرار می گیرند. یک ریل در کف کابینت نصب شده که سبد های جلویی را به سبد های کنج متصل می کند. به این ترتیب با کشیدن درب کابینت به بیرون و خروج دو سبد متصل به درب کابینت، دو سبد کنج به وسیله ریل کف کابینت جای آن ها قرار می گیرند. سبد های جلویی تا 15 کیلوگرم توان تحمل وزن و سبد های داخلی تا 20 کیلوگرم وزن را می توانند تحمل کنند. همچنین طول یونیت کابینت حداقل باید 60 سانتی متر باشد تا هر دو سبد درون کابینت جای بگیرند. کف سبد توری بوده و نوع اتصال آن ریل پهلو و ساچمه ای است. این محصول دارای ریل آرام بند و جک بوده و نیازی به هدایت شدن تا انتها برای بسته شدن را ندارد. نکته ی مهم در خرید سبد کنج کف توری بهینه مدل جادویی توجه به عرض درب کابینت است که حداقل باید 45 سانتی متر باشد. عرض یونیت محل نصب سبد کنج 105 سانتی متر و ارتفاع یونیت محل نصب آن 70 سانتی متر است. همچنین عمق یونیت محل نصب آن باید 55 سانتی متر باشد. جنس پوشش سبد کنج کف توری مدل جادویی، کروم است. آبکاری کروم به سبد خاصیت مقاومت در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی می دهد. رنگ سبد استیل است. سبد کنج در گروه اکسسوری درون کابینت قرار داشته و رنگ استیل آن در زیبایی نمای درون کابینت تاثیر چشم گیری دارد.

شرکت بهینه با سابقه ای درخشان در تولید محصولات آشپزخانه، همواره همگام با مشتریان خود در امر خرید و خدمات پس از آن قدم برداشته است. از مزیت های خرید سبد کنج کف توری مدل جادویی، بهره مندی از خدمات پس از فروش آن است. هم چنین گارانتی آن است که به مدت 24 ماه اعتبار دارد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سبد كنج کف توری بهینه مدل جادویی
شرکت سازنده بهینه
ساخت ایران
نوع کاربرد داخل کابینتی
خدمات نصب
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد -
عرض یونیت محل نصب 105 سانتیمتر
ارتفاع یونیت محل نصب 70 سانتیمتر
عمق یونیت محل نصب 55 سانتیمتر
عرض سبد -
ارتفاع سبد -
عمق سبد -
نوع اتصال ریل پهلو
رنگ استیل
جنس فلز آبکاری
تعداد طبقات 4
نوع ریل ساچمه ای
محل نصب داخل کابینت
سایر مشخصات یونیت ثابت 60 سانتیمتر و اندازه درب 45 سانتیمتر

نقد و بررسی:

در کابینت های کنج، دسترسی به قسمت های انتهايى کابینت سخت و در بعضی موارد غیر ممکن است. برای حل این مشکل سبد هایی مخصوص کابینت های کنج طراحی شده اند که علاوه بر چیدمان منظم وسایل درون کابینت، در زیبایی فضای داخلی آن نیز تاثیر گذارند. سبد کنج کف توری مدل جادویی نمونه ای از این سبد ها است.

سبد کنج کف توری مدل جاویی به صورت کلی از چهار عدد سبد تشکیل شده است. سبد ها درون کابینت، دو به دو مقابل همدیگر قرار می گیرند. به این ترتیب سبد کنج مدل جادویی از انواع سبد های چهار طبقه به شمار می رود. نوع اتصال سبد کنج، ریل پهلو است. نوع ریل استفاده شده در این محصول نیز در گروه ریل های ساچمه ای قرار می گیرد.

جنس سبد کنج کف توری مدل جادویی از پوشش کروم است. آبکاری کروم به سبد خاصیت مقاومت در برابر زنگ زدگی، خوردگی و پوسیدگی می دهد. رنگ آن نیز استیل بوده که به راحتی تمیز می شود. همچنین رنگ استیل در زیبایی کابینت و آشپزخانه بسیار تاثیر گذار است.

در این نوع سبد نیازی نيست كه درب کابینت را با لولا به بدنه ی کابینت نصب کنید. برای نصب سبد کنج مدل جادویی، درب کابینت به حالت کشویی باز می شود. دو طبقه ی پشتی سبد که در کنج کابینت قرار می گیرند، به صورت افقی در طول کابینت حرکت می کنند. طبقات جلویی نيز به در کابینت متصل هستند که با کشیدن درب کابینت به سمت بیرون حرکت می کنند.

دو سبد پشتی و دو سبد جلویی به وسيله ى يك ريل به هم متصل هستند. این ریل کف کابینت کنج نصب می شود. با کشیدن درب کابینت به سمت خود، درب و طبقات (سبدهای) متصل به آن با زاویه ی نود درجه از درون کابینت کنج خارج می شوند. با خروج دو طبقه ی متصل به درب کابینت، دو طبقه ی پشتی هم با کمک ریل کف کابینت که چهار طبقه را به هم متصل کرده است به سمت جلو حرکت می کند. به این ترتیب هر چهار طبقه به راحتی در دسترس قرار می گیرد.

برای نصب سبد کنج کف توری بهینه مدل جادویی حتما توجه داشته باشید که عرض درب کابینت کنج باید حداقل 45 سانتی متر و طول یونیت آن حداقل 60 سانتی متر باشد.

عرض یونیت محل نصب سبد 105 سانتی متر، ارتفاع یونیت محل نصب آن 70 سانتی متر و عمق یونیت محل نصب 55 سانتی متر است. منظور از یونیت محل نصب، طول و عمق و ارتفاع کابینت کنجی است که سبد درون آن نصب می شود.

از مزیت های قابل توجه سبد کنج کف توری مدل جادویی، گارانتی به مدت 24 ماه آن است.

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه